جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

به رنگ ارغوان

قیمت:
250,000 تومان
مشخصات کتاب به رنگ ارغوان
ناشر
جوایز
کشور مبدا
تعداد صفحات
312 صفحه
شابک
9786226203333
سال خلق اثر
1982
سال انتشار
1982
قطع
رقعی
جلد
سخت
نوبت چاپ
901
این کتاب در یک نگاه
به رنگ ارغوان اثر کلاسیکی است که میلیو‌ن‌ها نسخه از آن در سراسر جهان منتشر شده و یکی از پرخواننده‌ترین رمان‌های تاریخ محسوب می‌شود. این اثر را از جمله آثار همواره بزرگ ادبیات شمرده‌اند که الهام‌بخش چند نسل بوده است.

 
بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب به رنگ ارغوان

داستان به رنگ ارغوان در جنوب ایالات متحده آمریکا و در سال‌های میانهٔ دو جنگ جهانی می‌گذرد. سیلی دختر جوان سیاه‌پوستی است که در فقر و تبعیض نژادی به دنیا آمده و زندگی‌اش توام با سختی‌های طاقت‌فرسا است. فرزندان ناخواسته‌ای دارد که از او گرفته‌اند، از خواهر عزیزش نتی دور افتاده و در ازدواجی رنج‌آور گرفتار شده است. اما زمانی می‌رسد که با شوگ ایوری افسونگر آشنا می‌شود، خوانندهٔ جذاب و مسحورکننده‌ای که اختیار سرنوشتش را خود به دست گرفته است. اندک اندک سیلی قدرت و مسرت روحی خود را کشف می‌کند و با کمک آن خود را از گذشته رها کرده و دوران متفاوتی را با پیوستن به عزیزانش تجربه می‌کند.

آلیس واکر نویسنده، شاعر، و فعال سیاسی آمریکایی آفریقایی‌تبار، از مهم‌ترین چهره‌های ادبی معاصر است. او در فوریه 1944 در ایالت جورجیای آمریکا به دنیا آمد. وی نخستین نویسندهٔ سیاه‌پوست برندهٔ جایزهٔ پولیتزر در داستان است.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «به رنگ ارغوان»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.