جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

موج سواری

قیمت:
146,000 تومان
مشخصات کتاب موج سواری
کشور مبدا
تعداد صفحات
314 صفحه
شابک
9789643637224
سال خلق اثر
1948
سال انتشار
1948
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
8
این کتاب در یک نگاه

کتاب «موج‌سواری» با عنوان لاتین Taken at the Flood توسط آگاتا کریستی در سال ۱۹۴۸ نوشته شده است. در سال ۲۰۰۶ نیز براساس داستان این کتاب، سریالی جنایی نیز ساخته شده است. کتاب «موج‌سواری» در ایران نیز توسط انتشارات هرمس در ۳۱۴ صفحه و با ترجمه‌ی مجتبی عبدالله‌نژاد در قطع پالتویی به چاپ رسیده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب موج سواری

کتاب «موج‌سواری» با عنوان لاتین Taken at the Flood توسط آگاتا کریستی در سال ۱۹۴۸ نوشته شده است. در سال ۲۰۰۶ نیز براساس داستان این کتاب، سریالی جنایی نیز ساخته شده است. کتاب «موج‌سواری» در ایران نیز توسط انتشارات هرمس در ۳۱۴ صفحه و با ترجمه‌ی مجتبی عبدالله‌نژاد در قطع پالتویی به چاپ رسیده است. داستانی که آگاتا کریستی در این کتاب به روایت آن می‌پردازد کمی متفاوت‌تر از کتاب‌های دیگرش است و در مورد گوردون کلود است که مدتی کوتاه بعد از ازدواجش با زنی جذاب، در حادثه‌ای کشته می‌شود و آن زن به یکباره خود را تنها وارث ثروت زیاد کلود می‌بیند. اما مدتی بعد، خواهر آن زن با کاراگاه پوآرو ارتباط می‌گیرد و اصرار می‌کند که از طریق ارواح به او اطلاع داده‌اند که شوهرخواهرش زنده است و همین قضیه و اصرار بیش‌ از حد او به پوآرو باعث می‌شود که پوآرو به او مشکوک شود.
نظر خوانندگان در سراسر دنیا، درباره کتاب « موج‌سواری » چیست؟
شیدا نظرش را در مورد مطالعه‌ی این کتاب، این‌گونه بیان می‌کند:
«داستانی مهیج و جذاب که قطعا ارزش خواندن دارد زیرا آن را آگاتا کریستی نوشته است. او بدون اغراق یکی از بهترین نویسندگان ژانر جنایی است و در تمام کتاب‌هایش مخاطب را میخکوب می‌کند.»
جملاتی از کتاب که شاید انگیزه‌ی خواندن باشند
پاراگرافی از کتاب که احساس آندرهی به دختری است که دوستش دارد را در زیر می‌خوانیم:
«آندرهی خیلی دوستش داشت. عاشقش بود. ولی از همان اول با هم مشکل داشتند. او از جاهای بکر متنفر بود. از بومی‌ها می‌ترسید. حوصله‌ی آنجا را نداشت. تصورش از زندگی خوب این بود که برود مشروب‌فروشی و با اهل تئاتر ملاقات کند و از کار حرف بزند. اهل این نبود که با شوهرش تنهایی وسط جنگل زندگی کند. البته من خودم هیچ وقت ندیدمش. همه‌ی اینها را از خود آندرهی بیچاره شنیدم.»
پاراگرافی دیگر از کتاب را که شرح کوتاه یک اتفاق است را در زیر می‌خوانیم:
«جالب است. همان طور که گفتم من خودم مسئول امدادرسانی‌ام. این بمب‌ها خیلی عجیب است. معلوم نیست چه اتفاقی ‌می‌افتاد. خلاصه بمب افتاد تو زیرزمین و سقف را از جا کند. طبقه‌ی اول تقریبا سالم ماند. شش نفر توی خانه بودند.»
پاراگراف دیگری از کتاب را در زیر می‌خوانیم:
« در هر باشگاهی، آدم پرحرفی وجود دارد، باشگاه تاجگذاری هم از این جهت استثنا نبود و اینکه شهر دست‌خوش حمله هوایی بود تغییری در این واقعیت ایجاد نمی‌کرد. سرگرد پورتر، افسر پیشین ارتش هند، روزنامه را مقابل صورتش حرکت داد و گلویش را صاف کرد. همه نگاهشان را از او دزدیدند، ولی فایده‌ای نداشت. چند هفته پس از ازدواج با زنی جذاب، در بمباران بلیتز در لندن کشته می‌شود و همسرش، خانم آندرهی، درمی‌یابد که یک شبه، تنها صاحب ثروت خانوادگی کلود شده است.»
درباره‌ی نویسنده
آگاتا کریستی در ۱۵ سپتامبر سال ۱۸۹۰ در انگلیس به دنیا آمد. او نویسنده‌ای معروف در ژانر داستان‌های جنایی و ادبیات کارآگاهی است و همچنین مشهورترین نویسنده‌ی زن تاریخ و ملکه جنایت انگلستان است. از کتاب‌های او می‌توان به «و سرانجام مرگ»، «آیینه سرتاسر ترک برداشت» و «تحقیقات پوآرو» اشاره کرد.

 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «موج سواری»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.