جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

سرگذشت خانواده فالکون

قیمت:
145,000 تومان
مشخصات کتاب سرگذشت خانواده فالکون
کشور مبدا
تعداد صفحات
338 صفحه
شابک
9786227384031
سال خلق اثر
2019
سال انتشار
1401
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

«سرگذشت خانواده فالکون» رمانی خواندنی و جذاب از «ملیسا ریورو» است که برای نخستین‌بار در سال 2019 منتشر و در سال 2020 نامزد دریافت جایزۀ «پن همینگوی» شد. «سرگذشت خانوادۀ فالکون» از جمله بهترین رمان‌های تاریخی چندسال اخیر است که در آمریکا منتشر شده و سرگذشت تلخ و تراژیک مهاجران غیرقانونی را به تصویر می‌کشد.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب سرگذشت خانواده فالکون

«سرگذشت خانوادۀ فالکون» روایتی تاریخی و داستانی از مردم آمریکای لاتین و کشور «پرو» است. در این رمان داستان زندگی منِ دیگر نویسنده روایت می‌شود؛ داستان زندگی دختری اهل کشور پرو که نهایت سعی خود را می‌کند تا خانوادۀ خود را در نیویورک نگه‌ دارد و زندگی متعادلی برای آن‌ها بسازد.

«آنا فالکون» پس از بحران درگیری‌های اقتصادی و سیاسی کشور پرو در دهۀ 90 میلادی، به همراه همسر و دو کودک خود، پناهندۀ کشور آمریکا می‌شوند تا شاید اندک شانسی برای ساختن زندگی ساده‌ای را داشته باشند. اما همه‌چیز پس از مهاجرتِ غیرقانونی آن‌ها به آمریکا تازه شروع می‌شود. آنا و خانواده‌اش هیچ‌گونه مدرک و کارت شناسایی ندارند و از این رو، آنا مجبور به کار کردن در چندین شیفت‌ و قرض گرفتن پول از یک نزول‌خوار مکار به نام «ماما» می‌شود.

از طرفی، او نه‌تنها باید با دیگر مشکلات خانواده‌اش و سرپناه جدیدشان سروکله بزند، بلکه باید فشار باورنکردنی خاطرات گذشته را نیز تحمل کند. اما آنا تا کی تحمل می‌کند؟ این عشق او به خانواده‌اش، او را مجبور به انجام چه کارهایی برای ایجاد رفاه خانواده‌اش می‌کند؟

درباره نویسندۀ کتاب سرگذشت خانواده فالکون

«ملیسا ریورو» مانند شخصیت اصلی رمان خود «آنا فالکون»، دختری اهل کشور پرو است که بیشتر اوقات کودکی‌اش را بدون هیچ مدرک شناسایی در آمریکا زندگی کرده است. «سرگذشت خانوادۀ فاکون» اولین رمان این نویسنده است که با استقبال ناباورانۀ مخاطبین در سراسر دنیا مواجه شد و در ایران نیز، توسط «مریم سربندی فراهانی» ترجمه شده و نشر هیرمند آن را منتشر کرده است.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «سرگذشت خانواده فالکون»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.