جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

ولادیمیر پوتین کیست

قیمت:
85,000 تومان
مشخصات کتاب ولادیمیر پوتین کیست
کشور مبدا
تعداد صفحات
232 صفحه
شابک
9786220404682
سال خلق اثر
2000
سال انتشار
1401
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

کتاب «ولادیمیر پوتین کیست؟» یکی از جنجالی‌ترین و جذاب‌ترین کتاب‌های غیرداستانی معاصر است که توسط سه نویسنده «ناتالیا تیماکووا»، «ناتالیا گیورکیان» و «آندری کالسنیکوف» به نگارش درآمده است! این کتاب در سال 2000 و تحت عنوان «First Person: An Astonishingly Frank Self-Portrait by Russia's President» برای اولین‌بار منتشر شد. این اثر را می‌توان زندگی‌نامه‌ای خودمانی و شخصی از زبان خود رئیس جمهور پر حاشیۀ کشور روسیه، (ولادیمیر پوتین) دانست؛ درواقع، این کتاب یکی از مهم‌ترین زندگی‌نامه‌های تاریخ مدرن می‌باشد!


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب ولادیمیر پوتین کیست

«ولادیمیر پوتین کیست؟» پرتره‌ای است صمیمی و بسیار صادقانه از مردی که با عنوان (مرد مرموز) شناخته می‌شود و سرنوشت کشور بزرگ روسیه در دستان اوست. این اثر متشکل از حدود 24 ساعت مصاحبۀ عمیق و خواندنی نویسندگان با پوتین و نزدیکان او به همراه تعداد بسیاری عکس از پوتین و زندگی‌ شخصی و حرفه‌اش می‌باشد. نویسندگان به خصوص در زمینۀ گذشتۀ سیاه پوتین به عنوان جاسوس در سازمان اطلاعاتی مخوف روسیه (ک.گ.ب (KGB)) تمرکز داشته‌اند و روند پ سرعت و حیرت‌انگیزِ به قدرت رسیدن او را تا رسیدن به مقام ریاست جمهوری، تعقیب و واکاوی می‌کنند. به جرئت می‌توان گفت هیچ رئیس جمهوری در روسیه، تا قبل از ولادیمیر پوتین، خود را در معرض چنین مصاحبه صریح و صادقانه‌ای راجع‌به زندگی و عقایدش قرار نداده است!  

نظر خوانندگان در سراسر دنیا، درباره کتاب ولادیمیر پوتین کیست؟ چیست؟

برخی از خوانندگان انگلیسی‌زبان این کتاب جذاب در سایت معتبر «گودریدز» در وصف این کتاب چنین گفته‌اند: «نوشته‌ای پیشگویانه از چگونگی ارتباط رفتار پوتین در چچن و جنایات او در گرجستان، کریمه و اوکراین. کتابی عالی به سبک پرسش و پاسخ از پوتین، دختر و همسرش و دیگر نزدیکان او. هرکسی که به داستان پشت پردۀ وقایع روز دنیا علاقه دارد، حتما باید این کتاب را مطالعه کند!»

«خواندنی و جذاب. من پوتین را (مرد آهنی) می‌نامم و مطالعۀ این کتاب به شما نشان می‌دهد چرا!»

«نبوغ‌آمیز. زندگی‌نامه‌ای حیرت‌انگیز از به قدرت رسیدن آخرین جنگ‌جوی مسیحی که کمترین احتمال به قدرت رسیدن را داشت! از مردسالارِ مردسالارها!»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

یکی از زیباترین پاراگراف‌های کتاب حاضر که نمایانگر میزان صداقت کلام و در عین حال، حس شوخ‌طبعی «ولادیمیر پوتین» می‌باشد بدین شکل است: «مسلما من لات محله بودم نه پیشاهنگ! واقعا می‌گویم،‌ من جزء اوباش محله بودم... در واقع داستان زندگی من خیلی ساده است،‌ همه‌چیز جور شده است: مدرسه را تمام کردم،‌ به دانشگاه رفتم،‌ دانشگاه را تمام کردم‌، به ک.گ.ب رفتم،‌ از ک.گ‌.ب دوباره به دانشگاه رفتم، از دانشگاه پیش سایچاک، از پیش سایچاک به مسکو،‌ به اداره امور ریاست جمهوری سپس به دفاتر ریاست جمهوری‌، از آنجا به اف.اس.ب، بعد نخست وزیر شدم و در حال حاضر هم قائم مقام ریاست جمهوری‌ام. همین!»

درباره نویسندۀ کتاب ولادیمیر پوتین کیست

«آندری کالسنیکوف» روزنامه‌نگار مشهور روسیه و از جمله نویسندگان آثار تاریخی از زندگی افراد بزرگ سیاسی همچون پوتین و آنتونی چوبایس می‌باشد. «ناتالیا تیماکووا» روزنامه نگار روس و از سال 2008 تا 2018، منشی خبریِ سیاست‌مدار معروف روسیه - دیمیتری مدودف - بود. «ناتالیا گیورکیان» نیز روزنامه‌نگار روس‌تبار است که علاوه بر همکاری در نوشتن کتاب «ولادیمیر پوتین کیست؟»، به «میخائیل خودورکوفسکی» در نوشتن کتاب «دوستان زندانی من» کمک کرده است.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «ولادیمیر پوتین کیست»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.