جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی دهند

قیمت:
355,000 تومان
مشخصات کتاب 13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی دهند
کشور مبدا
تعداد صفحات
410 صفحه
شابک
9786226829137
سال خلق اثر
2018
سال انتشار
2018
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
20
این کتاب در یک نگاه

13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند عنوان کتابی است از ایمی مورین (با زیرعنوانِ با اقرار به قدرت‌تان و به‌کارگیری اعتمادبه‌نفس‌تان، هویت خود را برای داشتن یک زندگی سرشار از لذت و هدف پیدا کنید) که در سال 2018 انتشار یافت. هدف از نوشتن این کتاب کمک به تقویت قدرت ذهنی افراد جهت مقابله با مشکلات زندگی است. قدرت ذهنی به شما کمک می‌کند تا در چالش‌های غیرقابل پیش‌بینی آماده باشید. کتاب 13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند را نشر بهار سبز با ترجمه‌ی منصور بیگدلی منتشر کرده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب 13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی دهند

در نگاه اول از عنوان کتاب برمی‌آید که این کتاب فقط برای زنان و دختران نوشته شده باشد، اما نکات آن فراجنسیتی است و برای مردان نیز مصداق دارد و البته دانستن مطالب آن روند بهبود شرایط اجتماعی هر دو جنس را سرعت می‌بخشد. در زمان جنبش‌هایی با هشتگ‌هایی مانند #من_هم (Me too)، ایمی مورین تمرکز خود را به فمینیسم معطوف می‌کند و توضیح می‌دهد که منظور از آن چیست و چه چیزی لازم است تا یک زن دارای قدرت ذهنی باشد.

ظهور جنبش‌هایی مانند #من_هم باعث بیداری جامعه شده و زنان را ترغیب به یافتن صدای خود و ادعای قدرت خود می‌کند. اما برای این‌کار، زنان باید یاد بگیرند که قدرت ذهنی خود را بهبود بخشند. مقابله با بسیاری از مسائلِ دشوار قدرت ذهنی بالایی را می‌طلبد.

افراد معروف و انتشاراتی‌ها چه نظری درباره‌ کتاب 13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند دارند؟

James Altucher نویسنده‌ی کتاب «Choose Yourself»: «خیلی هیجان‌زده‌ام که این کتاب را می‌بینم. می‌خواهم آن را به تمام کسانی که می‌شناسم بدهم و نه فقط زنان.»

نشریه‌ی فرهنگی-ادبی «Booklist» درباره‌ی محتوای این کتاب نوشت: «چیزی بیشتر از لیستی از احساسات و رفتارهایی است که باید از آنها پرهیز کرد. هرکدام از نکات مورین به بررسی خوبی از چراها و مسائل منجر می‌شود.»

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره‌ کتاب 13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند چیست؟

Lee Woodruff _نویسنده‌ی بیش از 12 کتاب_ نظر خود را در سایت گودریدز آورده است: «من قبلاً کتاب‌های این‌چنینی را خوانده بودم، اما این کتاب را به عنوان مادر سه دختر بسیار جالب دیدم. در زمانی که بیش از هر زمان دیگری به زنان کمک می‌کند تا صدای خود را پیدا کنند و اعتماد‌به‌نفس خود را افزایش دهند، و می‌تواند منجر به زندگی بهتر شود. مورین همه‌چیز را از مقایسه‌ی اجتماعی و فشار گرفته تا رسانه‌های اجتماعی و تبعیض جنسی، با استفاده از مثال‌ها و حکایات بیان می‌کند.»

جنیفر در سایت آمازون تجربه‌ی خود را از خواندن کتاب چنین عنوان کرده است: «خیلی خوشحالم که کتاب را گرفتم. برای هرکسی که می‌خواهد بهتر عمل کند، بهتر زندگی کند، از نظر عاطفی و روانی رشد کند، شادتر باشد، آرامش پیدا کند و...، این کتاب چیزهایی به ما یادآوری می‌کند که منطقاً می‌دانیم، اما همیشه احساس‌شان نمی‌کنیم. او اشاره می‌کند که زندگی به معنای کمال نیست، بلکه پیشرفت است. ما انسانیم، ما نقص داریم، حتی گاهی که فکر می‌کنیم چیزی را می‌دانیم، از آن بی‌اطلاعیم؛ زیرا زندگی این است. زندگی عبارت است از تلاش و پشتکار. نویسنده رنج را بی‌اهمیت جلوه نمی‌دهد و نمی‌گوید نباید مبارزه کرد. کاری که او انجام می‌دهد این است که نشان می‌دهد رنج و مبارزه قابل‌کنترل یا اجتناب نیست. آن‌ها به اندازه‌ی شادی و موفقیت بخشی از زندگی هستند و برای همه اتفاق می‌افتند.»

نظر Sue Scheff نویسنده‌ی آمریکایی و از خوانندگان کتاب: «با ترکیب داستان‌های واقعی زنان و تحقیقات، مورین به پیش‌برد مبارزاتی که بسیاری از ما در طول این سال‌ها با آن روبه‌رو بوده‌ایم، کمک می‌کند. این کتاب به شما ابزاری برای اعتماد‌به‌نفس، انتخاب‌های بهتر و تبدیل شدن به خود واقعی خود می‌دهد. از این بابت خوشحال باشید! ممنون امی. من مطمئن هستم که بسیاری از زنان پس از خواندن این کتاب از آن الهام می‌گیرند.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

نویسنده تاثیر عادات خوب و بد را با ذکر مثال آورده است: «برای قوی‌تر شدن به عادت‌های خوب مانند سپاس‌گزاری نیاز دارید، اما اگر واقعا می‌خواهید نتیجه بگیرید، باید از عادت‌های بد مثل مقایسه‌ی خود با دیگران دست بردارید. باید توجه کرد که بیماری ذهنی به معنای ضعف نیست؛ شما از نظر ذهنی، نه قوی هستید نه ضعیف. همه تا حد مشخصی قدرت ذهنی داریم. فارغ از اینکه چقدر قوی باشید، همیشه جایی برای پیشرفت هست. کار کردن با ماهیچه‌های ذهنی هم باید مداوم باشد. اگر در قدرتمند ساختن آن‌ها سست شوید، ماهیچه‌های ذهنی شما تحلیل می‌رود. رگبار مداوم تبلیغات به ما می‌گوید کافی است تا پول خرج کنیم تا آن نسخه‌ی زیباتر از خود را به نمایش بگذاریم.»

در جایی دیگر راجع به اینکه چرا در برابر بی‌حرمتی‌ها سکوت می‌کنیم، نوشته است: «احتمالا همه‌ی ما این تجربه را داشته‌ایم که به جوک‌های اهانت‌آمیز کسی گوش کنیم و سخنی نگوییم و همه‌ی ما آن آشنایی را داشته‌ایم که تا حد زیادی بدرفتاری کرده اما ما اعتراض نکرده‌ایم. فارغ از اینکه بترسیم متظاهر به‌نظر برسیم یا به خاطر گند زدن متاسف باشیم، ساکت می‌مانیم. بخشی از علت سکوت ما می‌تواند ریشه در ناتوانی‌مان در تشخیص این موضوع باشد که چه‌موقع به حقوق ما تجاوز شده یا چه‌موقع مثل شیء با ما رفتار شده است. سکوت باعث می‌شود مشکلات ادامه یابد، به مجرمان اجازه می‌دهد همچنان به کار خود ادامه دهند و مشکل فرهنگی را عمیق‌تر می‌کند.»

درباره نویسنده 13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند 

ایمی مورین روان‌درمانگر، مربی قدرت ذهن و نویسنده‌ی پرفروش بین‌المللی است. او سخنرانی عالی است و یکی از محبوب‌ترین گفت‌وگوهای TEDx را ارائه می‌دهد. مورین به طور مرتب با Forbes، Psychology Today و Inc همکاری می‌کند و همچنین مشاور والدین در Verywell است. سه کتاب دیگر او 13 کاری که والدین دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند، 13 کاری که افراد دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند و 13 کاری که کودکان دارای ذهن قوی انجام می‌دهند هستند.

برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر می‌توانید از دسته بندی خرید کناب روانشناسی نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی دهند»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.