جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

شروع دوباره

قیمت:
149,000 تومان
مشخصات کتاب شروع دوباره
کشور مبدا
تعداد صفحات
320 صفحه
شابک
9786227566208
سال انتشار
1401
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه
هیچ‌وقت برای شروع دوباره دیر نیست. این جمله برایتان آشناست، این‌طور نیست؟ در فارسی هم ضرب‌المثل مشابهی داریم: «ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است.» اما به‌راستی چه وقت برای چه کاری دیر است؟ زندگی ما منحصربه‌فرد است و خودمانیم که تعیین می‌کنیم برای چه چیز دیر شده و برای چه چیز نه. این کتاب انگار درست برای ما نوشته شده: نسل متولدان دهه‌های پنجاه و شصت خورشیدی که حالا به آستانه میانسالی رسیده‌ایم.

جولیا کامرون بیست و پنج سال پیش با کتاب خلاقانه راه هنرمند بر میلیون‌ها نفر تاثیر گذاشت و حالا عصاره ربع قرن تجربه افزون‌تر او در «شروع دوباره» در انتظار ماست. این کتاب از جنس کتاب‌هایی نیست که شعار می‌دهند و شما را به قانون جذب و... فرامی‌خوانند.

چنانچه واقعا از بی‌هدفی و بی‌انگیزگی خسته شده‌اید،‌ کامرون با یک برنامه دوازده هفته‌ای خلاقانه و کاربردی کمک می‌کند تغییر «عملی» را تجربه کنید و موهبت‌های آن را دریابید. اگر دل به کار بدهید، خیلی زود نتیجه‌اش را در زندگی خود و اطرافیانتان خواهید دید. «شروع دوباره» کتابی است برای کشف خلاقیت و معنا در میانسالی. کسی چه می‌داند؟ شاید بشود پرده دوم زندگی را سرشار از تجربه‌های تازه کرد و لذت برد.
دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «شروع دوباره»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.