جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

بهترین سال زندگی تو/ روشی اثبات شده برای رسیدن به اهداف بزرگ

قیمت:
175,000 تومان
مشخصات کتاب بهترین سال زندگی تو/ روشی اثبات شده برای رسیدن به اهداف بزرگ
کشور مبدا
تعداد صفحات
336 صفحه
شابک
9786008688525
سال خلق اثر
2011
سال انتشار
2011
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
5
این کتاب در یک نگاه
کتاب بهترین سال زندگی تو: روشی اثبات‌شده برای رسیدن به اهداف بزرگ (Living Your Best Year Ever: a Proven System for Achieving Big Goals) نوشتۀ دارن هاردی با ترجمۀ محمد میرزایی توسط نشر نگاه نوین وارد بازار شد. بهترین سال زندگی تو برای اولین بار در سال 2012 به چاپ رسید و تاکنون به زبان‌های مختلفی ترجمه شده است.

بهترین سال زندگی تو درواقع برنامه‌ای است که دارن هاردی معتقد است اگر به آن عمل کنید، زندگی متفاوتی پیش رویتان خواهد بود. برای دست یافتن به موفقیت، ابتدا باید اهدافتان را تعیین کنید و به آن‌ها متعهد بمانید. برای در مسیر بودن برنامه‌ریزی کنید و چیزهایی را که بدان‌ها احتیاج ندارید، دور بریزید. نگذارید هیچ‌چیزی برایتان به‌مثابۀ سرعت‌گیر عمل کند. نویسنده در این کتاب تمرین‌هایی گنجانده که انجام آن‌ها مهم است و خواندن کتاب به‌تنهایی و بدون اهمیت دادن به آن‌ها، ارزشی نخواهد داشت. بهترین سال زندگی ما درواقع از همین امروز آغاز می‌شود. این کتاب سیستمی است که هاردی بیش از 25 سال به آن پایبند بود و این چنین به اهداف بزرگ خود دست یافت. هاردی طرز فکری را که برای موفقیت لازم است توضیح می‌دهد و در مراحل عملی نیز راهنماست.



 
بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو/ روشی اثبات شده برای رسیدن به اهداف بزرگ
کتاب در هشت بخش پیش می‌رود؛ قدم اول: چرا مهم‌تر از چگونه است، قدم دوم: سالی که گذشت، قدم سوم: پایه‌های موفقیت، قدم چهارم: برگه تعادل شما، قدم پنجم: طراحی بزرگ، قدم ششم: عامل جادویی برای رسیدن به اهداف، قدم هفتم: طرح عملی شما، و قدم هشتم: دست به کار شوید. کاربرگ‌هایی نیز در کتاب وجود دارد که ازطریق آن‌ها می‌توانید دستاوردهایتان را به‌صورت هفتگی، ماهیانه و سالیانه ارزیابی کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند به چند پرسش اساسی زندگی‌تان پاسخ دهید؛ پرسش‌هایی مانند: بزرگ‌ترین هدف زندگی‌ام چیست؟ مشوقم برای رسیدن به اهدافم چیست؟ چه چیزی آتش علاقه‌ام را به هدف شعله‌ور نگاه می‌دارد؟ آیا آن‌طور که در خیالاتم می‌اندیشم زندگی می‌کنم؟ ... و پرسش‌های دیگری از این قبیل.

 نظر خوانندگان در سراسر دنیا، دربارۀ کتاب بهترین سال زندگی تو چیست؟

از مخاطبان سایت آمازون دربارۀ کتاب چنین نوشته‌اند:
«من عاشق این ژورنال تعیین هدف هستم. من و شوهرم هردو آن را خریدیم و در فرآیند برنامه‌ریزی‌مان از آن استفاده کردیم. این کتاب یک ابزار فوق‌العاده است که نحوۀ تعیین اهداف و تلاشتان را برای رسیدن به آن‌ها کاملاً تغییر می‌دهد. واقعاً از سیستم داخل این کتاب سود خواهید برد، با صرف نظر از اینکه چه اعتقادی دارید.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزۀ خواندن باشند:

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «رسیدن به هدف فقط نوشتن لیست آرزوها نیست. مثل نوشتن لیست کریسمس نیست که امیدوار باشید وقتی فردایش از خواب بیدار می‌شوید، بابانوئل آن‌ها را آورده باشد. این‌طوری کار نمی‌کند. یک فرآیند تخصصی برای فهمیدن چیزی که واقعاً می‌خواهید و چیزی که برایتان مهم است، وجود دارد؛ ولی علاوه‌بر آن، طراحی یک برنامۀ عملی هم احتیاج است تا شما را برای مدت زمان کافی، باانگیزه و مسئولیت‌پذیر نگه دارد تا به ثمر رسیدن رویاها و اهدافتان را ببینید.»
و در بخشی دیگر: «در جنگ جهانی دوم، دشمنان به یک ناو کروز با بیش از 1100 نیرو با اژدر حمله کردند. وقتی کشتی در آب‌های خیلی سرد غرق شد، اعضای کشتی برای پنج روز در آب سرگردان شدند. گرسنه، در حال غرق شدن و در معرض حملۀ کوسه‌ها. جریان اقیانوس، 9 نفرشان را از بقیه جدا کرد. یکی از افسرهای جوان وقتی دید دارند اراده‌شان را از دست می‌دهند، ازشان دربارۀ خانواده‌هایشان و زندگی‌شان وقتی به خانه برمی‌گردند، پرسید. از آن‌ها خواست توصیف کنند که وقتی به خانه برمی‌گردند می‌خواهند چه کار کنند. پرسید می‌خواهند به چه چیزی برسند و چه تفاوتی به وجود آورند. کاری کرد تجسم کنند زن و بچه‌شان چقدر ترسیده‌اند و اینکه والدینشان از آنجا که نمی‌دانند آن‌ها زنده‌اند یا نه، چه احساسی دارند. از آن‌ها خواست برای زنده‌ماندن بجنگند، نه فقط برای خودشان، که برای آن‌هایی که در خانه دوستشان دارند. درنهایت یک کشتی گذری پیدایشان کرد. دو ـ سومِ 1100 نفر جان باختند. البته تمام آن 9 نفر که توسط آن افسر جوان انگیزه پیدا کرده بودند، زنده ماندند.»

درباره نویسندۀ کتاب بهترین سال زندگی تو

دارن هاردی (Darren Hardy) نویسنده و مربی انگیزشی امریکایی، اهل کالیفرنیای جنوبی، متولد 1971 است که در 27سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. او خیلی زود وارد بازار کار شد و در 18سالگی اولین کسب و کار شخصی‌اش را راه انداخت. او از سال‌ 2007 تا 2015 ناشر مجلۀ موفقیت بود که به همین خاطر به شهرت نیز دست یافت، اما در سال 2015 مجله را رها کرد تا به دنبال اهداف جدیدش برود. از کتاب‌های دیگر او می‌توان به «هنر جوانی»، «نیروی تلقین»، «قطار کارآفرینی»، «اثر مرکب»، «دیوانگان ثروت‌ساز» و... اشاره کرد.
دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «بهترین سال زندگی تو/ روشی اثبات شده برای رسیدن به اهداف بزرگ»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.