جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

سرمایه گذاری در متاورس

قیمت:
156,000 تومان
مشخصات کتاب سرمایه گذاری در متاورس
تعداد صفحات
208 صفحه
شابک
9786001176456
سال خلق اثر
2021
سال انتشار
2021
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
902
این کتاب در یک نگاه

هدف اصلی کتاب «سرمایه‌گذاری در متاورس» (Metaverse Investing Beginners Guide To Crypto Art, NFT’s, & Digital Assets in the Metaverse) بیان این موضوع‌ است که دقیقا متاورس چیست و چگونه می‌توان از آن درآمد کسب کرد. به ادعای پیشگامان این عرصه، متاورس آینده و مرحله بعدی اینترنت خواهد بود. کتاب «سرمایه‌گذاری در متاورس» را مجموعه‌ای از محققان فناوری در لندن به نگارش درآورده‌اند و به همت انتشارات سبزان و با ترجمه‌ی یاشار مجتهدزاده به چاپ رسیده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب سرمایه گذاری در متاورس

محیط مجازی متاورس پتانسیل این را دارد که به یک بازار بسیار بزرگ تبدیل شود. این محیط مکانی مناسب برای سرگرمی، خرید و حتی کسب و کار برای بسیاری از افراد خواهد بود. به گفته‌ی شرکت فیس‌بوک «متاورس مجموعه‌ای از مکان‌های مجازی است که در آن‌ می‌توانید به همراه کسانی که به طور فیزیکی در کنار شما نیستند به گشت و گذار و کاوش بپردازید.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در مقدمه‌ی کتاب آمده است: «متاورس دقیقا چیست؟ و چگونه می‌توانیم با آن درآمد کسب کنیم؟ اگر در این باره کنجکاو هستید، خواندن این کتاب می‌تواند کمک بزرگی به شما بکند.
شاید شنیده باشید که متاورس آینده ماست! در واقع، بسیاری از پیشگامان ادعا می‌کنند که مرحله بعدی اینترنت همان متاورس خواهد بود. فیس‌بوک که احتمالا بزرگترین شرکت فناوری است که در متاورس سهام دارد آن‌قدر به این موضوع اعتقاد دارد که نام تجاری خود را به متا تغییر داده است! و آن را این‌گونه تعریف می‌کند: «متاورس مجموعه‌ای از مکان‌های مجازی است که در آن‌ها می‌توانید به همراه کسانی که به طور فیزیکی در کنار شما نیستند به گشت و گذار و کاوش بپردازید.»

مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس‌بوک، در جایی گفته دوست ندارد شرکتش صرفا به عنوان یک رسانه اجتماعی شناخته شود. در عوض، مایل است که فیس‌بوک یک شرکت متاورسی به شمار رود. شرکت بلومبرگ نیز پیش‌بینی کرده که اندازه بازار متاورس به چیزی حدود ۸۰۰ میلیارد دلار برسد!

محیط مجازی متاورس پتانسیل این را دارد که به یک بازار تریلیون دلاری تبدیل شود. این محیط مکانی مناسب برای سرگرمی، خرید و حتی کسب‌و‌کار برای بسیاری از افراد خواهد بود. ذکر این نکته ضروری است که متاورس نه‌تنها به عنوان نسل بعدی اینترنت، که به عنوان جانشینی برای اینترنت معرفی می‌شود.
کتاب حاضر جامع‌ترین و به‌روزترین کتاب در مورد متاورس است.»

برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر می‌توانید از دسته بندی خرید کتاب انگیزشی نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «سرمایه گذاری در متاورس»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.