جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

مدیریت بازار

قیمت:
180,000 تومان
مشخصات کتاب مدیریت بازار
کشور مبدا
تعداد صفحات
272 صفحه
شابک
9786008591078
سال خلق اثر
2009
سال انتشار
1395
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

کتاب «مدیریت بازار» یکی از مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین آثار «پاتریک فرسیت» است که برای اولین‌بار در سال 2009 منتشر شد. «مدیریت بازار؛ راهنمای قیمت‌گذاری و تدوین استراتژی فروش» از جمله کتاب‌های مهم در زمینۀ آموزش بازاریابی، مدیریت و موفقیت در کسب‌وکار می‌باشد.






بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب مدیریت بازار

«مدیریت بازار» کتابی جهت تبیین دانسته‌های نویسنده در حوزۀ بازاریابی به زبان ساده برای عموم مخاطبان است. فرسیت در این کتاب کوشیده است تا با استفاده از تعاریف جهانی و مدرن مدیریت و اقتصاد، مبانی بازاریابی را به شما آموزش دهد. در این کتاب بیان شده که بازاریابی، «کسب‌وکار از دیدگاه مخاطب محصول یا خدمات» است و برای همین، باید توجه بسیاری روی آن معطوف شود. از طرفی، نویسنده مدعی شده برخلاف هرچه بیشتر مخاطب‌محور شدن ارگان‌ها، از ایجاد یک سیستم اصولی بازاریابی غفلت شده است. شما در این کتاب نه‌تنها مبانی بازاریابی و قیمت‌گذاری را می‌آموزید، بلکه روش‌های نوین و متنوع برای «بررسی بازار یا بازارپژوهی» را نیز فرا می‌گیرید.

درباره ترجمه کتاب مدیریت بازار

  • بسیاری از آثار پاتریک فرسیت، از جمله این کتاب، به بیش از 20 زبان زندۀ دنیا ترجمه شده‌اند.
  • کتاب حاضر توسط «سمیرا صادق ابدلی» ترجمه شده و نشر «دنیای اقتصاد» آن را چاپ کرده است.

امتیاز کتاب مدیریت بازار در گودریدز

  • تعداد نظرات: 6
  • تعداد امتیازدهی: 74
  • میانگین امتیاز: 3.51

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب مدیریت بازار چیست؟

نظر یکی از کاربران سایت «کتابراه» راجع‌به کتاب مدیریت بازار این‌چنین بوده است:

«این کتاب برای افرادی که کسب‌وکار آن‌ها بر اساس فروش محصول است، بسیار کاربردی و مفید است. همچنین، افرادی که شرکت‌ها را در بازاریابی و طراحیِ تبلیغات یاری می‌کنند، از این کتاب می‌توانند نهایت استفاده را ببرند. البته مطالعه این کتاب به افرادی که در فکر فروش موفق هستند نیز، توصیه می‌شود؛ چراکه واقعا نکات مهم و کاربردی در آن وجود دارد. جدا از اینکه در این کتاب سعی شده درباره همه‌چیز صحبت شود، تلاش شده مطالب در سطحی باشد که برای همه قابل فهم شود. به کسانی که علاقه و نیاز به یادگیریِ قیمت‌گذاری دارند، فصل قیمت‌گذاری را حتما توصیه می‌کنم.»

نظر یکی از کاربران انگلیسی‌زبان سایت معتبر گودریدز را نیز با هم بخوانیم:

«کتابِ آموزشی بسیار خوبی مانند کتاب‌های مرجع درسی برای اصول اولیه بازاریابی است. به راحتی قابل درک بود. بعد از مطالعۀ کتاب متوجه شدم که مطالب آن به من دانش کافی داده تا بتوانم جلسات مدیریتی را کمی بهتر درک کنم. این کتاب به جزئیات به همه جنبه‌های بازاریابی می‌پردازد.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در ابتدای کتاب نویسنده از تصورات غلط و عامیانه راجع‌به مقولۀ «بازاریابی» و اهمیت بررسی این موضوع سخن می‌گوید:

«بازاریابی یکی از رشته‌های بازرگانی است که دستخوش سوءتعبیرهای زیادی شده است. با وجودی که شرکت‌ها روزبه‌روز بازارمحورتر می‌شوند، اغلب بازاریاب‌ها در می‌یابند که مردم فرضیات اشتباهی درباره نقش آنها دارند. مشاغل دیگر با چنین مشکلی مواجه نیستند. همه می‌دانند که مدیر تولید، خط تولید را فعال حفظ می‌کند، کار بخش کنترل کیفیت مشخص است، حسابدار با آمار و ارقام کار می‌کند و غیره. اما اغلب تصور می‌شود که بازاریابی چیزی فراتر از آگهی بازرگانی و فروش نیست. از آنجا این استنباط غلط حائز اهمیت است که بسیاری از کارکنان شرکت‌ها (خواسته یا ناخواسته) بخشی از بازاریابی شرکت خود یا تحت تاثیر آن هستند. عده زیادی از افراد، از رده‌های بالاتر شرکت تا رده‌های پایین‌تر، بخش‌ها و مشاغل مختلف آن، همگی بر تاثیرگذاری بازاریابی نقش دارند.»

در جایی دیگر از کتاب، دو تعریف اصولی و مرجع‌دار را از «بازاریابی» می‌خوانیم:

«تعاریف متعددی از بازاریابی وجود دارد. انیستیتوی بازاریابی انگلیس اظهار می‌کند که «مدیریت مسئولانه در حقیقت شناسایی، پیش‌بینی و سودآوری حاصل از برآورده کردن نیازهای مشتری است». فیلیپ کاتلر، از پیشگامان بازاریابی آمریکا، بازاریابی را چنین تعریف می‌کند: «بازاریابی فعالیتی تجاری است که نیازها و خواسته‌های برطرف‌نشده کنونی را شناسایی می‌کند، بزرگی و گستردگی ابعاد آنها را تعریف کرده و می‌سنجد، مشخص می‌کند که شرکت مربوطه در کدامین بازار هدف می‌تواند به بهترین نحو عمل کند و در مورد محصولات، خدمات و برنامه‌های مناسب به منظور ارائه به این بازارها، تصمیم‌گیری می‌کند. بنابراین، بازاریابی پیوند میان نیازهای جامعه و الگوی واکنش مطلوب صنعت آن جامعه است.»

دربارۀ نویسنده کتاب مدیریت بازار

«پاتریک فورسایت» متخصص، پژوهشگر و نویسنده در زمینۀ مدیریت و بازاریابی است. او تاکنون بیش از 50 اثر از خود به‌جای گذاشته و کتاب‌های او، در کشورهای متعددی از جمله آمریکا، با استقبال گستردۀ مخاطبین مواجه شده است.

«101 راه برای افزایش فروش» یکی دیگر از آثار پاتریک فورسیت است که در ایران ترجمه و چاپ شده است.

نکات جالب دربارۀ کتاب مدیریت بازار

  • کتاب حاضر با زبانی ساده و برای همه مخاطبان، از جمله کسانی که با بازاریابی و مدیریت آشنایی ندارند، نوشته شده است.

خرید کتاب مدیریت بازار

اگر اولین باری است که از بوک‌لند خرید می‌کنید، می‌توانید کتاب مدیریت بازار را با 25 درصد تخفیف تهیه کنید. برای آشنایی با شیوه خرید آنلاین کتاب می‌توانید راهنمای خرید را مطالعه کنید.

برای خواندن بیشتر کتاب‌ های مدیریتی، اقتصادی، بازاریابی و ...، به صفحه خرید کتاب های مدیریت و اقتصاد هم سری بزنید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «مدیریت بازار»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.