جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

هنر مذاکره برای بازاریاب ها فروشنده ها و سرمایه گذارها

قیمت:
230,000 تومان
مشخصات کتاب هنر مذاکره برای بازاریاب ها فروشنده ها و سرمایه گذارها
کشور مبدا
تعداد صفحات
281 صفحه
شابک
9786005026764
سال خلق اثر
1988
سال انتشار
1988
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
6
این کتاب در یک نگاه

کتاب «هنر مذاکره برای بازاریاب‌ها، فروشنده‌ها و سرمایه‌گذارها» به نویسندگی هاروی مک‌کی از سال 1998 تاکنون به 35 زبان ترجمه شده و در بیش از 80 کشور دنیا، 4میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. این کتاب با نام «شنا با کوسه‌ها» در صدها دانشگاه در سراسر آمریکا تدریس می‌شود. «هنر مذاکره برای بازاریاب‌ها، فروشنده‌ها و سرمایه‌گذارها» در ایران توسط آرمین هدایتی به فارسی برگردانده شده و بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه مسئولیت انتشار آن را بر عهده داشته است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب هنر مذاکره برای بازاریاب ها فروشنده ها و سرمایه گذارها

هاروی مک‌کی که نشریه معتبر فوربس وی را «آقای موفقیت» نامیده، کتاب «هنر مذاکره برای بازاریاب‌ها، فروشنده‌ها و سرمایه‌گذارها» را برای تمام کسانی نوشته که می‌خواهند هنر زمان‌بندی را فرا گیرند و به جواب سوال‌هایی مانند (کِی باید بخرم) و (کِی باید بفروشم) دست یابند. تکنیک‌های بخش چهارم این کتاب به‌عنوان کارآمدترین و موثرترین تکنیک نحوۀ جمع‌آوری و استفاده از اطلاعات مرتبط با خریداران و مشتریان حال و آینده در دنیا شناخته شده است. در این کتاب که شامل 7 فصل می‌باشد، قوانین ساده‌ای را برای مذاکره خواهید آموخت که در زمان خرید و فروش و انواع معاملات روزمره کاربرد دارد.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره‌ کتاب هنر مذاکره برای بازاریاب‌ها، فروشنده‌ها و سرمایه‌گذارها چیست؟

یکی از مخاطبان سایت «آمازون» دربارۀ این کتاب نوشته: «حاوی نکات بسیار مهمی مانند درس‌های بخش 3 و 4 است. شناختن مشتری به اندازۀ شناخت محصول مهم است. شما مجذوب درس‌های این کتابِ هاروی خواهید شد.»

ری کلی نیز نظرش را در سایت «گودریدز» بیان کرده است: «این کتاب برای هرکسی که در شغل فروش یا موقعیت رهبری است و به‌ویژه برای مدیران جدید مفید است. توصیه‌های مک‌کی بسیار مفید است و به‌راحتی قابل اجرا می‌باشد. کتاب به دسته‌ای از ‌فصل‌های کوچک تقسیم می‌شود که نویسنده آن را درس‌ سریع می‌نامد. هر درس اندکی توصیه و مثال‌های ساده دارد.»

یکی دیگر از خوانندگان کتاب معتقد است با اینکه این کتاب سال‌ها پیش منتشر شده، اما توصیه‌های آن هنوز هم کاربرد دارد.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در بخشی از کتاب «هنر مذاکره برای بازاریاب‌ها، فروشنده‌ها و سرمایه‌گذارها»، نویسنده به این موضوع اشاره می‌کند که نه‌تنها بازاریابان، بلکه تمامی افراد شرکت نقش بازاریاب را برعهده دارند زیرا هریک از آنها به نوبۀ خود در حال ارتباط با مشتری یا معرفی سازوکار شرکت شما به دیگران هستند. مک‌کی می‌گوید زمانی که مردم می‌پرسند چند نفر بازاریاب در شرکت شما مشغول کار هستند، جواب می‌دهد: «550 نفر. و آنها می‌گویند وای چقدر زیاد! و سپس می‌پرسند چند نفر پرسنل در شرکت شما مشغول به کار هستند؟ و او در جواب می‌گوید: 550 نفر.»

 مک‌کی در ادامه اضافه می‌کند: «شرکت ما محصولی را تولید می‌کند که شاید بیش از صدها سال است به شکلی یکسان و مشابه در همه جای دنیا تولید می‌شود. هیچ‌کس در خیابان به من نمی‌گوید (وای چه پاکت‌نامه‌های زیبایی درست می‌کنید. واقعیت این است که در کار ما تقریبا تمام خطوط تولیدی مشابه بوده و قیمت‌گذاری‌ها نیز بسیار رقابتی است. موفقیت ما در این صنعت هیچ فرمول خاصی ندارد و تنها در گرو بازاریابی است و تمام پرسنل ما نیز از این امر به خوبی آگاه هستند.»

درباره نویسنده کتاب هنر مذاکره برای بازاریاب‌ها، فروشنده‌ها و سرمایه‌گذارها

هاروی مک‌کی در سال 1932 به دنیا آمد. او نویسنده و تاجر آمریکایی است که از کودکی تجربۀ کار کردن در زمینه‌های مختلف خدماتی و فروش را داشت. مک‌کی پس از فراغت از تحصیل از دانشکده تجارت، به‌عنوان بازاریاب مشغول به کار شد و با تجربۀ موفق خود در این زمینه، توانست پس از چند سال شرکتش را تاسیس نماید.

کتاب‌های دیگر وی که تاکنون به فارسی ترجمه شده‌اند، عبارت‌اند از: «ما اخراج شدیم: این بهترین اتفاق زندگی‌مان بود»، «قدرت بخشیدن» و «شنا با کوسه‌ها: بدون آنکه زنده بلعیده شوید».

برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر می‌توانید از دسته بندی خرید کناب روانشناسی نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «هنر مذاکره برای بازاریاب ها فروشنده ها و سرمایه گذارها»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.