جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

دختر بی نام

قیمت:
150,000 تومان
مشخصات کتاب دختر بی نام
کشور مبدا
تعداد صفحات
496 صفحه
شابک
9786226202510
سال خلق اثر
2019
سال انتشار
1401
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

از پرفروش‌ترین رمان‌های «فهرست نیویورک تایمز سال 2019»، «دختر بی‌نام» نام رمانی جذاب و خیره‌کننده از «گریر هندریکس» و «سارا پکانن» است که برای اولین‌بار، در سال 2019 منتشر شد. «دختر بی‌نام» به محض انتشار نه‌تنها در میان کتاب‌خوانان و عامۀ مردم، بلکه در میان بسیاری از منتقدان و نشریات معتبر بین‌المللی نیز، مورد پرطرفدار شد و نظرات مثبت بسیاری را از آن خود کرد.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب دختر بی نام

«دختر بی‌نام» از نمونه رمان‌های هیجان‌انگیز و بسیار پرکشش در ژانر‌های «معمایی» و «روانشناسانه» است. این اثر ترکیبی از تعلیق‌های ذهنی و روانی و روایتی نفس‌گیر را به شما ارائه می‌دهد. داستانِ «دختر بی‌نام» با زندگی مشترک «لیدیا» و «توماس» شروع می‌شود که هردو، روانشناس‌های معتبری هستند. رابطۀ این زوج به دلیل خیانت توماس به لیدیا، از هم می‌پاشد و حال پس از گذشت حدود دو سال از این موضوع، لیدیای حسود و حساس به اخلاقیات دست به برگزاری آزمایشی بی‌سابقه می‌زند. او آزمایشی برای دختران 18 تا 32 سال طراحی می‌کند و فراخوان آن در شهر پخش می‌شود. حال نوبت «جِس» است که وارد داستان شود تا با وارد شدن به این آزمون اخلاقی-روانشناسانۀ نفس‌گیر، نظر لیدیا را جذب و نقشۀ او را برای سنجش توماس تکمیل کند... .

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب دختر بی‌نام چیست؟

یکی از کاربران سایت معتبر «گودریدز» نظری مفصّل و بسیار خواندنی را در مورد رمان «دختر بی‌نام» به رشتۀ تحریر درآورده است: «عشق -این عشق عزیز- چه قابلیت‌هایی دارد؟ یا بهتر بپرسم، عشق می‌تواند چه خصوصیاتی را در ما فعال کند؟ خصوصیاتی هستند که هرگز از داشتن آن‌ها اطلاع نداشتیم و با عاشق شدن، خودشان را نمایان کنند؟
«دختر بی‌نام» از کتاب‌های خوب روزگار بود، از کتاب‌هایی که می‌توانند توی پیچ‌وخم این روزهای تلخ، حواس‌ات را پرت کنند و ذهنت را درگیر... من رمان‌های معمایی-روانشناسی را خیلی دوست دارم؛ و چه بهتر می‌شود اگه دو تا از شخصیت‌های اصلی داستان، روانشناس باشند و از زاویه دید یک روانشناس به همه‌چیز نگاه کنی. یین و یانگ، سفید و سیاه، عشق و خیانت... از این مفاهیم در این کتاب خیلی خواهیم خواند. و معماهای ریز و درشتی که رفته‌رفته شکل می‌گیرند و با حل شدن هر معما، یک معمای دیگر شکل می‌گیرد و دیگه نمی‌توانی کتاب را زمین بگذاری. لیدیای این داستان من را یاد «ایمی» از رمان «دختر گمشده» می‌انداخت.»

خواندن این نظر پر شور و شوق یکی دیگر از خوانندگان رمان در سایت «گودریدز» نیز، خالی از لطف نیست: «من واقعا از همان ثانیه‌ی اول مبهوت این رمان شدم. این اثر را در مطب دکتر، حین انتظار و خیلی اتفاقی شروع کردم و به شدت جذب آن شدم. خلاصه که خیلی جالب بود. نویسنده‌ها از خیلی از تئوری‌های روان‌شناسی و تست‌های مشهور به بهترین شکل برای نوشتن داستان، استفاده کرده بودند و باعث شده‌اند در خیلی از بخش‌های روایت، خود من نیز همگام با کتاب فکر کنم.»

درباره نویسندۀ کتاب دختر بی‌نام

«گریر هندریکس» و «سارا پکانن» دو تا از نویسندگان جوان و خوش‌ذوق آمریکایی هستند که در چندسال گذشته، چندین رمان بسیار پرفروش را به نگارش درآورده‌اند. هردو نویسنده در رشتۀ روزنامه‌نگاری تحصیل و فعالیت کرده‌اند و در کنار آن به نویسندگی رمان و داستان‌کوتاه نیز روی آورده‌اند. اولین رمان مشترک آن‌ها «زنی در میان ما»، به‌سرعت به رتبۀ شماره 1 فهرست «پرفروش‌ترین رمان‌های سال 2018 نیویورک تایمز» تبدیل شد. در ایران نیز دو رمان «دختر بی‌نام» و «زنی در میان ما» از آثار آنها ترجمه و منتشر شده است.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «دختر بی نام»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.