جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

کاملا غریبه

قیمت:
116,000 تومان
مشخصات کتاب کاملا غریبه
کشور مبدا
تعداد صفحات
359 صفحه
شابک
9786006774336
سال خلق اثر
1981
سال انتشار
1400
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

رمان‌های عاشقانه همواره جزء پرطرفدار‌ترین مضامین ادبی برای علاقمندان به رمان‌خوانی بوده است. «کاملا غریبه» نام رمانی عاشقانه از جهانی متفاوت نوشته‌ی دانیل استیل، نویسنده‌ی مطرح و نام‌آشنای آمریکایی‌ست. «کاملا غریبه» بر دلدادگی و علاقه‌ی عمیق دو انسان از دو فرهنگ و جهان متفاوت تکیه دارد که داستانی خواندنی را خلق کرده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب کاملا غریبه

مسائل مهمی همچون تعهد، خانواده‌دوستی و وفاداری، بخشی محوری از قصهٔ عاشقانه رمان کاملا غریبه را تشکیل می‌دهد. پرداختن به مسائل سیاسی و در واقع زیست سیاست‌مدارانی که بر زندگی خود تاثیراتی مخرب را احساس می‌کنند، حوادثی که در زندگی این زن و مرد شکل گرفته و مسیر رابطه‌شان را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

درباره ترجمه کتاب کاملا غریبه

این کتاب را زهره روشنفکر ترجمه و انتشارات شبگیر منتشر کرده است.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در بخشی از این رمان آمریکایی چنین می‌خوانیم:

«الکس همیشه از تصور چنین صحنه‌هایی خنده‌اش می‌گرفت؛ زیرا این تجسم‌ها او را یک جوری از تنهایی‌اش جدا می‌کرد و بعد، به خانه‌های کوچک و ملال‌انگیزی رسید که گاهی در آن جا هم قدم می‌زد. این جا بود که در ذهنش مردانی را می‌دید که دست بر شانه‌های همسران‌شان گذاشته‌اند، کودکانی شاد را متصور می‌شد که در آشپزخانه با عروسک‌هایشان بازی می‌کنند و یا جلوی آتش بخاری دیواری که هیزم‌ها در آن‌ها شعله‌ور بود، لم می‌دادند و از گرمای آن دچار خلسه‌ی پرلذتی می‌شدند. برخلاف این‌ها، چیزی در آن عمارت‌های بزرگ نبود که الکس آرزوی داشتنش را داشته باشد.

همه چیز آن‌ها با آن که الکس بیش‌تر وقتش را در آن جا سپری می‌کرد، برایش ناآشنا بود. الکس چیز دیگری می‌خواست؛ چیزی بسیار متفاوت که او و ریچل هیچ وقت آن را نداشتند.

دیگر برای الکس تصور این که عاشق کسی و یا حتی همراه کسی شود، دشوار بود. دیگر ممکن نبود حتی تصور کند که دارد به چشمان کس دیگری نگاه می‌کند و بعد دچار چنان شور و لذتی شود که از شدتش منفجر شود. مدت مدیدی بود که الکس دیگر چنین چیزها و احساساتی را که در پی این‌ها به او روی می‌آورد، به خاطر نمی‌آورد و گاهی حتی مطمئن نبود که اصلا چنین چیزهایی را می‌خواهد. خصلت پرسروصدای زنان، او را خسته می‌کرد.

به دنبال زنی بود که افکاری قدیمی داشته باشد؛ شبیه معجزه، نادره، شاید یک الماس؛ اما وجود نداشت. بعداز دوسال تقریبا هیچ کدام‌شان نبودند و هر چه بود، تقلبی‌های پربهایی بودند؛ ولی او یک زن حقیقی و یک الماس واقعی می‌خواست و چون چنین چیزی را نمی‌یافت، در این مورد که آیا اصلا چنین چیزی وجود دارد، به تردید افتاد. اما او از یک چیز مطمئن بود و آن این بود که سرانجام به آرزویش دست خواهد یافت و تا آن موقع هم دست از تلاش برنمی‌داشت. از این هم مطمئن بود که دیگر زنی مثل ریچل را نمی‌خواهد. دیگر او را به تمامی از افکارش زدوده بود و...»

درباره نویسنده کتاب کاملا غریبه

دانیل استیل در 1947 در ایالت متحده آمریکا به دنیا آمد. بیشتر رمان‌های این نویسنده‌ی سرشناس پرفروش و مورد توجه عموم بوده است. درون‌مایه‌ی بیشتر آثار او دغدغه‌ی خانواده‌ای ثروتمند بوده که در برابر بحرانی جدی قرار گرفته است. تهدید، زندان، باجخواهی و... نیز در آثار او به چشم می‌خورد. او بیش از 140 رمان نوشته و نزدیک به 800 میلیون از کتاب‌هایش به فروش رسیده‌اند. دانیل استیل را جزء پرکارترین نویسندگان آمریکا می‌شناسند.

خرید کتاب کاملا غریبه

اگر اولین بار است که از بوک‌لند خرید می‌کنید می‌توانید کتاب کاملا غریبه را با 25 درصد تخفیف تهیه کنید. برای آشنایی با شیوه خرید آنلاین کتاب می‌توانید راهنمای خرید را مطالعه کنید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «کاملا غریبه»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.