جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

آدمیت

قیمت:
72,000 تومان
مشخصات کتاب آدمیت
کشور مبدا
تعداد صفحات
176 صفحه
شابک
9789643412357
سال خلق اثر
1978
سال انتشار
1978
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
19
این کتاب در یک نگاه

لئو بوسکالیا، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، استاد و سخنران انگیزشی PBS، با استفاده از دیدگاهی تاریخی از اصول اخلاقی هدایت‌کننده‌ی بشریت، امکان خودشکوفایی از طریق ارتباط در شخصیت را ارائه می‌دهد: هنر کامل انسان بودن.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب آدمیت

ترکیب معنویت با عملکرد، شخصیت، هنر کامل انسان بودن و چالش‌های مختلفی را به تصویر می‌کشد که بشر در تلاش برای دستیابی به رشد شخصی با آن مواجه است. تخصص بوسکالیا نشان می‌دهد که چگونه می‌توان بر این موانع غلبه کرد. از طریق خوانندگانی که به خودشکوفایی دست می‌یابند، این کشف خود می‌تواند دیدگاه‌ها را تغییر دهد و به بشریت به عنوان یک جامعه جهانی کمک کند.

بوسکالیا با به اشتراک گذاشتن داستان‌های سفرها و برخوردهایش با مردم در سراسر جهان، بینشی از قلب بشریت ارائه می‌دهد. این کتاب متنی الهام‌بخش است که به نشان دادن بهترین روش‌هایی که خوانندگان می‌توانند در مراحل مختلف زندگی به‌طور کامل عمل کنند اختصاص داده شده است.

درباره نویسنده کتاب آدمیت

لئو اف. بوسکالیا در 31 مارس 1924 به دنیا آمد و در 12 ژوئن 1998 چشم از جهان فروبست. بوسکالیا در اواخر دهه‌ی 1960 در بخش آموزش ویژه‌ی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی تدریس می‌کرد که یکی از شاگردانش خودکشی کرد. این حادثه او را به تشکیل یک کلاس نیمه خصوصی سوق داد. این کلاس منجر به سخنرانی‌ها و یک دست‌نوشته شد که بر اساس کلاس‌های هفتگی‌اش بود. این کتاب با عنوان عشق یک ناشر پیدا کرد و به چاپ رسید.

شخصی که در کلاس‌های او حاضر بود ترتیبی داد که سخنرانی‌های بعدی را ضبط کند، و در نهایت آن را طی یک قرارداد در تلوزیون نمایش داد. از آن پس او را در تلویزیون «پدر سخنرانان انگیزشی» نامیده‌اند. پیام ساده‌ی او که به سبکی پویا ارائه شد، او را به مهمان محبوب در برنامه‌های گفتگوی تلویزیونی تبدیل کرد. پنج کتاب او به‌طور هم‌زمان در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار داشته‌اند.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «آدمیت»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.