جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

در جست و جوی دانایی

قیمت:
115,000 تومان
مشخصات کتاب در جست و جوی دانایی
کشور مبدا
تعداد صفحات
256 صفحه
شابک
9786229456729
سال خلق اثر
2022
سال انتشار
1401
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

جولیا کامرون در کتاب «در جست‌وجوی دانایی» برنامه‌ای 6 هفته‌ای را ارائه می‌دهد و این برنامه 6 هفته‌ای به ریشه‌های معنوی (Artist’s Way) بازمی‌گردد. جولیا کامرون سی سال پیش با انتشار کتاب The Artist's A Spiritual Path to Higher Creativity، طرز تفکر جهان در مورد خلاقیت را تغییر داد. بعد از گذشت بیش از پنج میلیون نسخه، کامرون اکنون توجه خود را در کتاب «در جست‌وجوی دانایی» به دعای خلاق، معطوف کرده است که معتقد است جنبه کلیدی زندگی خلاقانه است. در برنامه 6 هفته‌ای هنرمند، خوانندگان نیز دعا کردن را یاد خواهند گرفت.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب در جست و جوی دانایی

کامرون با ردیابی سفر خلاقانه خود، نشان می‌دهد که دعا او را در زمان بحران شخصی به جلو هدایت می‌کند. به طور غیرمنتظره‌ای، دعا به پشتوانه‌ای ضروری برای زندگی هنری او تبدیل شد. ابزارهایی که او برای نجات خود در تاریک‌ترین ساعات زندگی خود ایجاد کرد، به ابزارهایی تبدیل شدند که او از طریق The Artist's Way با جهان به اشتراک می‌گذاشت. جستجوی حکمت به جزئیات منشأ این ابزارها و با مثال کامرون، نقش اصلی که دعا در حفظ زندگی به عنوان یک هنرمند ایفا می‌کند، می‌پردازد.

در این اثر، کامرون مجموعه‌ای آگاهانه از اعمال دعا را به اشتراک می‌گذارد که روح خلاق ما را باز می‌کند. این مسیر ما را فراتر از آیین‌های مذهبی سنتی می‌برد و از خوانندگان بدون توجه به اعتقادات و پیشینه‌هایشان استقبال می‌کند. همانطور که در هر هفته از برنامه سفر می‌کنید، دعاهای عریضه، سپاسگزاری، خلاقیت و موارد دیگر را بررسی خواهید کرد. در طول مسیر، سه ابزار محبوب The Artist's Way - Morning Pages، Artist Dates و Walks - تجدید و معرفی می‌شوند تا یک چارچوب ثابت و پایه‌ای برای رشد و توسعه ارائه دهند. علاوه‌بر این، کامرون ابزار چهارم را معرفی می‌کند، راهنمای نوشتن. او معتقد است که این تمرین قدرتمند به هنرمندان مشتاق کمک زیادی خواهد کرد.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب در جست‌وجوی دانایی چیست؟

اریکسون در سایتgood reads  در مورد این کتاب نوشته است: «این اثر، کتاب بدی نیست. این کتابی است که شاید برای کسانی که نسبتاً تازه‌کار هستند، مناسب است که زندگی و خلاقیت را از طریق دریچه‌ای معنوی‌تر ببینند و یاد بگیرند که چگونه این لنز را با زندگی خلاقانه خود پیوند دهند. همانطور که قبلاً این کار را به راحتی انجام می‌دادم، «در جست‌وجوی دانایی» به‌طور باورنکردنی اساسی و تقریباً متفاوت بود.»

زیبی در نیز در سایت good reads در مورد این کتاب اینگونه می‌گوید: «نویسنده من را جذب می‌کند زیرا بلافاصله در مورد مبارزه برای کنترل نوشیدنش و اینکه ازدواجش در حال از هم پاشیدن است با مخاطبش سخن می‌گوید. کتاب با راهنمایی او به دعا و کشف اینکه نماز، منبع قدرتمندی برای او به طرق مختلف بود آغاز می‌شود. صفحات و فرم‌های صبحگاهی که پر می‌کند به یک روال تبدیل شد، که به گفته او به او کمک کرد تا در سایر زمینه‌های زندگی خود راهنمایی بپذیرد. این کتاب شرح می‌دهد که چگونه نویسنده در زندگی خود دوباره جمع شد و به روشی بسیار الهام‌بخش در مسیری جدید رفت.»

درباره نویسنده کتاب در جست‌وجوی دانایی

جولیا کامرون متولد 1948 در آمریکا است. او بیش از سی سال است که با پانزده کتاب (از جمله کتاب های پرفروش راه هنرمند، قدم زدن در این دنیا و حق نوشتن) و فیلمنامه های تلویزیونی، فیلم و تئاتر بی‌شماری هنرمند فعالی بوده است. کامرون که از 18 سالگی می‌نویسد، فهرست بلندبالایی از فیلمنامه و فیلمنامه تلویزیونی به نام خود دارد، از جمله قسمتی از Miami Vice و Elvis and the Beauty Queen که دان جانسون در آن نقش‌آفرینی می‌کرد.

او نویسنده فیلم‌هایی چون راننده تاکسی، نیویورک، نیویورک و آخرین والس بود. او نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم مستقل برنده جایزه، اراده خدا را برعهده داشت که در جشنواره بین‌المللی فیلم شیکاگو به نمایش درآمد و از میان جشنواره‌های فیلم لندن، جشنواره بین‌المللی فیلم مونیخ و جشنواره زنان در فیلم، برگزیده شد.کامرون علاوه‌بر ساختن فیلم، فیلم‌سازی را در مکان‌های مختلفی مانند فیلمسازان شیکاگو، دانشگاه نورث وسترن و کالج کلمبیا تدریس کرده است. آموزه‌های عمیق او در مورد باز کردن خلاقیت و زندگی از مرکز خلاق، هنرمندان بی‌شماری را الهام بخشیده است تا پتانسیل کامل خود را به نمایش بگذارند.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «در جست و جوی دانایی»
1 دیدگاه
5
(1 رای)
حامد گرجی
جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱
جدید ترین کتاب خانم جولیا کامرون بسیار عالی❤❤❤❤❤
ثبت پاسخ
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.