جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

آمریکا بدون نقاب

قیمت:
70,000 تومان
مشخصات کتاب آمریکا بدون نقاب
کشور مبدا
تعداد صفحات
467 صفحه
شابک
9789641652069
سال خلق اثر
2004
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
3
این کتاب در یک نگاه

«آمریکا بدون نقاب» کتابی تحلیلی است از وضعیت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و صنعتی ایالات متحده آمریکا از بدو ورود مهاجران تا اکنون. آمریکا جزء کشورهایی‌ست که تاثیری ویژه بر سیاست‌گذاری‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... دیگر کشورهای جهان دارد. کتاب «آمریکا بدون نقاب» با استناد به سخنان متفکران، دانشمندان، فیلسوفان، نویسندگان برجسته اروپایی، آمریکای لاتین و جهان عرب که ساختارهای سیاسی و مدیریتی آمریکا را مورد بررسی قرار داده و نکات مثبت و منفی آن را گردآوری کرده‌اند، نوشته شده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب آمریکا بدون نقاب

در این کتاب جامع، به زمینه‌های بروز افکار و احساسات ضدآمریکایی در اروپا، آمریکای لاتین و جهان عرب نیز اشاره شده است. از سوی دیگر، مکاتب فکری تاثیرگذاری هم‌چون کمونیسم، مارکسیسم و همچنین اسلام‌گراها و جبهه‌گیری آنها در قبال امپریالیسم نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

می‌توان گفت که تا حدودی در مطالب گردآوری شده، بیان نظرات نویسندگان خالی از جانب‌داری نبوده و موضع‌گیری‌ها بی‌طرفانه نیست. در جایی دیگر از کتاب نیز شهروندان آمریکایی‌ای را می‌بینیم که در مورد وطن خود اظهار نظر کرده و بی‌طرفانه سخن به میان آورده‌اند.

درباره نویسنده کتاب آمریکا بدون نقاب

باری رابین در 1950 در آمریکا به دنیا آمد، او در زمینه تروریسم و امور خاورمیانه با نظریاتش شناخته شده است. باری اوبین سردبیر وب سایت مرکز GLORIA و همچنین سردبیر خاورمیانه و ستون نویس PJMedia بوده است.

آخرین کتاب وی، با عنوان «انقلاب خاموش» به چگونگی رسیدن ایدئولوژی چپ به قدرت سیاسی و سلطه فرهنگی در ایالات متحده آمریکا طی سالهای اخیر بوده است. از کتاب‌های دیگر وی «دیکتاتورهای مدرن» را می‌توان نام برد. وی در فوریه 2014 از دنیا رفت.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «آمریکا بدون نقاب»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.