جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

عشق و ازدواج

قیمت:
80,000 تومان
مشخصات کتاب عشق و ازدواج
کشور مبدا
تعداد صفحات
263 صفحه
شابک
9789641918745
سال خلق اثر
2019
سال انتشار
1400
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

نویسنده کتاب «عشق و ازدواج»، دکتر «لورا شلزینگر» تلاش کرده است خوانندگان را ترغیب کند تا بهترین نسخه خود باشند. او در کتاب عشق و ازدواج به موضوعات بحث‌برانگیز و مشکلاتی می‌پردازد که اشخاص در روابط با آن‌ها کلنجار می‌روند. راهنمایی‌ها و توصیه‌های شلزینگر برای شخصی تفکر‌برانگیز است که به دنبال عشق، رضایت و موفقیت است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب عشق و ازدواج

دکتر شلزینگر در این کتاب به موضوعاتی چون: آشنایی، ازدواج، طلاق و ازدواج مجدد می‌پردازد. علاوه بر این‌ها از ایستادگی برای ایمان و اعتقادات، صداقت و مسئولیت شخصی سخن می‌گوید تا ساده‌تر بتوانیم در روابط خود با دیگران و خانواده موفق باشیم.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب عشق و ازدواج چیست؟

خوانندگان، کتاب را در جهت توسعه فردی و زندگی بهتر مفید دانسته‌اند و از آن به‌عنوان نقشه راهی در روابط بهره برده‌اند. برخی از آنان می‌گویند: «این کتاب زندگی و ازدواجشان را نجات داده است، و به آن‌ها کمک کرده تا انسان بهتری باشند. هم‌چنین از شجاعت و شفافیت نویسنده در این کتاب قدردانی می‌کنند.»

«مایکل» و «داینا» درباره کتاب می‌گویند: «بینش دقیق و رویکرد صریح نویسنده دقیقاً همان چیزی است که بسیاری از ما برای آگاهی به آن نیاز داریم.»

«از آموزه‌ها و تفکرات عالی دکتر شلزینگر متشکرم که از قاره‌ها فراتر رفته و در بین نسل‌ها گسترش یافته است.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «برایم کامل واضح و روشن است که نسل آینده و فرزندان آنها موجوداتی خودخواه و مسئولیت‌ناپذیر خواهند بود. با شنوندگان برنامه رادیویی‌ام پرسش‌های زیر را مطرح کردم و جواب‌های جالبی هم دریافت کردم. سؤالاتی در مورد: مرحله‌ی آشنایی و مقاله‌هایی برای بهتر شناختن یکدیگر، احترام به خانواده‌ی دو طرف، سکس سریع و آشنایی از طریق اینترنت و ازدواجی بدون تعقل، سکس و بارداری با جهل و شیفتگی موقتی، ازدواجی نومیدانه با شخص مشکل دار برای فرار از خود و مسائل موجود و بالاخره جواب مثبت دادن به اولین فردی که سر راه‌شان پیدا می‌شود.»

و در بخشی دیگر از کتاب آورده شده است: «امنیت ازدواج را تنها خودتان می توانید تضمین کنید؛ چگونه؟ با عمل کردن به عهدهای خود در مورد عشق ورزیدن به او، احترام گذاشتن به او، و گرامی داشتن احساسات و عقایدش! تکرار می کنم: عشق، احترام و گرامیداشت. بسیار خب، حالا تصمیم با شماست که چگونه با شریک زندگیتان رفتار کنید.»

درباره نویسنده کتاب عشق و ازدواج

دکتر لورا شلزینگر سال 1947 در شهر نیویورک در بروکلین متولد شد. وی از همان دوران دبیرستان متوجه علاقه خود به مباحث علمی شد. او دکترای خود را در رشته فیزیولوژی از دانشگاه کلمبیا دریافت کرد. پایان‌نامه دکترای او دربارهٔ اثرات انسولین بر موش‌های آزمایشگاهی بود. شلزینگر دارای مدرک فوق دکترا از دانشگاه کالیفرنیا و مجوز ازدواج و خانواده‌درمانی است. او در رادیو مشاوره شخصی ارائه می‌کند، و به‌عنوان زوج‌درمانگر و مشاور خانواده هم به فعالیت مشغول است.

دکتر شلزینگر نویسنده کتاب‌های گوناگونی در زمینه توسعه فردی و روابط است که از آن‌ها می‌توان به «10 کار احمقانه‌ای که زندگی زن ها را خراب می‌کند»، «کارهای احمقانه‌ی والدین که زندگی بچه‌ها را خراب می‌کند» و «ده گام باری آرامش» اشاره کرد. هم‌چنین او نویسنده چندین کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز است.

بد نیست بدانید که او در دهه 1970 یک فمینیست خودخوانده بود؛ اما اکنون با جنبش فمینیسم مخالف است.

شلزینگر برنامه‌های گفتگوی ظهرگاهی «باربارا دی آنجلیس» و برنامه‌های گفتگومحور و رابطه‌محور در لس‌آنجلس را تکمیل نمود که در 25 پادکست برتر دستهٔ «کودکان و خانواده» در « iTunes» قرار دارد. برنامه رادیویی بین‌المللی او از طریق پخش، دانلود و پادکست در وبسایت www.drlaura.com در دسترس است.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «عشق و ازدواج»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
کتاب‌های پیشنهادی خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده‌اند
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.