جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

اقدام فوری/ یک برنامه هفت روزه برای غلبه بر اهمال کاری و بازیابی انگیزه

قیمت:
53,000 تومان
مشخصات کتاب اقدام فوری/ یک برنامه هفت روزه برای غلبه بر اهمال کاری و بازیابی انگیزه
کشور مبدا
تعداد صفحات
55 صفحه
شابک
9786227741414
سال خلق اثر
1401
سال انتشار
1401
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
3
این کتاب در یک نگاه
«اقدام فوری» از سری کتاب‌های انگیزشی و توسعه فردی تیبو موریس، نویسنده معروف فرانسوی است. این کتاب به شما کمک می‌کند ریشه‌ها و دلایل تنبلی و بی‌انگیزگی خود را دریابید و با شناخت دلایل آن‌ بتوانید با روش‌های پیشنهادی نویسنده اقدامات مناسبی در مسیر دوری از این اهمال‌کاری انجام دهید و به موقع به کارهای مهم‌تان رسیدگی کنید.

بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب اقدام فوری/ یک برنامه هفت روزه برای غلبه بر اهمال کاری و بازیابی انگیزه

با انجام تمرین‌ها و اعمال راهکارهای کتاب «اقدام فوری» که در قالب برنامه‌ای هفت‌روزه گنجانده شده‌است، می‌توانید به زندگی و کارهای روزمره خود نظم ببخشید و انگیزه ازدست رفته را بازیابید.

نظر خوانندگان درباره کتاب اقدام فوری چیست؟

آرش رضایی از خوانندگان «اقدام فوری» درباره این کتاب در سایت کتابراه می‌گوید: «این کتاب برای کسانی که اهمال کاری دارند و نمیدانند چطور به کارهای مهم و عقب افتاده رسیدگی کنند خیلی مفید و تاثیر گذار است و تعداد کم صفحات باعث می‌شود هر کس توانایی خواندن کامل و نتیجه‌گیری سریع را داشته‌باشد.»
- کتاب شگفت‌انگیزی که دستورالعمل‌های روشنی در مورد نحوه مقابله با اهمال‌کاری و چگونگی بازیابی انگیزه ارائه می‌دهد.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

بخشی از جملات برگزیده کتاب «اقدام فوری»: «به هیچ خردمندی و نه هیچ شجاعی هرگز بر روی ریل‌های تاریخ دراز نمی‌کشد تا منتظر قطار آینده باشد که از روی او عبور کند.»
«به پایان رساندن کاری که هرگز آغاز نشده است، بیش از همه طول‌ می‌کشد.»
«به دلیل سخت بودن کارها نیست که جرئت انجامشان را نداریم، بلکه چون جرئت نمی‌کنیم، آنها سخت به نظر می‌رسند.»
«مشکل اصلی، فقدان مسیر است نه کمبود زمان. همۀ ما روزی بیست‌وچهار ساعت زمان داریم.»
در بخشی از کتاب درباره رابطه انگیزه و عمل‌ می‌خوانیم:
«برای غلبه بر اهمال‌کاری، باید درک کنید که انگیزه چگونه کار می‌کند. بسیاری از ما معتقدیم به انگیزۀ بیشتری نیاز داریم تا به ما کمک کند در جهت اهدافمان تلاش کنیم. گرچه انگیزه مطمئناً کمک می‌کند، اما غیرممکن است که در صد درصد مواقع انگیزه داشته باشید. برخی از روزها ما برای انجام کارهایمان هیجان‌زده خواهیم بود، در حالی که روزهای دیگر دوست داریم هر کاری را انجام دهیم، جز این کارها را.
در نتیجه نکتۀ کلیدی این است که بدانیم انگیزه منجر به اقدام نمی‌شود، بلکه اقدام کردن است که به انگیزه می‌انجامد. به عبارت دیگر شروع به کار کردن، در واقع انگیزه ایجاد می‌کند. احتمالاً خودتان قبلاً آن را تجربه کرده‌اید. پس از تلاش و تقلا برای انجام یک کار، در نهایت توانستید شروعش کنید. چند دقیقه بعد، انگیزۀ بیشتری پیدا کردید و خیلی بیشتر از آنچه برنامه‌ریزی کرده بودید یا انتظار داشتید، آن را انجام دادید. این موضوع نشان می‌دهد که اغلب، عمل به انگیزه می‌انجامد، به‌جای اینکه انگیزه منجر به عمل شود.»

درباره نویسنده کتاب اقدام فوری

تیبو موریس نویسنده و بلاگر فرانسوی حوزه توسعه فردی است که تا به‌ حال بیش از بیست عنوان کتاب با موضوعات مربوط به این حوزه نوشته‌است. یکی از موفق‌ترین کتاب‌های این مربی حوزه موفقیت «مربی خودت باش» است که از پرفزوش‌ترین‌های آمازون بوده و به بیش از ده زبان ترجمه و منتشر شده‌است. از دیگر کتاب‌های تیبو موریس که به فارسی ترجمه شده می‌توان از «تمرکز قدرتمند»، «طرز فکر استراتژیک»، «سم‌زدایی دوپامین»، «غلبه بر احساسات منفی»، «قصه زندگی‌ات را عوض کن» و «نام‌هایی به سوی موفقیت» نام برد.
برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر می‌توانید از دسته بندی خرید کناب روانشناسی نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «اقدام فوری/ یک برنامه هفت روزه برای غلبه بر اهمال کاری و بازیابی انگیزه»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.