جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

کتاب کوچک لوکا/ رازهای خوشحال ترین مردم دنیا

قیمت:
220,000 تومان
مشخصات کتاب کتاب کوچک لوکا/ رازهای خوشحال ترین مردم دنیا
کشور مبدا
تعداد صفحات
334 صفحه
شابک
9786229801031
سال خلق اثر
2017
سال انتشار
2017
قطع
جیبی
جلد
نرم
نوبت چاپ
10
این کتاب در یک نگاه

کتاب کوچک لوکا: رازهای خوش‌حال‌ترین مردم نوشته مایک وایکینگ را ملیحه فخاری به فارسی برگردانده‌ و انتشارات کتاب مجازی آن را منتشر کرده است. مایک وایکینگ در کتاب کوچک لوکا: رازهای خوش‌حال‌ترین مردم به وضعیت شادترین مردم دنیا پرداخته است. این کتاب برای کسانی که می‌خواهند راز شادمانی در زندگی را دریابند و در جستجوی شادی هستند، مناسب است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب کتاب کوچک لوکا/ رازهای خوشحال ترین مردم دنیا

بسیاری از مردم در پی شادی هستند اما عمیقاً شاد نیستند زیرا آن را در ثروت، قدرت، شهرت و... می‌جویند و حتی با کسب آنچه فکر می‌کنند مایه شادی و منبع خوشی است باز هم ناکام می‌مانند. مایک وایکینگ در کتابش با بررسی جوامع شاد سعی کرده تا علل شادی و موانع شادی را شناسایی کند و عوامل اجتماعی، روان‌شناختی، فرهنگی و... را در این زمینه تجزیه و تحلیل کند.

نظر خوانندگان سراسر دنیا، درباره‌ی کتاب کوچک لوکا چیست؟

سایت آمازون می‌نویسد:«کتاب کوچک لوکا با ترکیب تحقیقات اصلی و حکایات شخصی، یک نقشه راه جهانی برای شادی است که رویکرد جدیدی برای دستیابی به شادی روزمره ارائه می‌دهد که نه تنها زندگی ما را بهبود می‌بخشد، بلکه به ما کمک می‌کند جوامع بهتر و دنیایی بهتر بسازیم.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

تحقیقات گسترده من در مقام مدیر اجرایی مرکز تحقیقات بین‌المللی شادی در کپنهاگ نشان داده است که مردم برخی از کشورهای دیگر جهان نیز گهگاه خوشحال هستند. بنابراین در این کتاب می‌خواهم در مورد برخی از اکتشافات هیجان‌انگیز خود که می‌توانند شما را هم لوکا کنند، صحبت کنم. اما ابتدا یک اعتراف: من همیشه خوشحال نیستم. گاهی اوقات من نه چندان خوشحال هستم. وقتی آی پدم را در هواپیما رها کردم خیلی خوشحال نبودم، اما با فهمیدن اینکه خوشحال نبودم خوب است، به نوعی دوباره خودم را خوشحال کردم... بیشتر ما ترجیح می‌دهیم پول داشته باشیم تا اینکه پول نداشته باشیم. اما تحقیقات گسترده من در مقام مدیر اجرایی مرکز تحقیقات بین‌المللی شادی در کپنهاگ نشان داده است که پول به خودی خود شما را خوشحال نمی‌کند. در دانمارک، ما به اندازه مردم سئول پول نداریم، اما کره جنوبی‌ها گروه بدبختی هستند. این به این دلیل است که کره‌ای‌ها انتظارات زیادی دارند. آنها انتظار دارند هر سال یک ماشین جدید داشته باشند و اگر نداشته باشند افسرده می‌شوند. در کپنهاگ ما عموماً انتظار داریم که بدترین اتفاق بیفتد و اگر این اتفاق نیفتد، واقعاً خوشحال هستیم. و ما خودروهای جدید نمی‌خریم زیرا 150 درصد مالیات بر آنها وجود دارد. ژاپنی‌ها طولانی‌ترین امید به زندگی را دارند، اما این باعث خوشحالی آنها نمی‌شود، زیرا نگران مرگ در جوانی هستند. 

درباره نویسنده کتاب کوچک لوکا

مایک ویکینگ اولین موسسه تحقیقات شادی جهان را در سال 2013 در کپنهاگ دانمارک تأسیس کرد و نویسنده آثار پرفروش نیویورک تایمز و تایمز است. تایمز او را شادترین مرد جهان نامیده است. او علاوه بر کارش در مؤسسه تحقیقات شادی، معاون پژوهشی دانمارک در پایگاه جهانی شادی و عضو گروه مشاوره سیاستگذاری برای گزارش سیاست جهانی شادی است.برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر می‌توانید از دسته بندی خرید کناب روانشناسی نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «کتاب کوچک لوکا/ رازهای خوشحال ترین مردم دنیا»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.