جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

چرا آلمانی ها بهتر انجامش می دهند/ نکته هایی از کشوری بالغ

قیمت:
225,000 تومان
مشخصات کتاب چرا آلمانی ها بهتر انجامش می دهند/ نکته هایی از کشوری بالغ
کشور مبدا
تعداد صفحات
263 صفحه
شابک
9786222544188
سال خلق اثر
2020
سال انتشار
2020
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
4
این کتاب در یک نگاه
صدو پنجاه سال قبل، کشور آلمان با به هم پیوستن مجموعه‌ای از چندین دولت شهر تشکیل شده. نیمی از عمر کوتاه این کشور قصه‌ی وحشت، جنگ و دیکتاتوری بودی؛ نیم دیگر قصه‌ی حیرت انگیز تاوان، ثبات و بالندگی، امروزه، در حالی که بخش زیادی از دنیای معاصر مقهور اقتدارگرایی شده و ریشه‌های دموکراسی در حال نابودی است، آلمان همچون سنگری برای ثبات قامت راست کرده است.

 
بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب چرا آلمانی ها بهتر انجامش می دهند/ نکته هایی از کشوری بالغ

چرا آلمانی ها بهتر انجامش می دهند! روایت جذابی است از تاریخ، فرهنگ و هویت ملی آلمان؛ کشوری که خیلی در غرب از آن نفرت دارند. هدف اصلی جان کمپفنر در این کتاب ارائه‌ی تصویری از آلمانی بالنده و درخشان است که به رغم کمبودهایش، رفته رفته جایگاه اصلی خود را در جهان پیدا می‌کند. نحوه‌ی مواجهه‌ی این کشور با مسئله‌ی تاریخ، مهاجرت، تغییرات اقلیمی، سیاست خارجی، فرهنگ و همه‌گیری کرونا دلایلی هستند که به زعم نویسنده آلمان را از کشورهای دیگر متمایز کرده است. کمپفنر با طرح پرسش‌هایی درباره‌ی آینده‌ی پسابرگزیت، به چرایی تبدیل شدن آلمان به الگویی برای دیگر کشورها می‌پردازد. این کشور پارادایم جدیدی از ثبات را بنا نهاده که برای کشوهایی مثل آمریکا، فرانسه و انگلیس به دلایل مختلف آسان نیست.
کشورهایی که در زمان حال با مشکلات زیادی دست به گریان‌اند خود را با خاطره‌ی شکوه گذشته تسلی می‌دهند. آلمان، به خاطر گذشته‌اش، نمی‌تواند چنین کند.

«کتابی فاخر و ارزشمند... بهترین معرفی آلمان مدرن و سیاست‌هایش در سال‌های اخیر. چرا آلمانی ها بهتر انجامش می‌دهند! پر مغر است و تحلیلی عمیق، منصفانه و بی عیب و نقص ارائه می‌دهد.» -تایمز

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «چرا آلمانی ها بهتر انجامش می دهند/ نکته هایی از کشوری بالغ»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.