جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

با چرا شروع کنید

قیمت:
186,000 تومان
مشخصات کتاب با چرا شروع کنید
کشور مبدا
تعداد صفحات
263 صفحه
شابک
9786226650588
سال خلق اثر
2009
سال انتشار
2009
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
16
این کتاب در یک نگاه
بسیاری از ما در پیرامون‌مان افرادی را می‌شناسیم که روحیه‌ی رهبری دارند، برخی را هم می‌شناسیم که روحیه‌ی حمایت از آن رهبر را بنا به انتخاب‌شان دارند. کتاب «با چرا شروع کنیم» به این سوال می‌پردازد که رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند. درون تمام ما این انرژی نهفته است که طریقه‌ی رهبری کردن را بیاموزیم و بر روی اطرافیان‌مان تاثیرگذار باشیم؛ کتاب «با چرا شروع کنیم» کمک می‌کند روش‌ها و ایده‌های کارآمدمان در زمینه‌هایی که در آنها فعال هستیم را بهتر ارائه دهیم تا الهام‌بخش دیگران باشد.
بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب با چرا شروع کنید

وقتی ما چرایی انجام کارمان یا تصمیمی که گرفتیم را بدانیم و ابزارش را هم در دست داشته باشیم به بهترین شکل می‌توانیم ایده و آرمان خودمان را بنا کنیم. در این کتاب سایمون سینک به این پرسش اساسی پاسخ داده که به‌طور مثال چرا گوگل و اپل در مسیر کاری خودشان موفق هستند و رقیب‌های آنها همواره عقب‌تر از این شرکت‌ها ایستاده‌اند، راز دایره موفقیت بسیاری از پلن‌ها، شرکت‌ها، ایده‌ها و... در دنیای حال حاضر که زمان زیادی برای تغییر به ما نمی‌دهد، چیست؟ آیا موفقیت را می‌توان تا ابد ادامه داد؟ ما به چه راهکارهایی نیاز داریم که بتوانیم از دستاوردهای موفقیت‌آمیزمان بیشترین استفاده را داشته باشیم و از آنها محافظت کنیم و به‌نوعی ارتقای گام‌به‌گامش را حفظ کنیم؟ کتاب «با چرا شروع کنیم» به چراهای مهم و اساسی در زندگی کاری، اجتماعی و فردی ما می‌پردازد.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب با چرا شروع کنیم چیست؟

کتاب سایمون سینک با آوردن مثال‌های بسیاری سعی کرده است سوالات مهم مخاطبین خود را در چهارده فصل به‌طور مفصل توضیح دهد. یکی از خوانندگان این کتاب نوشته است: «این کتاب ترجمه روانی دارد، اول سخنرانی نویسنده کتاب را در TED talk دیدم و بعد کتاب را شروع کردم... قسمت دایره طلایی و نحوه ارتباط با مغز را خیلی دوست داشتم... .»

دیگر مخاطبین نظرات خودشان را درباره‌ی این اثر انگیزشی با جملات تاثیرگذاری که از کتاب به یاد آورده‌اند نوشته و در مجموع «با چرا شروع کنید» را برای مدیران شرکت‌ها و کسانی که تیم‌های کوچکی دارند جذاب و خواندنی دانسته‌اند.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

این کتاب که به گفته‌ی خوانندگانش در دیگر کشورها جنبشی را رقم زد، پاراگراف‌هایی تاثیرگذار دارد: «چندی پیش، به‌عقیده‌ی بیشتر مردم، زمین مسطح بود. این حقیقت درک‌شده روی رفتار مردم تأثیر داشت. در آن دوران، کاوش و سیر و سیاحت در زمین بسیار کم بود. مردم می‌ترسیدند که اگر به جای خیلی دوری سفر کنند، ممکن است از لبه‌ی زمین پرت شوند. پس بیشتر اوقات از جای خود تکان نمی‌خوردند»

سایمون سینک سعی کرده است با نگاه به تغییرات رفتاری انسان در طول تاریخ احساس رهبری و پیشرفت در زندگی را در اعمال انسانی بررسی کند: «طولی نکشید که این نکته‌ی جزئی کشف شد: زمین گرد است. همین یک نکته رفتارها را در مقیاس عظیمی تغییر داد. با این کشف، جوامع بشری سیر و سیاحت در زمین را شروع کردند. مسیرهای تجاری افتتاح شدند؛ ادویه جات مبادله شدند. ایده‌های جدید، همچون ریاضیات، میان جوامع به اشتراک گذاشته شدند که به انواع و اقسام نوآوری و پیشرفت انجامید. تصحیح یک فرض نادرست، نسل بشر را جلو انداخت.» سایمون سینک معتقد است مردم در بازار کار چرایی ایده‌ی مارا می‌خرند، پس چرایی، آغاز کار ما به حساب می‌آید.

درباره نویسنده کتاب با چرا شروع کنیم

سایمون سینک یک سخنران انگیزشی و تاثیرگذار است که ویدئوی سخنرانی TED او را مخاطبین این فضا به خوبی می‌شناسند. او هم‌اینک به‌عنوان مربی نیز در دانشگاه کلمبیا فعالیت می‌کند. از آثار او می‌توان به «باهم بهتر است» و «رهبران آخر از همه غذا می‌خورند» که به موضوعات چگونگی کسب‌وکار بهتر و موفقیت در موقعیت‌های مختلف زندگی پرداخته است، اشاره کرد.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «با چرا شروع کنید»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.