جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

همسر پنهانی

قیمت:
275,000 تومان
مشخصات کتاب همسر پنهانی
کشور مبدا
تعداد صفحات
496 صفحه
شابک
9786007436967
سال خلق اثر
2016
سال انتشار
2016
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
906
این کتاب در یک نگاه

رمان همسر پنهانی یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های عاشقانه در سال 2017 بوده است. این اثر «گیل پل» روایتی است از دو تاریخ متفاوت در بستری همسو با یکدیگر. روایتی عاشقانه از میل رسیدن به معشوق. نویسندهٔ همسر پنهانی ماجرایی خواندنی و لذت‌بخش از دل بحبوبهٔ روسیه تزاری بیرون کشیده که دستی در واقعیت نیز دارد و در کنارش داستانی موازی با زمان اکنون خلق کرده و قصه‌ای را رمزگشایی می‌کند که برای مخاطب ویژه و جذاب است.






بیشتر بخوانید

دیگر ناشران کتاب «همسر پنهانی»

خلاصه کتاب همسر پنهانی

خاندان رومانوف، سرگذشت جذاب و رازآلودی داشته‌اند که گرچه به نابودی کشیده شدند؛ اما همواره سرک کشیدن به زندگی دوشس‌های این خاندان، درخور توجه ا‌ست. سیر حوادثی که مربوط به 1914 و قصه‌ای که در آن دوران می‌گذرد، دربارهٔ دل بستن یکی از دوشس‌های خاندان رومانوف است. داستانی تاثیرگذار، تراژیک و بسیار خواندنی.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب همسر پنهانی چیست؟

درون‌مایه‌ی عاشقانهٔ این رمان برای خوانندگانش بسیار جذاب بوده و با ویژگی‌های که ریشه در تاریخ و واقعیت داشته، آن را نسبت به دیگر عاشقانه‌ها تمایز بخشیده است. یکی از خوانندگان در این باره چنین نوشته: «یکی از قشنگترین و هیجان‌انگیزترین رمان‌هایی بود که تا به حال خوانده‌ام. داستانی جذاب و گیرا که احساساتی نظیر عشق، نفرت، درماندگی، وفاداری و... را به زیبایی به تصویر کشیده بود با جزئیاتی خوب و دقیق. ایهامی در نام کتاب است که در هر دوره از زندگی به شخصیت‌ها خوبی نمایان می‌شود.»

عموم خوانندگان که بر روایت تاریخی این اثر عاشقانه تاکید داشتند، از مطالعهٔ آن لذت برده و کتاب همسر پنهانی را به دیگران پیشنهاد داده‌اند، چنان که خواننده‌ای دیگر نوشته است: «یکی از بهترین کتاب‌های عمرم را خواندم. وقتی به آخر داستان نزدیک می‌شدم، فکر کردم همه‌ی ماجرا را می‌دانم ولی اشتباه می‌کردم و باز خواننده را غافلگیر می‌کرد. توصیه می‌کنم حتما بخوانید. در ضمن بخش‌های تاریخی‌اش واقعی هستند و بر اساس پژوهش نویسنده نوشته شده‌اند.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در بخشی از این رمان عاشقانه چنین می‌خوانیم: «سوالات بسیاری باید پاسخ داده می‌شد. اگر تام طلاق می‌خواست، از نظر مالی چه شرایطی برایش ایجاد می‌شد؟ او نمی توانست با چندرغازی که از نقد تئاتر درمی‌آورد، زندگی کند. پولی که از ساختن دکور خانه ها به دست آورده بود، صرف خانه‌ای شده بود که با تام در آن ساکن بودند و غرورش اجازه نمی‌داد یک پنی هم از تام بگیرد. مجبور می‌شدند خانه را بفروشند و همچنین لازم بود شغل مناسبی پیدا کند که فقط خدا می‌دانست چه می‌تواند باشد. اما اگر می‌خواست ازدواجشان را حفظ کند، آیا می‌توانست دوباره به تام اعتماد کند؟ آیا می‌توانست بدون اینکه به کارن با دو تا «ر» فکر کند، با تام باشد؟ یادآوری تصویر این زن نیمه عریان در گوشی تام، کیتی را دل آشوب می‌کرد و اشک در چشمانش حلقه می‌زد. آخرین جرعه از قهوه اش را نوشید.»

دربارهٔ‌ این کتاب نوشته‌اند که به پایان اثر که می‌رسیم اشک بر گونه‌هایمان روان می‌شود. اثری ماجراجویانه که سرنوشتی انسانی را به تصویر کشیده است. در جایی دیگر از آن می‌خوانیم: «دمیتری یاد لحظه‌ای افتاد که می‌دوید تا مالویچ را درحالی‌که او را از یقه لباسش می‌کشید، از میدان جنگ خارج کند. وقتی به گذشته فکر می‌کرد، بغضی در گلویش می‌آورد. او در آن لحظه تنها بر نجات دوستش تمرکز کرده بود. «بله. متوجه نشدم تیر خوردم تا وقتی به پایگاه برگشتیم. عجیب بود؛ چون درد و خون‌ریزی تا آن موقع، شروع نشد.» خون ناگهان سرازیر شده و او روی علف‌ها، از حال رفته بود. بسیار عجیب بود که چرا زودتر، در میدان جنگ، خون‌ریزی نکرده بود، گویی یکی از قدیسین مراقبش بوده است. به خاطر آورد، بعد از اینکه از حال رفت، احساس گرمای زیادی کرد و لرزید، دندان‌هایش قفل شده بود. شلوارش را پاره کردند و سوراخ ناجوری یافتند که تا عمق ران چپش رفته بود و ران راستش را خراش داده بود. خوشبختانه، گلوله در داخل استخوان، ننشسته بود. شاید همین امر باعث شد که جراحان بتوانند پایش را نجات دهند. در هفته‌های گذشته، او از جبهه گامبینن در شرق روسیه، از طریق ایستگاه‌های پزشکی مختلف به کاخ کاترین در سن‌پترزبورگ انتقال یافته بود، جایی که تالارهای تشریفات به بخش‌های بیمارستانی تبدیل شده بود.»

درباره نویسنده کتاب همسر پنهانی

آثار «گیل پل» به بیست زبان دنیا ترجمه شده‌اند. رمان‌هایی که درون‌مایه‌ای سیاسی، تاریخی و عاشقانه دارند. او همواره به دنبال ارزیابی زندگی عاشقانهٔ چهره‌های واقعی رفته و با درآمیختن خیال، داستانی را دربارهٔ آن‌ها روایت کرده است. قصه‌های عاشقانه هالیوود نیز نام اثر دیگری از این نویسنده است که چونان همسر پنهانی درون‌مایه‌ای عاشقانه تاریخی دارد و به فارسی برگردان شده است.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «همسر پنهانی»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.