جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

زن 24 ساعته

قیمت:
56,900 تومان
مشخصات کتاب زن 24 ساعته
کشور مبدا
تعداد صفحات
236 صفحه
شابک
9786007418437
سال خلق اثر
2015
سال انتشار
1399
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
3
این کتاب در یک نگاه

زنان نقش‌های متعددی را در طول زندگی به عهده دارند، عموما نظم خانه و خانواده بر دوش آنهاست و این مدیریت زندگی می‌تواند گاهی مشکل‌ساز شود. کتاب «زن 24 ساعته» به این موضوع پرداخته و چالش‌هایی را برای خواننده مطرح می‌کند که می‌توان با مدیریت این چالش‌ها از زندگی کاری و شخصی بیشتر لذت برد. کتاب «زن 24 ساعته» برای تمام زنانی مفید خواهد بود که علاقمند به مسئولیت‌پذیری و مدیریت زندگی به بهترین شکل هستند.












بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب زن 24 ساعته

این کتاب در حوزه‌ی روان‌شناسی عمومی و خانواده نیز کاربرد دارد و نوشته‌ی «چریل لیو چنگ» بوده و در سه بخش اصلی به چاپ رسیده است: «فرصت‌ و باورهای غلط درباره انجام همه کارها»، «انگیزه‌های زن 24 ساعته شاد»، «انقلابی در راه است». این اثر، با توجه به وضعیت زنان در جامعه نوشته شده است و به فرصت‌های اندک شغلی و مشکلاتی می‌پردازد که بسیاری از زنان با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند. کتاب زن 24 ساعته کمک می‌کند تا اهداف زندگی بهتر مشخص شوند و با هشیاری بیشتری موانع را از سر راه برداشت.

درباره نویسنده کتاب زن 24 ساعته

نویسنده کتاب زن 24 ساعته، «چریل لیو چنگ» سخنرانی بین‌المللی است و در زمینه‌های مربی‌گری و نویسندگی فعالیت می‌کند. او بنیان‌گذار یک شرکت آسیایی به نام لایف ورکز است که مسئولیت آن ایجاد محیط کاری معاصر، الهام‌بخش و توانمند است. این نویسنده در شغل خود مهارت ویژه‌ای دارد و زندگی شخصی موفقی را نیز با بزرگ کردن فرزندانش گذارنده است.

او از تجارب شخصی خویش استفاده کرده تا زندگی پر از جوش و خروش خود را نوشته است. چریل لیو چنگ در سطح جهانی به عنوان زنی کارآفرین و توانمند در رهبری زنان و توسعه شخصی شناخته شده است.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «زن 24 ساعته»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.