جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

گربه مولانا

قیمت:
110,000 تومان
مشخصات کتاب گربه مولانا
کشور مبدا
تعداد صفحات
220 صفحه
شابک
9786223121234
سال خلق اثر
2020
سال انتشار
2020
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
3
این کتاب در یک نگاه

«گربه مولانا» اثری تحسین‌شده و اولین رمان جان آیدوغموش است که برای نخستین‌بار، در سال 2020 منتشر شد. «گربه مولانا» با سرعتی باورنکردنی، به فروش بالایی در کشور ترکیه دست پیدا کرد که این امر، منجر به انتشار این رمان جذاب در کشورهای دیگر، از جمله ایران شد.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب گربه مولانا

«گربه مولانا» روایتی است از روابط مادر-دختری سه نسل از یک خانوادۀ ایرانی که به نیویورک مهاجرت کرده‌اند و در طول سالیان دراز، با واقعیت‌های بسیاری در زندگی جدیدشان مواجه می‌شوند. این اثر داستانی را از دلِ زندگی پر فراز و نشیب دختری جوان به نام «ماری» روایت می‌کند که در تقلایی دائمی، سعی بر تعریف هویت مستقل خود دارد. او برای این کار در تلاش است تا از فشارها و سخت‌گیری‌های متعدد مادر خود فرار کند و از طرفی می‌کوشد تا به مخاطب رمان، زندگی در جهان کنونی را از دیدگاه یک گربه که بیش از 800 سال پیش زنده بوده است، نشان دهد! اما چطور زندگی او با این گربه پیوند می‌خورد؟ ماری چنین کاری را تحت تاثیر تأملات درونی در سنترال پارک نیویورک و همراستا شدن تفکراتش با تعالیم و زندگی مولانا شروع می‌کند. در ادامۀ داستان، شاهد سفر و مصاحبه‌ی بسیار جذاب ماری با 22مین نوادۀ مولانا، یعنی خانم امین چلبی را شاهد هستیم که ریشه در واقعیت دارد. درواقع طی این مصاحبه است که ماری با داستان گربۀ مولانا آشنا می‌شود... .

دربارۀ نویسندۀ کتاب گربه مولانا

«جان آیدوغموش» نویسندۀ جوان و خوش‌آتیۀ ترکیه‌ای است که پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی خود، به پرورش درونی روی می‌آورد و تجریبات ارزشمندی در کشورهای مختلف دنیا کسب می‌کند. نتیجۀ این تجریبات و علایق او به واکاوی‌ درونی ذهن و روح انسان را، می‌توان به وضوح در رمان «گربه مولانا» دید. متاسفانه «گربه مولانا» تنها رمانی است که تاکنون از این نویسنده در ایران توسط شهرزاد صدر ترجمه و توسط نشر گویا چاپ شده است.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «گربه مولانا»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.