جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

ما تمامش می کنیم

قیمت:
175,000 تومان
مشخصات کتاب ما تمامش می کنیم
کشور مبدا
تعداد صفحات
380 صفحه
شابک
9786006605159
سال خلق اثر
2016
سال انتشار
2016
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
50
این کتاب در یک نگاه

ما تمامش می‌کنیم نوشته کالین هوور را آرتمیس مسعودی به فارسی برگردانده‌ و نشر آموت آن را منتشر کرده است. کالین هوور در ما تمامش می‌کنیم داستانی درباره عشق و چند و چون روابط عاشقانه روایت کرده است. این کتاب برای کسانی که به رمان‌های عاشقانه علاقه دارند مناسب است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب ما تمامش می کنیم

لیلی، شخصیت محوری در کتاب ما تمامش می‌کنیم است که ماجراهای عاشقانه‌اش در این اثر واکاوی شده است. در این کتاب، خوشی‌ها و رنج‌های انسانی در روابط، مد نظر نویسنده بوده و کوشیده تا با تنظیم داستانی مهیج و پر کشش خوانندگان را به تأمل درباره مفهوم عشق و پیچیدگی‌هایی که در روابط وجود دارد، دعوت کند.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

یک پایم را روی لبه پشت بام گذاشته‌ام و از طبقه دوازدهم، خیابان‌های بوستون را نگاه می‌کنم. نمی‌توانم به خودکشی فکر نکنم. نه، نه در مورد خودم. زندگی‌ام را آن‌قدر دوست دارم که بخواهم ادامه‌اش بدهم. بیشتر در مورد دیگران فکر می‌کنم و اینکه درنهایت، چطور تصمیم می‌گیرند به زندگیشان پایان بدهند. آیا بعدا برای این تصمیمشان تأسف می‌خورند؟ حتمآ درست پس از آنکه اقدام به این کار می‌کنند و یک لحظه پس از آنکه کار شروع می‌شود، هنگام سقوط آزاد سریع، کمی احساس پشیمانی می‌کنند. آیا در حالی که زمین به سرعت به طرفشان می‌آید، به زمین نگاه می‌کنند و می‌گویند: «عجب گندی زدم. چه فکر مزخرفی بود؟» فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. من خیلی به مرگ فکر می‌کنم؛ به‌خصوص، امروز که تازه ــ همین دوازده ساعت پیش ــ جانانه‌ترین سخنرانی تمجید در مراسم خاکسپاری را که اهالی پلتورای مین تاکنون شاهدش بوده‌اند، ایراد کرده‌ام. خب، شاید جانانه‌ترین سخنرانی نبود و می‌توانست ناموفق‌ترین سخنرانی هم به حساب بیاید. فکر می‌کنم بستگی به این دارد که نظر مادرم را بپرسید یا نظر مرا. مادرم که احتمالا تا یک سال، با من صحبت نخواهد کرد. سوءتفاهم نشود، سخنرانی من مانند سخنرانی خواهر استیو جابز یا برادر پت تیلمن در مراسم خاکسپاری آن‌ها نبود که در تاریخ ثبت شود اما در نوع خود، پرشور بود. اولش مضطرب بودم. هرچه نباشد مراسم خاکسپاری اندرو بلوم تحسین‌برانگیز بود؛ شهردار محبوب شهر زادگاهم پلتورای مین، صاحب موفق‌ترین آژانس املاک و مستغلات شهر، همسر جنی بلوم محبوب که قابل احترام‌ترین کمک مدرس کل پلتوراست و پدرلیلی بلوم ـ همان دختر عجیب و غریب با موهای قرمز آشفته که روزی عاشق یک مرد بی‌خانمان و مایه شرمساری کل خانواده شد.

درباره نویسنده کتاب ما تمامش می‌کنیم

کالین هوور در سال ۱۹۷۹ در تگزاس زاده شده است. او نخستین تجربه نویسندگی خودش را در زمینه رمان در سال 2011 آزمود و کتابی با نام بسته را نوشت و چاپ کرد که به سرعت مورد استقبال واقع شد و در میان پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار کتاب آمریکا قرار گرفت.

برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر  می‌توانید از دسته بندی خرید رمان نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «ما تمامش می کنیم»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.