جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

شرقیات شکسپیر

قیمت:
125,000 تومان
مشخصات کتاب شرقیات شکسپیر
کشور مبدا
تعداد صفحات
218 صفحه
شابک
9786226654746
سال خلق اثر
2008
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

ویلیام شکسپیر را اگر پُرآوازه‌ترین نمایشنامه‌نویس در عالم تئاتر ندانیم، او را بی‌شک به عنوان یکی از مهم‌ترین‌ نویسندگان تاریخ ادبیات جهان می‌شناسیم. کتاب «شرقیات شکسپیر» نگاه و اندیشه‌ی این نمایشنامه‌نویس و شاعر نامدار انگلیسی‌ست که در دوران پُرفرازونشیب زندگی و خلق آثار گرانبهایش، نگاهی به ایران و تاریخ ایران و ادبیات این کشور داشته است. سیروس غنی با بررسی آثار و اندیشه‌های این نویسنده، پژوهشی را در کتاب «شرقیات شکسپیر» گردآوری کرده که برای علاقمندان به شکسپیر مهم و خواندنی است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب شرقیات شکسپیر

مواجهه با آثار شکسپیر نیازمند نگاه زبان‌شناسانهٔ عمیقی‌ست، چرا که او علاوه بر آنکه دایره واژگان ویژه‌ای داشته بلکه ظرافت نگاهش در ادبیات مختص خویش و اندیشه‌های عاطفی‌اش بوده است. سیروس غنی در این کتاب، جنبه‌های گوناگون نگاه و بینش شکسپیر را نسبت به ایران آن روزگار، در آثارش پژوهیده و علاقه‌ی شکسپیر را به این کشور کهن نشان داده است. روابط ایران و انگلستان آن دوران نیز یکی از شاخه‌های اصلی گردآوری این اثر است.

درباره نویسنده شرقیات شکسپیر

سیروس غنی در 1308 در سبزوار به دنیا آمد و به خاطر شغل پدر که نماینده‌ی مجلس بود در تهران بزرگ شد و برای تحصیلات به نیویورک رفت. او پژوهشگر کم‌نظیری‌ست که علاقه‌ی عمیقی به ایران و کتب تاریخی مرتبط با ایران داشت. این نویسنده در کنار بررسی‌های تاریخی به سینما نیز علاقمند بود و کتاب «ایران برآمدن رضاخان» نتیجه همین علاقه بوده است. سیروس غنی مقطع دکترا را در رشته‌ی حقوق گذراند و در دی ماه 1394 در آمریکا در گذشت.

خرید کتاب شرقیات شکسپیر

اگر اولین بار است که از بوک‌لند خرید می‌کنید می‌توانید کتاب شرقیات شکسپیر را با 25 درصد تخفیف تهیه کنید. برای آَشنایی با شیوه خرید آنلاین کتاب می‌توانید راهنمای خرید را مطالعه کنید.

اگر به کتاب‌های زندگی‌نامه علاقه‌مندید، به صفحه خرید کتاب های زندگی نامه هم سری بزنید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «شرقیات شکسپیر»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.