جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

به کشتنش می ارزد

قیمت:
247,000 تومان
مشخصات کتاب به کشتنش می ارزد
کشور مبدا
تعداد صفحات
344 صفحه
شابک
9786004613989
سال خلق اثر
2015
سال انتشار
2015
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
5
این کتاب در یک نگاه

کتاب «به کشتنش می‌ارزد» نوشته پیتر سوانسون را علی قانع به فارسی برگردانده‌ و انتشارات کوله پشتی آن را منتشر کرده است. پیتر سوانسون در کتاب «به کشتنش می‌ارزد» به مسئله فریب پرداخته و داستانی مهیج و تکان‌دهنده که حس و حالی جنایی دارد را روایت کرده است. این کتاب برای دوستداران کتاب‌های معمایی مناسب است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب به کشتنش می ارزد

کتاب «به کشتنش می‌ارزد» نوشته پیتر سوانسون را علی قانع به فارسی برگردانده‌ و انتشارات کوله پشتی آن را منتشر کرده است. پیتر سوانسون در کتاب «به کشتنش می‌ارزد» به مسئله فریب پرداخته و داستانی مهیج و تکان‌دهنده که حس و حالی جنایی دارد را روایت کرده است. این کتاب برای دوستداران کتاب‌های معمایی مناسب است.
موضوع کتاب به این صورت است که تد سوار هواپیمایی می‌شود که لندن را به مقصد بوستون ترک می‌کند. تد در این پرواز با لیلی که دختری دلربا اما عجیب و غریب است آشنا می‌شود و آن‌ها برای این‌که مدت زمان پرواز را بگذرانند پرسش و پاسخی راه می‌اندازند که موجب می‌شود از زندگی خصوصی خود نیز حرف بزنند. این بازی تا جایی پیش می‌رود که تد می‌گوید قصد دارد همسر خودش را بکشد و لیلی نیز به او می‌گوید که کمکش خواهد کرد و ماجرایی عجیب ادامه می‌یابد.
نظر خوانندگان سراسر دنیا، درباره‌ی کتاب «به کشتنش می‌ارزد» چیست؟
بوک سلر می‌نویسد: «یک طرح شیطانی پیچ‌وتاب‌دار، با لحظاتی تند و تیز که پایان آن فوق‌العاده است.» و سوفی هانا نیز می‌نویسد: «کتابی که گیرا و زیبا نوشته شده و به سختی می‌توان آن را کنار گذاشت.»
جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند
«گفت: «سلام. می‌تونم اینجا بشینم؟» به دست کک‌مکی و رنگ‌پریدۀ پشت صندلی خالی کنارم در کافۀ سالن بیزنس‌کلاس فرودگاه هیترو لندن نگاهی انداختم و سپس به چهرۀ آن غریبه. سؤال کردم: «من شما رو می‌شناسم؟» خیلی آشنا به‌نظر نمی‌رسید، ولی لهجۀ آمریکایی‌اش، پیراهن سفید چسبان و شلوار جینی که پاچه‌هایش را داخل پوتین‌های ساق‌بلندش کرده بود، باعث می‌شد شبیه یکی از دوستان مزخرف همسرم باشد. «نه، ببخشید. فقط نوشیدنی شما توجهم رو جلب کرد. اشکالی نداره من هم همین رو سفارش بدم؟» روی چهارپایه‌ای با روکش چرمی گردان نشست و کیف‌دستی‌اش را گذاشت روی پیشخوان بار. بعد اسم نوشیدنی‌ای را که روبه‌رویم بود پرسید و جوابش را دادم. او به جوانک کافه‌چی که موهایش سیخ‌سیخی بود و چانه‌اش برق می‌زد اشاره‌ای کرد و همان نوشیدنی را با دو زیتون اضافه سفارش داد. وقتی نوشیدنی‌اش را آوردند، آن را به سمت من بالا برد. من نیز لیوانم را بالا بردم و جرعه‌ای نوشیدم و گفتم: «اینجا محل واکسیناسیون برای سفرهای بین‌المللیه.» «من هم برای همین می‌خوام بنوشم.» نوشیدنی‌ام را تمام کردم و یکی دیگر سفارش دادم. خودش را معرفی کرد. اسمی که بلافاصله از یادم رفت. و من هم اسمم را به او گفتم، فقط تد، و نه تد سیورسان، حداقل نه همان موقع. در سالن بیش از حد خالی و روشن فرودگاه هیترو نشستیم و نوشیدنی‌هایمان را نوشیدیم، چند جمله‌ای ردوبدل کردیم و معلوم شد هردویمان منتظر پرواز مستقیم به فرودگاه لوگان بوستون هستیم. او یک رمان کم‌قطر از کیف‌دستی‌اش بیرون کشید و شروع کرد به خواندن. این به من فرصتی داد تا دقیق نگاهش کنم.»
درباره نویسنده
پیتر سوانسون در سال ۱۹۶۸ در آمریکا به دنیا آمد. او با داستان‌های معمایی و هیجان‌انگیزی که نوشته شناخته می‌شود. آثاری که او منتشر کرده، به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده و چندین جایزه را نیز به خودش اختصاص داده است.

برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر  می‌توانید از دسته بندی خرید رمان نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «به کشتنش می ارزد»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.