جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

999 راز فنگ شویی

قیمت:
218,000 تومان
مشخصات کتاب 999 راز فنگ شویی
کشور مبدا
تعداد صفحات
320 صفحه
شابک
9786001171949
سال خلق اثر
1396
سال انتشار
1396
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
909
این کتاب در یک نگاه

کتاب «999 راز فنگ­شویی» را شهرزاد ابوالحسنی به نگارش درآورده و توسط انتشارات سبزان به چاپ رسیده است. «فنگ­» به معنای باد و «شویی» به معنای آب است. فنگ­شویی یک دانش و فلسفه­ی باستانی مربوط به چین باستان است. عمر این دانش را 5 هزار سال تخمین می­زنند.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب 999 راز فنگ شویی

 از فنگ­شویی برای پیدا کردن دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیاء داخل خانه، باغ و ... استفاده می­کنند تا بهترین اثر را بر سلامتی، شادی، موفقیت و هماهنگی بگذارد. به طور کلی می­توان انرژی مثبت را با این روش جذب کرد. امروزه معماران در نقاطی از جهان برای ساخت و یا حتی بازسازی خانه­ها از روش­های فنگ­شویی استفاده می­کنند. «یین» و «یانگ» دو اصل ضروری در فنگ شویی هستند. در بطن این اصول، اعتقاد بر این است که بین یین و یانگ وجود تعادل امری ضروری است؛ چرا که اساس زندگی، خوبی، بدی، شادی و موفقیت همگی در تعادل میان آن‌ها به ثمر خواهد رسید. اعتقاد بر آن است که هر چیزی در دنیا انرژی و روح دارد. از یک گیاه گرفته تا اجسام، همگی دارای شعور و آگاهی هستند و نسبت به رفتار­های ما واکنش نشان می­دهند.

شکل قرار گرفتن وسیله‌ها در منزل یا محل کار و معماری ساختمان می‌تواند طوری تزیین و بازسازی شود که انرژی در آن­ها به حرکت در آیند و آرامش و خوشبختی را برای ساکنان به همراه داشته باشند. 5 نیروی بنیادین در فنگ­شویی وجود دارد. این 5 نیرو عبارتند از: آب، فلز، خاک، آتش و چوب. شهرزاد ابوالحسنی در کتاب «999 راز فنگ­شویی» این عناصر پنج­گانه و انرژی آن­ها را برای ما بازگو می­کند. دانش فنگ­شویی در دانشگاه­های اروپایی و شرقی به عنوان رشته­ای از علوم تدریس می­شود.

نظر خوانندگان درباره کتاب 999 راز فنگ­شویی چیست؟

زهرا یکی از خوانندگان کتاب در سایت دیجی کالا نظر خود را این­گونه بیان کرده است: «موارد بسیاری رو توضیح داده که من نمی­دونستم و از خیلی از مطالبش استفاده کردم. فکر کنم یکی از مفید­ترین کتابهایی هست که تا حالا گرفتم. به شما هم توصیه می­کنم.»

«این کتاب عالیه می­تونم بگم کامل و جامع و درعین حال خیلی روان و ساده همه مسائل رو توضیح داده و این­قدر کاربردیه که دوست دارین همون لحظه انجامش بدین. من که خیلی دوسش داشتم. بهتون پیشنهاد می­کنم.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در پیش­گفتار کتاب، نویسنده از وجود فنگ­شویی در فرهنگ خود ما ایرانی­ها می­گوید: «فنگ­شویی از گذشته­های دور در فرهنگ ما نیز وجود داشته است و بسیاری از نکات آن برای ما آشناست. مانند خانه تکانی عید که در فنگ­ شویی از آن به­عنوان پاکسازی نام برده شده است. یا نمادهایی که در سر سفره هفت سین می­گذاریم مانند سکه که نماد ثروت است و نمادهای دیگر مثل سبزه و ماهی و غیره. اسفند دود کردن، گذاشتن آینه شمعدان در سر سفره عقد و یا در بعضی موارد از خوش­قدم بودن موردی و یا آمد داشتن مکان و یا ماشینی صحبت کردن، پشت سر مسافر آب ریختن، استفاده از تابلوهای دعا در سر در خانه­ها، استفاده از نمک و آب نمک در پایین آوردن تب و خیلی از موارد دیگر.»

متنی که در ادامه می­خوانید قسمتی از پشت جلد کتاب است: «شما می­توانید با تقسیم­بندی خانه و آشنایی با عناصر مختلف این جای صحیح را پیدا کنید. اگر یک خانه از نظر معماری درست ساخته نشده باشد و یا اشیاء و وسایل خانه در جای مناسبی قرار نگرفته باشد و یا محلی که خانه در آن قرار دارد مناسب نباشد، می­تواند ناراحتی، استرس، بیماری و شکست و بدشانسی را وارد زندگی افراد آن خانه کند. فنگ­شویی به شما نشان می­دهد که مکان­های مناسب و مثبت کجا هستند و چگونه می­توان با استفاده از عناصر مختلف و ارتباط با آن­ها به آرامش و موفقیت رسید.»

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «999 راز فنگ شویی»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.