جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

موفقیت در قلمرو شماست

قیمت:
189,000 تومان
مشخصات کتاب موفقیت در قلمرو شماست
کشور مبدا
تعداد صفحات
360 صفحه
شابک
9786227251418
سال خلق اثر
2019
سال انتشار
1400
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه

اگر می‌خواهید کسب و کار خودتان را شروع کنید و یا در ابتدای این مسیر هستید، قطعا با مشکلاتی روبه‌رو خواهید شد. کتاب «موفقیت در قلمرو شماست» به بهترین شکل ممکن راهکارهایی کاربردی و در دسترس، برای غلبه بر این چالش‌ها به شما ارائه خواهد داد. روابط برای همه، در هر سازمان و صنعتی بسیار مهم است و کتاب «موفقیت در قلمرو شماست» به شکلی قانع‌کننده این موضوع را بررسی می‌کند.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب موفقیت در قلمرو شماست

 بسیاری از استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی که «زوی بند» از طریق مثال‌ها یا حکایات در سراسر کتاب به اشتراک می‌گذارد، نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید به راحتی مشکلات را در طول مسیر حل کنید. مهم‌تر از همه، شما می‌توانید از همین ارتباطات ساده و آنچه در حال حاضر دارید، بهترین استفاده را ببرید. نویسنده کتاب، مثال‌های عینی از نحوه مدیریت زمان، نحوه تکیه بر مخاطبان خود برای کسب و کار بیشتر، و مثال‌های شخصی از استراتژی‌هایی را ارائه می‌دهد که شما را از بقیه افراد متمایز می‌کند.

در این کتاب او به شما نشان می‌دهد که چگونه ارتباط‌های شخصی خود را برای دستیابی به اهداف‌تان با استفاده از تکنیک‌های ایجاد رابطه، عمیق‌تر کنید.

درباره ترجمه کتاب موفقیت در قلمرو شماست

مهسا سلطانی سال 1361 در تهران به دنیا آمده و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی ادامه داده است. او علاوه بر ترجمه، در تدریس زبان انگلیسی مشغول به کار است. مهسا سلطانی فعالیت حرفه‌ای خود را از روزنامه‌های ایران‌دیلی و ایران‌نیوز آغاز کرد.  

امتیاز کتاب موفقیت در قلمرو شماست

  • تعداد نظرات: 4
  • تعداد امتیازدهی: 48
  • میانگین امتیاز (از 5): 3.98

نقل قول‌های کوتاه و جذاب از کتاب موفقیت در قلمرو شماست

  • روابط در شکل‌گیری و پیشرفت کسب و کار ما نقش به‌سزایی ایفا می‌کنند. روابط خوب سبب رشد کسب‌ و کارهای خوب می‌شوند.
  • روابط مهم‌ترین دارایی ما هستند.
  • وقتی افراد مناسب در کنار شما باشند، موفقیت در قلمرو شماست.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب موفقیت در قلمرو شماست چیست؟

یکی از خوانندگان کتاب می‌نویسد:

«موفقیت در قلمرو شماست راهی بدون شکست برای ایجاد روابط حرفه‌ای مثبت و پُربار پیشنهاد می‌کند. زویی بند از طریق سبک مستقیم و دلپذیر خود، مفهوم انتزاعی آنچه که یک رابطه سودمند را تعریف می‌کند را به اجزای اصلی آن تجزیه می‌کند و برای هر یک، گام‌های عملی ارائه می‌دهد. به‌عنوان یک فرد درون‌گرا، توصیه‌های ساده این کتاب به من کمک کرد تا روابط بهتری ایجاد کنم.»

خوانندهٔ دیگری می‌نویسد:

«این کتاب، نکات، ایده‌ها و الگوهای عالی در جهت پرورش کسب و کار را ارائه می‌دهد.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

«این کتاب نه در زمینۀ فروش و قرارداد بستن است، نه در زمینۀ ارتباط‌سازی و نحوۀ کار در یک اتاق و نه ادعا می‌کند که تنها منبع موردقبول بازاریابی رابطه‌ای به شمار می‌رود. قرار نیست که این کتاب را متعصبانه دنبال کنید. در عوض، به گونه‌ای رفتار کنید که اطلاعات این کتاب همانند دستور پختی غنی از همۀ مواد لازم است و شما سرآشپز راهبرد خود هستید. ما به عمد به دنبال افراد مشهور یا انسان‌های بسیار موفق نرفته‌ایم. در عوض، با افراد متخصصی روبه‌رو می‌شویم که هر روز در پرمسئولیت‌ترین سمت مشغول به کار هستند، کسانی که به ابعاد متنوع بازاریابی رابطه‌ای در فعالیت‌های روزانۀ خود فائق آمده‌اند.»

 و در جایی دیگر از کتاب می‌خوانیم:

«داشتن نوعی از روابط حرفه‌ای، که به کسب وکار موفق‌تر، شغل بهتر و حساب بانکی پرتر منجر شود؛ برای شما اهمیت دارد. این روابط شاید از آن دسته روابطی باشند که هدف اصلیشان معامله است (در نظر دارید که در نهایت یک یا دو قرارداد با آن‌ها ببندید) یا به نفع موقعیت فعلی شما است (مشتری‌های فعلی، منابع ارجاعی، فروشندگان) یا می‌خواهید جزء مادام‌العمر هویت حرفه‌ای شما شود. مهم این است که ارتباط با این افراد منافع آشکاری داشته باشد. رویکردها، مقاصد و روش‌های بسیار متفاوتی وجود دارد. می‌توانید به‌خاطر نفس بخشندگی بخشنده باشید. می‌توانید در جایی که موفقیت شما در گرو ارتباط میان افراد است، یک عامل ارتباطی باشید. شاید هم شما با جمعی از افراد هم فکر احاطه شده‌اید تا به پیشبرد خود کمک کنید.»

درباره نویسنده کتاب موفقیت در قلمرو شماست

زوی بند یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل شرکت «کانتکچولی» است که یک پلتفرم برتر برای مشاغل رابطه‌محور است.

زوی یک مهندس، توسعه‌دهنده، کارآفرین، استراتژیست و مشاور استارت‌آپ، با تخصص فنی و غیرفنی است. او همچنین یک سخنران و نویسنده پُرشور است که آثارش در نیویورک‌تایمز، واشنگتن‌پست و سایر رسانه‌ها، به نمایش درآمده‌اند.

نظر نویسنده درباره کتاب موفقیت در قلمرو شماست

«من آدمی درون‌گرا هستم و شاید شما هم مثل من باشید من به اندازه‌ای درون‌گرا هستم که سال اول دانشگاه واقعاً فکر می‌کردم آخر هفته‌ها به خانه والدینم برگردم تا از صحبت کردن با دیگران اجتناب کنم. این گرایش تا زمانی ادامه پیدا کرد که برای یک شرکت بزرگ مشاوره شروع به کار کردم.

مدیران مجموعه ضمن گوشزد کردن فرصت‌هایی که داشتن رابطه مؤثر برایمان مهیا می‌سازد همواره تشویق‌مان می‌کردند تا در دوره‌های آموزشی با محوریت ارتباط شرکت نماییم، آنجا بود که یاد گرفتم ارتباطات چقدر می‌تواند نقش سازنده‌ای در زندگی و کسب و کار آدم‌ها بازی کند. آنجا بود که معجزه رابطه را فهمیدم که آموختم باید یاد بگیرم چگونه با دیگران صحبت کنم، چگونه حرف بزنم، چگونه مذاکره کنم و چگونه از هنر ارتباط در کسب وکارم سود ببرم و این کتاب نیز درست در همین راستا نگاشته شده است. استفاده از قدرت روابط برای موفقیت در زندگی و کسب و کار.»

افتخارات و جوایز کتاب موفقیت در قلمرو شماست

  • بهترین کتاب آمازون در حوزه فروش و مارکتینگ در سال 2019
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز

خرید کتاب موفقیت در قلمرو شماست

اگر اولین باری است که از بوک لند خرید می‌کنید می‌توانید کتاب موفقیت در قلمرو شماست را با 25درصد تخفیف تهیه کنید. برای آشنایی با شیوۀ خرید آنلاین کتاب می‌توانید راهنمای خرید را مطالعه کنید.

اگر به کتاب‌های روان‌شناسی علاقه‌مندید، به صفحه خرید کتب روانشناسی هم سری بزنید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «موفقیت در قلمرو شماست»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.