جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

365 گفتار زیبا برای زندگی

قیمت:
90,000 تومان
مشخصات کتاب 365 گفتار زیبا برای زندگی
کشور مبدا
تعداد صفحات
136 صفحه
شابک
9786229797174
سال خلق اثر
2019
سال انتشار
2019
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
2
این کتاب در یک نگاه

ای سی روبلدو نویسنده‌ی کتاب «365 گفتار زیبا برای زندگی» (365 Quotes to Live Your Life By) جملات و نقل‌قول‌های انگیزشی و تاثیرگذار سرشناس‌ترین افراد دنیا را گردآوری کرده و برای هر روز سال راهنمایی جدید و کاربردی برای خواننده به ارمغان دارد. کتاب «365 گفتار زیبا برای زندگی» را موسسه انتشاراتی فلسفه با ترجمه‌ی عطالله شقلی به چاپ رسانده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب 365 گفتار زیبا برای زندگی

این کتاب به شما کمک می‌کند تا: 
- برای پیشرفت و بهبود خود الهام بگیرید.
- انرژی‌های مثبت را جذب کنید.
- خوشبختی را بیابید و از زندگی لذت ببرید.
- هدف خود را دنبال کنید.
- به موفقیت دست پیدا کنید.
- عزت‌نفس خود را تقویت کنید.
- آرزوهایتان را تحقق ببخشید.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا، درباره کتاب 365 گفتار زیبا برای زندگی چیست؟

یکی از خوانندگان کتاب نظرش را در سایت «آمازون» نوشته است: «من نقل‌قول‌ها را دوست دارم و معمولاً نقل‌قول‌های مورد علاقه‌ام را یادداشت می‌کنم. این کتاب مجموعه‌ای از نقل‌قول‌های بسیار خوب است و آنچه من از آن قدردانی می‌کنم این است که نویسنده آن‌ها را بر اساس موضوعات‌شان تقسیم کرده است. 
چندی پیش تصمیم گرفتم دیدگاهم را نسبت به زندگی‌ام تغییر دهم و واقعاً  درحال کار کردن روی آن هستم. تصمیم گرفتم روی چیزهای منفی تمرکز نکنم، بلکه روی چیزهای مثبت تمرکز کنم. نگران چیزهایی نباشم که نمی‌توانم کنترلشان کنم و روی چیزهایی که ندارم یا نکرده‌ام تمرکز نکنم و فصل‌های این کتاب دقیقاً در مورد آن تصمیمات است. این کتاب دقیقاً همان چیزی است که من برای ادامه کارم در مورد نگرش جدیدم به آن نیاز داشتم.»

خواننده‌ی دیگری عنوان کرده: «من درواقع این کتاب را برای پسر 13 ساله‌ام گرفتم تا برخی از نقل‌قول‌ها را برایش بخوانم، اما متوجه شدم که برای خودم نیز بسیار آرام‌بخش است. نقل‌قول‌ها به 7 موضوع مختلف تقسیم می‌شوند:
1. روی چیزهایی که می‌توانید کنترل کنید تمرکز کنید، نه روی چیزهایی که نمی‌توانید کنترل کنید.
2. روی نکات مثبت تمرکز کنید نه منفی.
3. روی کارهایی که می‌توانید انجام دهید تمرکز کنید، نه روی کارهایی که نمی‌توانید انجام دهید.
4. روی چیزهایی که دارید تمرکز کنید، نه روی چیزهایی که ندارید.
5. روی حال تمرکز کنید، نه بر گذشته و آینده.
6. بر آن‌چه نیاز دارید تمرکز کنید، نه بر آن‌چه می‌خواهید.
7. روی آن‌چه می توانید بدهید تمرکز کنید، نه روی آن‌چه که می‌خواهید.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در بخشی از کتاب گزیده‌ای از سخنان اریک. د. توماس را می‌خوانیم: «من خود را در هیئت یک قربانی تصور نمی‌کنم و اختیار زندگی را در دست می‌گیرم. من فقط مسئولیت موفقیت در زندگی‌ام را بر عهده نمی‌گیرم، بلکه در برابر شکست‌های زندگی‌ام نیز مسئول هستم. وقتی با طیب‌خاطر بپذیری که مشکل از جانب شماست، بلافاصله راه‌حل هم از راه خواهد رسید.»

در پشت جلد کتاب چنین نوشته شده است: «ای. سی. روبلد و نویسنده‌ی بین‌المللی و آثار پرفروشی است که به خواننده کمک می‌کند تا قدرت اندیشه، خلاقیت و توجه خود را بالا ببرد. روبلدو آثار خود را بر تجربه‌ی زیسته‌ی خود و افراد برجسته و همچنین پژوهش‌های علمی و روان‌شناسی پدید آورده است. هدف او دست‌یابی به بالاترین بازدهی و کارایی ذهن و نیز ترغیب خواننده برای رسیدن به این هدف است.»

آن‌چه در ادامه می‌خوانید از سخنان مادر ترزا است که در کتاب آورده شده است: «زندگی یک فرصت است، از آن بهره‌مند شوید. زندگی زیباست، تحسینش کنید. زندگی یک آرزوست، درکش کنید. زندگی چالش است، با آن روبه‌رو شوید. زندگی وظیفه است، انجامش دهید. زندگی سابقه است، تحربه‌اش کنید. زندگی تعهد است، آن را به انجام برسانید. زندگی اندوه است، بر آن پیروز شوید. زندگی ترانه است، بسرائیدش. زندگی تراژدی است، در برابرش قد علم کنید. زندگی ماجراجویی است، در مقابلش جسارت نشان دهید. زندگی اقبال است، به دستش بیاورید. زندگی زندگی است، برایش بجنگید.»

در جایی دیگر نوشته است: «یکی از نکاتی که دریافته‌ام این است که اگر بر وقت و زندگی خود مسلط نباشی، دیگران این کار را به‌ جای تو انجام می‌دهند. اگر برای خود اولویت قائل نشوی، تو و فرزندانت مدام در فهرست اولویت‌ها پایین و پایین‌تر خواهید رفت. (میشل اوباما)»

درباره نویسنده کتاب 365 گفتار زیبا برای زندگی

آی سی روبلدو نویسنده‌ی پرفروش بین‌المللی، دارای مدرک لیسانس از دانشگاه پردو در رشته‌ی روانشناسی و مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌ی روانشناسی صنعتی- سازمانی از دانشگاه اوکلاهاما داست. کتاب‌های او به هشت زبان ترجمه شده و در سراسر جهان فروخته می‌شود. او قصد دارد به افراد و جوامع کمک کند تا به سطح  بالاتری از آگاهی، درک کردن و زندگی کردن برسند.

کتاب‌های دیگر وی «7 فکر برای زندگی کردن»، «از خودت سوال کن» و «جعبه ابزار فکری نوابغ» نام دارند.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «365 گفتار زیبا برای زندگی»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.