جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

سیب ها هرگز نمی افتند

قیمت:
355,000 تومان
مشخصات کتاب سیب ها هرگز نمی افتند
ناشر
کشور مبدا
تعداد صفحات
592 صفحه
شابک
9786005941395
سال خلق اثر
2021
سال انتشار
1402
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

کتاب سیب ها هرگز نمی‌افتند نوشته لیان‌ موریارتی نویسنده معروف استرالیایی است که شوخ‌طبعی در نوشتن یکی از هنرهای این نویسنده می‌باشد. لیان در این کتاب باشگاه تنیسی را شرح‌ می‌دهد که ۵۰ سال به بهترین شکل ممکن توسط خانواده‌ی شش نفری‌اش اداره شده است... .


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب سیب ها هرگز نمی افتند

استن و جوی دلانی، زن و شوهر پا به سن گذاشته‌ای هستند که‌ در دوره جوانی خود، با تحمل سختی‌های فراوان موفق به افتتاح باشگاه تنیسی شده‌اند و پس از بالا و پایین‌های فراوان توانسته‌اند به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنند؛ این‌ موفقیت‌ها باعث شده بود نه‌تنها در حیطه‌ی کاری بلکه در زندگی شخصی هم زبان‌زد باشند. حالا آنها به همراه ۴ فرزندشان بعد از ۵۰ سال تصمیم به فروش باشگاه دارند و به عقیده خودشان ترجیح می‌دهند بقیه عمر خود را مشغول به تفریح کردن بشوند‌، اما سرنوشت و آینده همیشه شبیه به چیزی‌ که تصور می‌کنیم نیست.

در یکی از روزها وقتی نامه خداحافظی جوی به صورت خیلی مشکوک و ناگهانی پیدا می‌شود، در همین هیاهو دختری غریبه به نام ساوانا درِ خانه‌ی دلانی‌ها را می‌زند... دختری‌ که با وجودش در خانه، تک به تک افراد خانه را به چالش‌هایی می‌کشد و آنها را مجبور‌ به رونمایی از حقایقی می‌کند که در گذشته برایشان اتفاق افتاده است. کتاب «سیب ها هرگز نمی‌افتند» جدال‌هایی از عشق، گذشته دروغ و هیاهو را به صورت خیلی جذاب برای خواننده تفسیر کرده است.

درباره ترجمه کتاب سیب ها هرگز نمی افتند

  • کتاب سیب ها هرگز نمی‌افتند که در سال ۲۰۲۱ منتشر شده بود ،درسال ۱۴۰۲ توسط سحر‌ حسابی ترجمه شد.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا، درباره‌ی کتاب سیب ها هرگز نمی افتند چیست؟

یکی از خوانندگان، کتاب را اینگونه تشریح کرده است:

« چه کتاب شگفت‌انگیزی نوشته شده است. ساخت آهسته شخصیت، پیچ‌و‌تاب‌های درام آشکار، توانایی در کنار هم قرار دادن بینش‌هایی در مورد طبیعت انسان، یک داستان طلسم کننده! و زمانی که همه چیز به هم می‌رسد. کاملاً از آن لذت بردم و از نویسنده بابت این تجربه تشکر می‌کنم.»

یکی از کاربران گودریدز نوشته است:

«نویسنده استرالیایی، لیان موریارتی، پویایی خانواده را به تصویر کشید، اینکه چگونه ما افراد نزدیک به خود را دوست داریم و به آنها صدمه می زنیم. با روابط پیچیده، شخصیت‌های معیوب، اسرار، رقابت‌های خواهر و برادری و عمدتاً پشیمانی، ما در طول دهه‌ها اشتباهات و شکست‌های آنها وارد این خانواده شده‌ایم. آنچه می‌توانست، آنچه باید می‌بود و آنچه هست، برای ما آشکار می‌کند که هر تصمیمی که می‌گرفتند نتیجه‌ای بر زندگی‌شان داشت. با بهترین طنز عجیب‌و‌غریب که در هر فصل وجود دارد نوشته شده بود. من نتوانستم تا آخرین لحظه داستان متوقف شوم، همانطور که به کارولین لی گوش می‌دادم که بهترین بازخوانی این شخصیت‌ها را می خواند، به زندگی هر کلمه و شخصیت آویزان می‌شدم انگار که آنها وجود دارند... .»

درباره نویسنده کتاب سیب ها هرگز نمی افتند

لیان موریارتی در سال ۱۹۶۶ در سیدنی استرالیا متولد شد. او از سال ۲۰۰۴ در کنار شغل اولش یعنی شرکت تبلیغاتی، نویسندگی را نیز شروع کرد و در همان سال پس از دریافت مدرک ارشد خود اولین کتاب خودش را نیز به چاپ رساند.

از کتاب‌های دیگر او می‌توان به «دروغ‌های کوچک بزرگ»، «راز شوهر» و «آنچه آلیس فراموش کرد» اشاره کرد.

اقتباس ها از کتاب دختر مهتاب

  • با اقتباس از کتاب سیب ها هرگز نمی افتند (Apples Never Fall)، یک مینی سریال با همین نام ساخته شده است.

افتخارات و جوایز کتاب سیب ها هرگز نمی افتند

  • نامزد دریافت جایزه بهترین رمان معمایی و هیجان‌انگیز سال 2021 در گودریدز

نقد رسانه ها، افراد مشهور، و منتقدین درباره کتاب سیب ها هرگز نمی افتند

  • لیان موریارتی در این کتاب بی‌نظیر است و برگ برندۀ خود را رو کرده است. - آسوشیتیدپرس
  • شوخ‌طبعی معروف موریارتی و جهان‌بینی هوشمندانه‌اش درباره خانواده‌ها موجب خلق یک داستان سرگرم‌کننده و پیچیده شده است که تا آخرین صفحه شما را مجبور می‌کند حدس جدیدی درباره پایان داستان بزنید. - ریل سیمپل
  • بازی، شروع، قتل. کتاب معمایی جدید موریارتی ترکیبی از مشکلات زناشویی، کلاهبرداری، یک قتل و تنیس حرفه‌ای است. هر آنچه موریارتی لمس می‌کند به طلا تبدیل می‌شود. - اینترتیمنت ویکلی
  • موریارتی هنگام نگارش این کتاب در اوج هنر نویسندگی‌اش است. هیچ سرنخی در داستان رها نمی‌شود، حتی اتفاقات فصل پایانی کتاب. –بوک لیست

اگر اولین باری است که از بوک لند خرید می‌کنید می‌توانید کتاب سیب ها هرگز نمی‌افتند را با 25 درصد تخفیف تهیه کنید. برای آشنایی با شیوه‌ خرید آنلاین کتاب می‌توانید راهنمای خرید را مطالعه کنید.

اگر به ادبیات داستانی علاقه‌مندید، به صفحه خرید رمان هم سری بزنید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «سیب ها هرگز نمی افتند»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.