جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

بازی دروغ

قیمت:
249,000 تومان
مشخصات کتاب بازی دروغ
کشور مبدا
تعداد صفحات
392 صفحه
شابک
9786008740247
سال خلق اثر
2017
سال انتشار
2017
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
8
این کتاب در یک نگاه

بازی دروغ نوشته‌ی نویسنده معروف بریتانیایی «روث ور» است. وی داستان جذاب و پر از هیجان چهار دختر که به خاطر باز‌ی‌ای که بین خودشان راه انداخته بودند و خیلی به آن پایبند بودند را برای ما توصیف می‌کند. در روزهای ابتدایی این بازی برایشان بسیار جذاب بود اما هیچ‌‌یک از آن ها به تبعات بازی خودشان فکر نکرده‌ بودند‌. کتاب «بازی دروغ»، برای ما بیانگر تفاوت‌هایی است که در مقطع جوانی و بزرگسالی رخ می‌دهد، مانند لذت بردن از بازی دروغ و به دردسر افتادن توسط آن در بزرگسالی.






بیشتر بخوانید

دیگر ناشران کتاب «بازی دروغ»

خلاصه کتاب بازی دروغ

داستان راجع‌به چهار دختر محصل است که در مدرسه‌‌ای شبانه‌روزی مشغول به تحصیل هستند، دختران داستان به خاطر بازی‌ای که بین‌ خودشان راه انداخته‌اند در مدرسه معروف هستند، بازی‌‌ای به اسم دروغ. قوانین این بازی بسیار ساده است (راستش را نگو، هیچ‌موقع اعتراف به دروغت نکن و مراقب باش که به دام نیفتی). این قوانین در عین ساده بودن تبعات خیلی تاریکی را برای آن‌ها به دنبال دارد؛ در سال آخر تحصیل‌شان وقتی همچنان این بازی را ادامه می‌دادند خبری کل مدرسه را شوکه کرد، خبری که بعد از پخش شدنش انگشت‌های اتهام فقط به سوی دوستانی گرفته شد که مشغول این بازی بودند.

آنها با تمام تلاشی که برای اثبات بی‌گناهی خود کردند موفق نشدند و در آخر همه‌‌ی آنها از مدرسه اخراج شدند. حالا بعد از گذشت سالیان دراز که هر کدام به دنبال زندگی خود رفته‌اند تصمیم به دیدار مجدد می‌گیرند، دیداری که در پی آن هیجان و دردسرهای جدیدی، متفاوت ازموضوعاتی که در دوران مدرسه تجربه کرده بودند وجود دارد... .

درباره ترجمه کتاب بازی دروغ

کتاب بازی دروغ اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ توسط سه مترجم آناهیتا شجاعی، هانیه دوست‌اوشانی و سمیه یوسفی به زبان فارسی ترجمه و منتشر شد.

امتیاز کتاب بازی دروغ در گودریدز

  • تعداد نظرات: 13946
  • تعداد امتیازدهی: 175030
  • میانگین امتیاز(از5): 3.53

نظر خوانندگان در سراسر دنیا، درباره کتاب بازی دروغ چیست؟

محدثه پس از تجربه خواندن کتاب، نظر خود را اینگونه بیان می‌کند:

«من تا قبل این کتاب نسبت به روث ور حس خوبی نداشتم چون در یک جنگل تاریک تاریک و یه چیز دیگه که ازش خونده بودم واقعا پول حروم کردن بود. ولی این کتابش واقعا یجوریه که نمی‌تونی خودتو جای افراد داستان نذاری. یسری دختر توی یه مدرسه شبانه‌روزی درس می‌خونن و اتفاقات جالبی میوفته بین‌شون ولی یه اتفاق که خیلی یهویی رخ می‌ده باعث میشه همشون خارج بشن از مدرسه و هر کی سراغ زندگی خودش تا اینکه بعد سالها یه کارت دعوت از مدرسه براشون میاد و اونا برمی‌گردن به شهر دورافتاده مدرسشون تا اجبارا توی جشن شرکت کنن. واقعا خیلی زیبا بود هر چی ازش بگم کمه. بهتون واقعا پیشنهاد می‌کنم کتاب یک به یک روث ور رو هم بخونید. اون از اینم چند پله بالاتره.»

آقا/خانم جعفری درمورد تجربه‌ی مطالعه کتاب این‌طور می‌نویسد:

«کتاب خوبی بود. ایده کلی اون اینه که دروغی که گفته می‌شه ولو سال‌ها از گفتنش بگذره اثرش رو توی زندگی می‌ذاره و فرد ناچار به گفتن دروغ‌های تازه میشه.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

«از دروغ گفتن متنفرم. بچه که بودم از دروغ گفتن لذت می‌بردم تا زمانی‌ که مجبور شدم دروغ بگویم. الان دیگر خیلی‌ به دروغ‌هایم فکر نمی‌کنم، شاید چون خیلی‌ وقت است که نوک زبانم هستند، اما همیشه وجود داشته‌اند، مثل دندانی‌ است که مدام درد می‌کند اما در کنار این درد، هر از گاهی هم تیر می‌کشد. با این همه، من باز هم از دروغ گفتن به اوون متنفرم. هر طوری که بوده سعی کردم پایش به دروغ‌های من باز نشود، اما حالا انگار بی‌فایده است. به پیام کیت فکر می‌کنم که توی گوشی‌ام جا خوش کرده است و انگار سمی لزج از خودش ترشح می‌کند که توی تمام اتاق پخش می‌شود و قصد دارد همه‌چیز را مسموم کند. «الان تعطیلات بین نمایشگاه‌های کیته، برای اون زمان خوبیه و... خب، منم چند ماه دیگه باید برگردم سر کار، انگار الان از هر وقت دیگه‌ای بهتره.» اوون غرق در افکارش است، اما به چیزی مشکوک نشده است. می‌گوید: «باشه. خب، پس فکر کنم بهتر باشه اون‌جور که باید و شاید برای خداحافظی ببوسمت.» پس آن‌طوری که باید و شاید من را می‌بوسد، طوری که یادم بیندازد چرا دوستش دارم و چرا از دروغ گفتن به او بدم می‌آید.»

درباره نویسنده کتاب بازی دروغ

روث ور (زاده سال ۱۹۷۷ میلادی) رمان‌نویس، نویسنده، آموزگار، پیشخدمت، و کتاب فروش اهل بریتانیا است. عمده شهرت وی به سبب خلق رمان‌های هیجانی و روانشناسی است.

در کتاب‌های جنایی او، سبک نوشتن روث ور با سبک آگاتا کریستی مقایسه می شود. شخصیت‌های اصلی ور معمولا زنان عادی هستند که خود را در شرایط خطرناک شامل جنایت، پیدا می‌کنند.

افتخارات و جوایز کتاب بازی دروغ

  • کتاب برگزیده باشگاه کتابخوانی ریز ویترسپون
  • کتاب برگزیده فهرست «حتماً بخوانید» اینترتینمنت ویکلی
  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز

نقد رسانه ها، افراد مشهور و منتقدین درباره کتاب بازی دروغ

  • شاید یکی از پرپیچ و خم‌ترین و پرتعلیق‌ترین عناوین سال 2017 باشد. (Mystery Tribune)
  • یک تریلر روانشناسانه‌ی هیجان‌انگیز. (Publishers Weekly)
  • پرتنش، اعتیادآور و اثری که نباید آن را از دست داد. (Crime by the Book)

خرید کتاب بازی دروغ

اگر اولین باری است که از بوک لند خرید می کنید می توانید کتاب بازی دروغ را با 25 درصد تخفیف تهیه کنید. برای آشنایی با شیوه خرید آنلاین کتاب می توانید راهنمای خرید را مطالعه کنید.

اگر به ادبیات داستانی علاقه‌مندید، به صفحه خرید رمان هم سری بزنید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «بازی دروغ»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.