جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

قدرت شروع ناقص

قیمت:
195,000 تومان
مشخصات کتاب قدرت شروع ناقص
کشور مبدا
تعداد صفحات
223 صفحه
شابک
9786222543341
سال خلق اثر
1400
سال انتشار
1400
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
61
این کتاب در یک نگاه

کتاب قدرت شروع ناقص: جستارهایی درباره بهتر انجام دادن کارها (The Power of Imperfect Starts) نوشته‌ی جیمز کلییر نویسنده‌ی کتاب مشهور و موفق «عادت‌های اتمی» است. همان‌طور که از عنوان اثر پیداست، کتاب قدرت شروع ناقص حاوی گزیده‌ای از سخنان و تعالیم جیمز کلییر برای بهتر انجام دادن کارهاست.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب قدرت شروع ناقص

کتاب قدرت شروع ناقص را انتشارات میلکان با ترجمه‌ی سید ایوب کوکبی و فرزانه حاج‌خلیلی روانه‌ی بازار کتاب کرده است.
در کتاب قدرت شروع ناقص که مدت‌ها در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار داشت، درباره‌ی موضوعات مختلفی همچون بهره‌وری، تمرکز، خلاقیت و بهبودِ زندگی بحث شده است.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در بخشی از کتاب نویسنده عنوان می‌کند که مهندسی معکوس همیشه راه صحیحی نیست: «وقتی هدفی داشته باشید (خواه راه‌اندازی کسب‌وکار باشد یا داشتن رژیم غذایی سالم یا سفر به دور دنیا) یافتن کسی که قبلاً به آن هدف دست یافته باشد و مهندسی معکوسِ استراتژیِ او کار ساده‌ و البته بسیار مفیدی است. استفاده از تجارب افراد موفق راهی عالی برای تسریع فرایند یادگیری شماست. ولی به ‌همین‌ اندازه نیز مهم است که بدانید سیستم‌ها، عادت‌ها و استراتژی‌های امروز افراد موفق احتمالاً همان‌هایی نیست که در شروع مسیرشان از آن استفاده کرده‌اند. چیزی‎که امروز برای آن‌ها بهینه است لزوماً همان چیزی نیست که شما هم برای شروع به آن نیاز دارید. بین این دو تفاوت وجود دارد.»
جیمز کلییر رشد را مستلزم شکست و انجام کارهای احمقانه دانسته و می‌گوید: «انتخاب‌هایی که بعدها مشخص می‌شود ظاهراً ضعیف بوده‌اند نشانه‌ی رشدند و با هوش یا میزان ارزشمندی ما ارتباطی ندارند. وقتی برمی‌گردید و به تصمیم‌هایی که از یک سال پیش گرفته‌اید نگاه می‌کنید، همیشه باید امیدوار باشید چند تصمیم پیدا کنید که اکنون احمقانه به نظر می‌رسند زیرا به این معنی است که دارید رشد می‌کنید. اگر همیشه فقط در منطقۀ امن زندگی کنید، جایی که می‌دانید گند نمی‌زنید، هرگز نمی‌توانید ظرفیت حقیقی‌تان را بروز دهید. وقتی دربارۀ موضوعی آن‌قدر اطلاعات دارید که در اولین اقدام تصمیمی مطلوب بگیرید، خودتان را به چالش نمی‌کشید.»

درباره نویسنده کتاب قدرت شروع ناقص

جیمز کلیر وبلاگ‌نویس، نویسنده و سخنران آمریکایی است که از سال ۲۰۱۲ در وبلاگ شخصی‌اش در زمینه‌ی موفقیت و توسعه فردی مطالبی می‌نوشت و در سال 2018  با نوشتن کتاب «عادت‌های اتمی» به شهرتی جهانی دست پیدا کرد. آثار وی در نیویورک تایمز، تایم و Entrepreneur مورد استفاده قرار گرفته‌اند. نقطه‌ی قوت کارهای جیمز، عنوان کردن موضوعات پیچیده‌ی روابط انسانی به ساده‌ترین شکل ممکن است. تیم‌های ورزشی حرفه‌ای در لیگ‌های بسکتبال، راگبی و بیسبال آمریکا برای موفقیت هر چه بیش‌تر، از آثار او الهام می‌گیرند.

برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر می‌توانید از دسته بندی خرید کتاب انگیزشی نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «قدرت شروع ناقص»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.