جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

به خودتان داستان های بهتری بگویید

قیمت:
245,000 تومان
مشخصات کتاب به خودتان داستان های بهتری بگویید
کشور مبدا
تعداد صفحات
300 صفحه
شابک
9786229255865
سال خلق اثر
2022
سال انتشار
1402
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

«به خودتان داستان‌های بهتری بگویید» کتابی است متحول‌کننده از «ماریسا پیر» که برای اولین‌بار، در سال 2022 منتشر شده است. «به خودتان داستان‌های بهتری بگویید» اثری در قالب کتاب‌های خودیاری و روانشناسی فردی و موفقیت می‌باشد که از روش‌های نوین در آن استفاده شده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب به خودتان داستان های بهتری بگویید

نویسنده در به خودتان داستان‌های بهتری بگویید کوشیده است تا با آموزش تحلیل و واکاوی سازوکارهای ضمیر ناخودآگاه به مخاطبین خود، به آن‌ها روشی برای قلبه بر معضلات فکری خود بیاموزد. این کتاب در واقع در صدد پاسخگویی به یک سوال عجیب نوشته شده است: آیا دوست دارید داستان زندگی‌تان را بازنویسی کنید؟ چرا که زندگی ماها بر اساس داستان‌هایی ساخته می‌شود که ما به خود می‌گوییم. نویسنده کوشیده است تا به ما نشان دهد که این داستان‌ها همیشه درست نیستند و در بسیاری از مواقع، آسیب‌زا و مانع پیشرفت انسان می‌شوند.

 در ادامه، ماریسا پیر از روشی نوین برای ایجاد تغییری در این داستان‌ها بیان می‌کند: روش «درمان تحولی سریع یا RTT» که بر اساس «هیپنوتیز» پایه‌گذاری شده است. در این روش مخاطب می‌آموزد که مشکلات بزرگ روان او نشأت گرفته از داستان‌هایی است که از کودکی در ضمیر ناخودآگاه ما شکل گرفته است. تحقیقات او نشان می‌دهد که این روش چگونه با موفقیت توانسته است بیمارانی با مشکلاتی مانند «افسردگی منجر به خودکشی»، «پرخوری عصبی»، «انواع اعتیادها» و «فوبیاهای محدودکننده زندگی» را، درمان کند.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب به خودتان داستان‌های بهتری بگویید چیست؟

برخی از کابران سایت «گودریدز» به کتاب «به خودتان داستان‌های بهتری بگویید» امتیاز کامل (پنج ستاره) داده‌اند. چکیده‌ای از نظرات این خوانندگان بدین صورت است:

« این کتاب کمی متفاوت از انتظارم بود؛ من انتظار نداشتم تمرکزش روی هیپنوتیزم باشد، اما تئوری های پشت رویکرد او درخشان هستند.

پیر استدلال می‌کند که ما داستانی در مورد اینکه چه کسی هستیم و جهان چگونه ما را در سنین جوانی می بیند می سازیم و باید این داستان را به روز کنیم. چیزی که من به طور خاص فکر می‌کردم جالب بود این بود که او استدلال می‌کند که شما باید احساسات را بیشتر مورد توجه قرار دهید دربارۀ خودتان تا حقایق! به عبارت دیگر، اگر احساس می‌کنید که هیچکس شما را در کودکی دوست نداشته است، مدل استاندارد این است که در مورد اینکه آیا این داستان و حس درست بوده است، بحث کنید و سعی کنید راه‌حل مناسبی برای حل این مشکل پیدا کنید. من همچنین از این استدلال او خوشم آمد که همه جنبه‌های زندگی ما، حتی عناصر مخرب، در خدمت هدفی هستند. بنابراین راه‌حل در این است که بفهمیم آنها به چه هدفی خدمت می‌کنند و  چگونه داستانی بسازیم که ما را از عناصر آسیب‌زا رها کند. حتی بدون هیپنوتیزم، ایده‌ها و سوالاتی که او مطرح می‌کند، واقعاً ارزشمند بود.من فکر می‌کنم تکنیک نویسنده به خودی خود 5 ستاره ارزش دارد، اما ارائه آن کشیده و رک و پوست کنده بود. من عاشق سادگی نوشته ماریسا هستم. این کتاب برای هر کسی است که فکر می‌کند ممکن است مشکلات بالینی داشته باشد و قبل از تصمیم‌گیری در مورد نیاز به روانپزشک، خود درمانی را امتحان کند. این کتاب بسیار متحول‌کننده و قدرتمند است. قطعا ارزش خواندن را دارد.»

دربارۀ نویسندۀ کتاب به خودتان داستان‌های بهتری بگویید

«ماریسا پیر» سخنران، متخصص «درمان بر اساس تحول سریع یا RTT» و نویسندۀ پرفروش و مشهور آمریکایی است.

از او تاکنون کتاب‌های خودیاری و موفقیت شخصی متعددی منتشر شده است که در ایران، دو کتاب دیگر از او با عناوین «اعتماد به نفس» و «من کافی هستم» به فارسی ترجمه و چاپ شده‌اند.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «به خودتان داستان های بهتری بگویید»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.