جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

اثر مرکب

قیمت:
189,000 تومان
مشخصات کتاب اثر مرکب
کشور مبدا
تعداد صفحات
192 صفحه
شابک
9786226573498
سال خلق اثر
2010
سال انتشار
2010
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
27
این کتاب در یک نگاه

«اثر مرکب» نوشته دارن هاردی، نویسنده‌ی موفق نیویورک تایمز و ناشر مجله‌ی موفقیت، برای نخستین بار در سال 2010 میلادی منتشر شد. این کتاب یکی از محبوب‌‌ترین‌ها در آمازون و همواره جزو لیست ده کتاب پرفروش در زمینه‌ی کسب‌وکار بوده است. «اثر مرکب» علاوه بر انگلیسی به زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی و فارسی ترجمه و چاپ شده است. 


بیشتر بخوانید

دیگر ناشران کتاب «اثر مرکب»

اثر مرکب
نوبت چاپ 3
140,000 تومان
خلاصه کتاب اثر مرکب

کتاب «اثر مرکب» نه فریب‌کاری بوده و نه در آن اغراق شده است. هیچ جادو و جمبلی هم در کارش نیست. اثر مرکب بر یک اصل منطقی استوار است: «تصمیمات شما، سرنوشت‌تان را می‌سازد.» تصمیمات کوچکی که هر روز می‌گیرید، یا شما را به زندگی مطلوب‌تان می‌رساند یا در صورت قصور و کوتاهی، شما را بیچاره خواهد کرد! دارن هاردی تلاش کرده تا در کتاب اثر مرکب، یک قاعده کلی را به مخاطب آموزش دهد؛ قانونی که موجب شکل‌گیری خارق‌العاده‌ترین دستاوردها در زمینه‌ی کسب و کار، روابط اجتماعی، زندگی زناشوئی و فراتر از آن شده است. این کتاب که به صورت گام به گام نوشته شده، بسیار ساده و کاربردی است. اثر مرکب به شما کمک می‌کند تا موفقیت‌هایتان را چند برابر کنید و به هر آنچه که ‌می‌خواهید دست یابید. اگر برای رسیدن به یک زندگی خوب مصمم هستید، از راهکارهای عملی کتاب اثر مرکب استفاده کنید تا موفقیتی را که خواستارش هستید، به‌دست بیاورید.

افراد معروف و انتشاراتی‌ها چه نظری درباره‌ کتاب اثر مرکب دارند؟

«دارن هاردی با تألیف اثر مرکب، یک کتاب مقدس جدید در زمینه‌ی خودسازی نوشته است! اگر به دنبال یک راه‌حل واقعی و یک برنامه‌ی واقعی با ابزارهای کاربردی هستید که بتواند زندگی‌تان را تغییر دهد و رویاهای شما را واقعیت بخشد، اثر مرکب چیزی است که به دنبالش هستید!» این جمله‌ای بوده که دیوید بچ -کارآفرین، سخنران و نویسنده‌ی مشهور کتاب میلیونر اتوماتیک- در وصف کتاب اثر مرکب گفته است.

دانی دویچ -مجری تلویزیونی اهل آمریکا- نیز درباره‌ی اثر مرکب گفته است: «سادگی، تمرکز بر هدف و مستقیم سر اصل مطلب رفتن، سه قانونِ راهنمای زندگی من و همین‌طور زندگی تمام کارآفرینان موفقی بوده‌ است که من می‌شناسم. این کتاب راهی را به شما نشان‌ می‌دهد که با آن به موفقیت‌های بزرگ‌تر، شادی‌افزون‌تر و رضایت بیشتر برسید.»

«صندوق گنجی پر از ایده‌های مختلف برای رسیدن به موفقیتی فراتر از آنچه‌ که ممکن تصور می‌کنید!» توصیفی است که برایان تریسی -نویسنده مشهور و یکی از متخصصان مطرح جهانی در حوزه‌ی بازاریابی- در مورد کتاب اثر مرکب بیان کرده است.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره‌ کتاب اثر مرکب چیست؟

«من اولش در مورد خوندن کتاب مردد بودم، چون اصلا اهل بیزنس نبودم؛ یعنی نه کارآفرین بودم و نه کسب‌وکاری داشتم. من یه معلم ساده هستم. اما وقتی شروع به خوندن کتاب کردم، دیدم که این کتاب چقدر می‌تونه برای همه مفید باشه! نه فقط در زمینه کسب‌وکار، بلکه برای خیلی چیزهای دیگه. فرقی نمی‌کنه هدف‌تون چی باشه؛ می‌خواد ترک سیگار باشه یا رژیم غذایی سالم، تحصیلات آکادمیک باشه یا روابط اجتماعی خوب. کلا هر هدفی که ممکنه توی زندگی‌تون داشته باشید، این کتاب کمک‌تون می‌کنه تا بهش برسید! هاردی تو جای‌جای کتاب سعی کرده تا با مثال‌های ملموس از زندگی خودش، مطالب رو بهتر به مخاطب منتقل کنه و خب موفق هم بوده. محتوای کتاب کاملا ساده و سریع‌الانتقال هست و راحت می‌شه فهمیدش. نویسنده هم سعی کرده مطالبش رو خیلی سرگرم‌کننده و جالب مطرح کنه و کتاب اصلا خشک و حوصله‌سربر نیست! اثر مرکب کمک می‌کنه که شما به پتانسیل درونی‌تون پی ببرید و خودتون رو وادار به موفق شدن بکنید! در کل کتاب به قدری خوب بوده که من خودم چند نسخه ازش رو به یه سری از شاگردام که تازه فارغ‌التحصیل شدن هدیه دادم چون می‌خواستم اون‌ها هم توی زندگی‌شون سربلند باشن و قله‌های موفقیت رو یکی‌یکی طی کنن.» این نظر محمدجواد فرج‌الهی در مورد کتاب بود.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

دارن هاردی در اثر مرکب سعی کرده تا ابتدا خواننده را به این باور برساند که او خودش مسئول همه چیز بوده؛ همان‌طور که در قسمتی از کتاب گفته است: «فقط تو مسئول کارهایی هستی که می‌کنی یا نمی‌کنی. این تو هستی که مسئول واکنشت به چیزی که سرت میاد، هستی.» همچنین در قسمتی دیگر از کتاب اشاره کرده است: «زندگی تو محصول انتخاب‌های لحظه ‌به‌ لحظه توست.»

هاردی در ادامه توضیح داده است: پس حالا که خود ما مسئول زندگی‌مان هستیم، برای بهتر شدن زندگی‌مان باید خودمان را بهتر کنیم. همان گونه که در بخشی از کتاب آمده است: «آرزو نکن که  کاش چیزی آسون‌تر بود، آرزو کن که کاش تو بهتر بودی!»  او برای بهتر شدن هم یک راه حل مهم ارائه می‌کند و آن چیزی نیست جز تغییر عادات رومزه. به این جمله‌ی کتاب توجه کنید: «تو هیچ وقت نمی‌تونی زندگیت رو عوض کنی مگر اینکه کاری رو که هر روز می‌کنی تغییر بدی. رمز موفقیتت توی کارهای روزمره‌ات هست.» هاردی در واقع تصمیمات کوچکی که هر روز می‌گیریم را منشا تحول دانسته؛ چنانچه که در کتاب گفته است: «تصمیمات کوچک اما هوشمندانه + ثبات + زمان = تفاوت‌های بنیادین.»

درباره نویسنده کتاب اثر مرکب

دارن هاردی یکی از افراد پیشرو در حوزه‌ی موفقیت است. او هزاران برنامه‌ی تلویزیونی در زمینه‌ی موفقیت و رشد فردی تهیه کرده و سخنرانی‌های انگیزشی متعددی در اقصی نقاط دنیا داشته است. هاردی به دلیل موفقیت‌هایی که در زندگی شخصی و کاری‌اش کسب کرده، خود را موظف دیده است تا به تمام کسانی که می‌تواند، کمک کند تا به موفقیت برسند. از سایر کتاب‌های مشهور هاردی می‌توان به «بهترین سال زندگی تو»، «ترن هوایی کارآفرینی» و «استثنا باشید» اشاره کرد.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «اثر مرکب»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.