30 خرداد 1401
546 بازدید

6 رمان انگلیسی برای یادگیری و تقویت زبان

    در این مطلب می‌خوانید:

مطالعه کتاب رمان انگلیسی برای کسانی که از سویی در پی لذت مطالعه هستند و از سوی دیگر قصد دارند زبان انگلیسی را بیاموزند یا زبان انگلیسی خودشان را تقویت کنند بسیار سودمند و پرحاصل است. رمان انگلیسی برای تقویت زبان یکی از بهترین روش‌ها در زمینه یادگیری زبان است زیرا خواننده ضمن خواندن یک رمان و بهره بردن از ادبیات، دامنه لغات خود را افزایش می‌دهد و این در روند زبان‌آموزی و تسریع آن، نقش بسزایی دارد. همچنین کتاب داستان انگلیسی و رمان انگلیسی عاشقانه به خواننده کمک می‌کند تا گرامر را نیز در هنگام مطالعه بهتر و دقیق‌تر فهم کند. از این رو خرید رمان انگلیسی بسیار مفید است و کتاب رمان انگلیسی برای تقویت زبان بسیار موثر و کارساز است. در ضمن شما می توانید به صورت غیر حضوری و به آسانی از خانه اقدام به خرید آنلاین کتاب از سایت بوک لند نمایید.

مزرعه حیوانات

کتاب مزرعه حیوانات اثر درخشان جورج اورول درباره‌ شماری از حیوانات در مزرعه‌ای است که برای استقرار آزادی و برابری در برابر ارباب مزرعه اقدام می‌کنند. پس از اینکه اقدامات انقلابی حیوانات به نتیجه می‌رسد، خوک‌ها که از نیروی هوش بیشتری برخوردارند هدایت دیگر حیوانات را برعهده گرفته و به تصویب قوانینی می‌پردازند. اندک اندک قوانین تازه‌ای برقرار می‌شود و طی آن، خوک‌ها تمام قدرت را در دست گرفته و حکومتی دیکاتوری برپا می‌کنند. جورج اورول در این کتاب که یک رمان انگلیسی برای تقویت زبان به شمار می‌رود به نقد نظام کمونیستی در اتحاد جماهیر شوروی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: هفت عنوان از بهترین آثار پائولو کوئیلو

در این اثر هر کدام از حیوانات نماد یک چهره یا جریان سیاسی هستند، برای نمونه خوک‌ها که باسواد هستند روشنفکران بلشویکی هستند که دستگاه بروکراسی شوروی را در اختیار دارند یا ناپلئون نشانگر شخصیت جوزف استالین است. اگر در پی خرید رمان انگلیسی هستید تا با کتاب رمان انگلیسی برای تقویت زبان اقدام کنید، کتاب داستان انگلیسی مزرعه حیوانات از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. این کتاب که کتاب رمان انگلیسی سطح متوسط است، به خواننده کمک می‌کند تا در یادگیری زبان پیشرفت داشته باشد و از داستانی جذاب نیز لذت ببرد.

سه‌شنبه‌ها با موری

مرگ و ترس از مرگ، یکی از دغدغه‌های اصلی هر انسانی است که در ادبیات و فلسفه و روان‌شناسی به آن بسیار پرداخته شده است. بشر همواره در هراس از مرگ و نیستی بسر می‌برد و هر گاه با مرگِ دیگری یا روند رو به مرگِ دیگری مواجه می‌شود به طور عمیق (حتی در ناخودآگاه) ذهن و ضمیرش با این مسئله روبرو می‌شود که روزی پایان زندگی‌اش فرا خواهد رسید. کتاب سه‌شنبه‌ها با موری اثر میچ آلبوم یکی از آثاری است که با زبانی ساده در خصوص مرگ در آن حرف زده شده است. میچ آلبوم که دانشجو است، اوقات دلپذیری را در کنار استاد خودش موری شوارتز سپری کرده است. میچ پس از فراز و نشیب‌هایی به سراغ استادش می‌رود و پس از سال‌ها میان دانشجو و استاد ارتباطی برقرار می‌شود. در کتاب داستان انگلیسی سه‌شنبه‌ها با موری ماجراهای متعددی در طول ملاقات‌ها رخ می‌دهد که به زیبایی بیان شده است. موری که دچار بیماری خطرناک و کشنده‌ای شده است، در آخرین لحظات زندگی خود کوشش می‌کند تا درس‌های آخر را نیز به شاگرد خود بیاموزد و این از بهترین بخش‌های این کتاب رمان انگلیسی است. اگر مقصودتان خرید رمان انگلیسی و کتاب رمان انگلیسی برای تقویت زبان است، کتاب سه‌شنبه‌ها با موری بسیار سودمند است. واقعیت این است که میچ آلبوم یک کتاب رمان انگلیسی خوب پدید آورده که برای یادگیری زبان انگلیسی کارآمد است. موری شوارتز که بیماری دردناکی را سپری می‌کند، و توان بدنی خود را روز به روز از دست می‌دهد، به سرعت به مرگ و نقطه پایان زندگی خود نزدیک می‌شود اما در این میان تلاش می‌کند تا تجربه‌های ریز و درشت زندگی خود را به شاگردش منتقل کند.

هری پاتر

والدینِ هری پاتر جادوگرانی هستند که وقتی او یک سال داشت به وسیله لرد ولدمورت خبیث کشته می‌شوند. اما او با ایثاری که مادرش از خود نشان می‌دهد جان سالم بدر می‌برد هرچند نفرین لرد ولدمورت موجب می‌شود که زخمی بر پیشانی او نقش ببندد. هری پاتر با خاله و شوهرخاله خود بزرگ می‌شود و آنها که هیچ‌کدام جادوگر نیستند او را پرورش می‌دهند. او تا یازده سالگی از پیشینه خانوادگی خودش خبری ندارد. او یازده سال دارد که نامه پذیرش از مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز به دستش می‌رسد و متوجه می‌شود که چه بر سر خانواده‌اش آمده است. جی.کی. رولینگ خالق کتاب رمان انگلیسی هری پاتر در این داستان که یک مجموعه است به زیست او در جهان جادوگری و دوران مدرسه می‌پردازد. هری پاتر در مدرسه دوستانی مانند رون ویزلی و هرماینی گرنجر پیدا می‌کند و طی مطالعاتی با پیشینه خانوادگی خودش بیشتر آشنایی می‌یابد. ماجرای این کتاب داستان انگلیسی به این ترتیب است که مقرر شده در سال پنجم تحصیلی هری پاتر باید لرد ولدمورت که مظهر خباثت است را از میان بردارد یا اینکه لرد ولدمورت او را از بین ببرد. هری پاتر کتاب رمان انگلیسی برای تقویت زبان نیز محسوب می‌شود و برای کسانی که می‌خواهند با خرید رمان انگلیسی و مطالعه کتاب رمان انگلیسی در یادگیری زبان کامیاب شوند، مناسب است.

ماجراهای تام سایر

کتاب رمان انگلیسی ماجراهای تام سایر از شاهکارهای مارک تواین نویسنده مشهور آمریکایی است. این کتاب رمان انگلیسی که در زمینه کتاب رمان انگلیسی برای تقویت زبان یکی از بهترین نمونه‌هاست، برآمده از تجربه‌های زیسته نویسنده‌اش است که بسیاری از آنچه را که شرح داده در زندگی دیده و لمس کرده است. تام پسری نوجوان است و در شهر سن پترزبورگ زندگی می‌کند و آنچه در این کتاب داستان انگلیسی روایت شده به قبل از جنگ داخلی آمریکا مربوط می‌شود. تام که انسانی کنجکاو و پر تب و تاب است، گهگاه دیگران را هم به زحمت می‌اندازد. شبی او و دوستش در قبرستان هستند که ناظر کشته‌شدن دکتر رابینسون می‌شوند. در پی این قتل ماف پاتر دستگیر می‌شود اما آن دو می‌دانند که او قاتل نیست و از طرفی هم قسم خورده‌اند که ماجرا را بازگو نکنند. اگر در فکر خرید رمان انگلیسی هستید تا با مطالعه کتاب رمان انگلیسی سطح متوسط دایره لغات خود را بالا ببرید این کتاب از بهترین کتاب‌هاست.

پیرمرد و دریا

کتاب رمان انگلیسی پیرمرد و دریا اثر مشهور ارنست همینگوی، یک کتاب داستان انگلیسی است که به ماجرای حماسی یک ماهی‌گیر پیر می‌پردازد که در پی بزرگترین صید در زندگی خود است. پیرمرد در نبردی بزرگ برای پیروزی راهی دریا می‌شود اما بیش از هشتاد روز می‌گذرد در حالی که او حتی یک عدد ماهی هم به تور نینداخته است. چنانکه در این کتاب رمان انگلیسی می‌خوانیم او از همراهی شاگرد خودش هم محروم مانده زیرا والدین شاگردش خواسته بودند او با ماهی‌گیری راهی دریا شود که خوش‌شانس است. شبی سرانجام آن پیرمرد با خود فکر می‌کند که دوران بدشانسی گذشته و می‌تواند موفق شود. بنابراین تک و تنها راهی دریا می‌شود. در همین سفر دریایی است که بالاخره ماهی بزرگی را می‌یابد اما ماهی چنان نیرومند است که با یک ضرب نمی‌تواند او را به چنگ بیاورد. گاهی ماهی بزرگ قایق او را با خودش می‌کشد و همین موجب می‌شود که پیرمرد در این نبرد آسیب هم ببیند. بالاخره بعد از سه روز، ماهی خسته می‌شود و پیرمرد با زدن نیزه بر پیکر آن ماهی کار را تمام می‌کند. سپس ماهی را به بدنه قایق می‌بندد و راهی ساحل می‌شود. فکر و ذکر پیرمرد این است که ماهی بزرگی را به چنگ آورده و می‌داند که باید پول خوبی برای آن در بازار بدهند. هرچند در اعماق وجودش دوست ندارد کسی ماهی عظیم او را بخورد. زمانی که پیرمرد در راه ساحل است، کوسه‌هایی که بوی خون را احساس کرده‌اند به سمت قایق می‌آیند تا ماهی را بخورند. پیرمرد وارد نبرد با کوسه‌ها می‌شود و با نیزه آنها را فراری می‌دهد اما شب‌هنگام دیگر کاری از دستش برنمی‌آید و کوسه‌ها همه ماهی را می‌خورند و جز اسکلتی باقی نمی‌ماند.

آقای فاکس شگفت‌انگیز

کتاب رمان انگلیسی آقای فاکس شگفت‌انگیز اثر رولد دال داستان روباهی است که در جستجوی غذا از مزرعه‌داران بدجنس (بوگیس، بونس و بین) غذا می‌دزدد. آقای روباه کوشش می‌کند تا اعضای خانواده خودش را از دست مزرعه‌دارهای بی‌رحم نجات دهد و مزرعه‌دارها هم برای تلافی لانه او را خراب می‌کنند. اما به همین اکتفا نکرده و کنار لانه او کمین هم می‌کنند با این وجود آقای روباه که حیوانی متفکر است، چاره کار را در تونل زدن می‌بیند. او با زدن تونلی به مزرعه، به سراغ خوراکی‌ها می‌رود و غذای خود و خانواده خود را تأمین می‌کند. در همین رفت‌وآمدها است که روباه با گورکن آشنا می‌شود و گورکن از او گلایه می‌کند که موجودات زیر زمین همه از دست او کلافه شده‌اند. اما روباه برای به دست آوردن دل آنها اقدام تازه‌ای می‌کند و باز به مزرعه می‌رود و با آوردن خوراکی‌های زیاد یک مهمانی برپا می‌کند و این در حالی است که مزرعه‌دارها هنوز در حال کمین هستند. کتاب رمان انگلیسی آقای فاکس شگفت‌انگیز که یک کتاب داستان انگلیسی خواندنی است برای کسانی که در پی خرید رمان انگلیسی و کتاب رمان انگلیسی برای تقویت زبان هستند، گزینه بسیار خوبی است.

بیشتر بخوانید: 10 رمان برتر ایرانی که باید بخوانید!

سخن آخر

برای یادگیری زبان انگلیسی یا تقویت زبان انگلیسی راهکارهای متعددی وجود دارد اما خرید رمان انگلیسی و رجوع به کتاب رمان انگلیسی یکی از بهترین روش‌هاست. زیرا با مطالعه کتاب رمان انگلیسی برای تقویت زبان ما می‌توانیم به صورت شگفت‌آوری دامنه لغات خود را افزایش دهیم و گرامر را نیز بیاموزیم. کتاب داستان انگلیسی و رمان انگلیسی عاشقانه هم ما را با دنیای ادبیات جهان و برترین آثار نویسندگان انگلیسی‌زبان آشنا می‌کند و هم به ما یاری می‌رساند تا با مطالعه کتاب رمان انگلیسی سطح متوسط روز به روز بیشتر در زمینه یادگیری زبان پیشرفت کنیم.

برای خرید رمان های پرفروش و روز دنیا می توانید به سایت بوک‌لند مراجعه نمایید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران
نظر خود را بنویسید:
پربازدیدترین مطالب