جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

مرحله ی بعدی زندگی شما/ هفت قانون خفن تر بودن برای خانم ها

قیمت:
29,000 تومان
مشخصات کتاب مرحله ی بعدی زندگی شما/ هفت قانون خفن تر بودن برای خانم ها
کشور مبدا
تعداد صفحات
86 صفحه
شابک
9786229413500
سال خلق اثر
2019
سال انتشار
1400
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

همان‌طور که از عنوان کتاب «مرحله بعدی زندگی شما» بر می‌آید، این کتاب شامل هفت قانون برای زنان است تا بتوانند حس ارزشمندی و قدرت بیش‌تری را تجربه کنند، بهتر از خود مراقبت کنند و درآمد بیش‌تری داشته باشند. کتاب «مرحلۀ بعدی زندگی شما» را کارن آرینگتون در سال 2019 به رشته‌ی تحریر درآورده و نشر سیزده با ترجمه‎‌ی زهرا میالی منتشر کرده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب مرحله ی بعدی زندگی شما/ هفت قانون خفن تر بودن برای خانم ها

این کتاب زندگی‌تان را به دو مرحله‌ی پیش از خواندن این کتاب و پس از خواندن آن تقسیم می‌کند. شاید تا پیش از این افسار زندگی خود را به دست سرنوشت داده باشید اما انتخاب و خواندن کتابی با این مضمون، موجب می‌شود خود شما تصمیم‌گیرنده‌ی اتفاقاتی باشید که در مرحله‌ی بعدی زندگی برای شما رقم می‌خورد.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب مرحله بعدی زندگی شما: هفت قانون خفن‌تر بودن برای خانم‌ها چیست؟

کاساندرا - از خوانندگان کتاب «مرحلۀ بعدی زندگی شما» - این کتاب را این‌گونه توصیف کرده است: «من از نقل‌قول‌های قوی و نشاط‌آور و الهام‌بخش در این کتاب که واقعاً روحیه‌ام را بالا می‌برد، لذت بردم. 7 قانون در این کتاب مطرح شده که باید آن‌ها را بخوانید و عملی کنید تا بهترین استفاده را از کتاب داشته باشید و برای پیدا کردن خودتان آماده شوید.»

الیزه نیز نشرش را چنین نوشته است: «من از خواندن توصیه‌های عملی و طرز فکری که نویسنده در این کتاب از آن دفاع می‌کند، لذت بردم. قطعاً آتشی در من روشن کرد و به من یادآوری کرد که کلید رسیدن به اهدافم در طرف دیگر ترس، تلاش مداوم و سخت کوشی است.»

شنون در سایت «آمازون» نظرش را ثبت کرده است: «گاهی اوقات می‌دانیم که آماده ایجاد یک تغییر یا چند تغییر هستیم، اما ناخودآگاه به دنبال تأیید یا «اجازه» برای ایجاد تغییر هستیم. خانم آرینگتون توصیه‌های زندگی را ارائه می‌دهد که خواندن، درک و به کارگیری آن آسان است. بسیاری از پیام‌ها شامل خروج از منطقه آسایش، گام برداشتن برای پذیرش بهترین زندگی و ریسک کردن است. بسیاری از ما، از جمله من، ایده «کسب‌و‌کار/ زندگی پرخطر» را دوست نداریم، اما اینجاست که چیزهای شگفت‌انگیزی رخ می‌دهد. من نه‌تنها از اقداماتی که او برای پیشبرد زندگی خود به سطح بعدی برداشته است، الهام می‌گیرم، بلکه کلماتی که او به اشتراک می‌گذارد ثابت می‌کند که هر چیزی ممکن است و به دست آوردن آن برای شما غیرممکن نیست.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

پشت جلد کتاب نوشته شده است: «وقت آن است که رویاهای بزرگ‌تری در سر داشته باشید، افکار بزرگ‌تری داشته باشید و بزرگ‌تر زندگی کنید. زمان آن رسیده است که به جایگاهی ترقی پیدا کنید که من آن را مرحلۀ بعدی زندگی شما می‌نامم. «مرحلۀ بعدی زندگی» چیست؟ مرحلۀ بعدی زندگی معنی متفاوتی برای زنان مختلف دارد. برای شما رسیدن به این مرحلۀ بعدی می‌تواند به‌معنای دوبرابر یا سه‌برابر شدن حقوق‌تان باشد. می‌تواند به‌معنای خرید یک خانه برای خودتان، یا خانه‌ای برای والدینتان باشد. می‌تواند به ‌معنی دیدن چهرۀ خود روی جلد یک مجله باشد. می‌تواند به معنای مشارکت هزار – یا یک میلیون – دلاری در جنبشی باشد که دوست دارید. می‌تواند به معنای رزرو سفری به دبی، گرفتن یک کمک هزینۀ مالی برای رفتن به یک سفر مطالعاتی سه ماهه و نوشتن اولین کتاب‌تان یا تکمیل کردن دورۀ کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری شما باشد. می‌تواند حسی درونی باشد، حس قدرت و حس ارزشمندی وقتی که این صفحه را ورق می‌زنید امیدوارم احساس کنید که جرقه‌ای در درونتان روشن شده است. جرقه‌ای که با خوش‌بینی و امکان‌پذیری می‌سوزد و می‌گوید: «زمان آن رسیده است که زندگی بزرگ‌تری داشته باشید، و راه را برای زنان دیگر نیز روشن کنید.»
مرحله‌ی بعدی زندگی شما اکنون آغاز می‌شود.

درباره نویسنده کتاب مرحله بعدی زندگی شما

کارن آرینگتون بنیانگذار مسابقه‌ی «دوشیزه بلک ایالات متحده آمریکا» است. این مسابقه، جنبشی است که استعدادها و دستاوردهای زنان سیاه‌پوست امروزی را تجلیل می‌کند و هر سال بیش از 450000 دلار بورسیه تحصیلی برای کالج اعطا می‌کند. از زمان تأسیس این مسابقه در سال 1986، کارن بیش از 1000 زن جوان را راهنمایی کرده است و به آن‌ها کمک کرده تا وارد دانشکده‌های پزشکی برتر شوند، مدل‌سازی و ثبت قراردادهای اصلی، کمک هزینه‌های تغییر زندگی و قراردادهای حمایت مالی ازجمله موارد دیگری است که به آن‌ها کمک می‌شود.

کارن یک انسان‌دوست و بشردوست است که کارش زندگی میلیون‌ها نفر را تحت‌تاثیر قرار داده است. او یکی از بنیان‌گذاران «روز آگاهی از دیابت» در غرب آفریقا است و به‌عنوان سفیر حسن‌نیت در گامبیا و جمهوری سیرالئون منصوب شد. کارن جوایز متعددی دریافت کرده است، از جمله جوایز رهبری از شبکه  Lifetimeو جونز نیویورک و جایزه Trailblazer توسط Zeta Phi Sorority (بالاترین جایزه‌ای که در این انجمن که بیش از 21000 عضو دارد اعطا می‌شود).

او همچنین افتخار «شهرداران سیاه مریلند» را برای تعهد و فداکاری دریافت کرده است. او به همراه سانجی گوپتا از CNN و دانا ولمر - دارنده مدال طلای المپیک -  برندۀ «افتخار لباس قرمز مجله روز زن» بودند. با کارن در جاهایی مانند واشنگتن پست، روز زن، جت و در BET  مصاحبه شده است. 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «مرحله ی بعدی زندگی شما/ هفت قانون خفن تر بودن برای خانم ها»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
کتاب‌های پیشنهادی خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده‌اند
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.