جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

اصول مذاکره موفق برای زنان

قیمت:
65,000 تومان
مشخصات کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان
کشور مبدا
تعداد صفحات
228 صفحه
شابک
9786002535672
سال خلق اثر
2002
سال انتشار
1399
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
6
این کتاب در یک نگاه

کتاب «اصول مذاکره موفق برای زنان» منتخب مجله‌ «زنان آتلانتا» است و در لیست 50 کتاب برتر برای زنان شاغل قرار گرفته است. این کتاب راهنمای زنان برای مذاکره موفقیت‌آمیز است و نشان می‌دهد که چگونه زنان می‌توانند به مذاکره‌کنندگان موثر تبدیل گردند. نویسندگان کتاب، «لی میلر» و «جسیکا میلر» در کتاب «اصول مذاکره موفق برای زنان» به ابعاد گوناگونی از مذاکره پرداخته‌اند و خصوصیاتی را بررسی می‌کنند که باعث شکست زن‌ها در مذاکره می‌شود.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان

از آنجایی که ما در اکثر مواقع مشغول به مذاکره هستیم، با دوستان، همسر، فرزندان، رئیس، مشتریان و همکارانمان، کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان، مذاکره در این امور مهم زندگی را به ما می‌آموزد. نویسندگان این کتاب، علاوه‌بر تکنیک‌های موثر در مذاکره، راهکارهایی مفید برای افزایش اعتماد‌به‌نفس ارائه می‌دهند. نه گفتن و گوش دادن فعال را در یک مذاکره موفق، بسیار مفید دانسته و به صورت کاربردی آموزش می‌دهند.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان چیست؟

خوانندگان از ویژگی‌های مثبت این کتاب و تاثیرات آن در زندگی کاری و شخصی خود می‌گویند. آن‌ها آموخته‌اند که در مذاکره چه زمانی باید کنار بروند. هر فصل از کتاب را راه‌حلی برای مذاکره می‌دانند که می‌توان به یک نتیجه مطلوب و معامله بهتر دست یافت. مخاطبان به‌خصوص زن‌ها با خواندن این کتاب، متوجه شده‌اند که همه چیز قابل مذاکره است.

در ادامه نظر یکی از کاربران سایت‌های خارجی را می‌خوانیم: «اصول مذاکره موفق برای زنان یکی از بهترین کتاب‌هایی است که در زمینه مذاکره برای زنان مطالعه کرده‌ام. این کتاب به‌صورت آکادمیک به شما می‌گوید چرا زنان پرسش نمی‌کنند. این کتاب توصیه‌های کاربردی و مفیدی را در مورد چگونگی مذاکره موفقیت‌آمیز در هر شرایطی ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید واقعاً مذاکره‌کننده بهتری شوید، این کتاب برای شما مناسب است. این کتاب را به همه خانم‌ها به‌شدت توصیه می‌کنم. بهترین کتابی بود که تا به حال در زمینه مذاکره خوانده‌ام.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

کتاب با جمله‌ای زیبا از آبراهام لینکلن شروع می‌شود: «اعتماد به نفس داشته باش، آماده باش، از کنار کشیدن نترس. اگر به اندازه کافی یک چیز را بخواهید به آن خواهید رسید. می‌توانید هر چه می‌خواهید بشوید، فقط باید هر آنچه را که برای رسیدن به آن لازم است، با نهایت اهتمام انجام دهید.»

در بخشی دیگر از کتاب می‌خوانیم: «زنان معمولاً در شرایطی که می‌شود پای مذاکره رفت، این کار را نمی‌کنند؛ در‌حالی‌که مردان می‌کنند. مثلاً زنان، به خصوص زنان جوان، وقتی سر یک شغل جدید می‌روند، چانه نمی‌زنند. فکر می‌کنند یا باید قبول کنند یا که هیچی. اما مردان این موقعیت‌ها را به چشم فرصت نگاه می‌کنند تا بتوانند کمبودی را جبران کنند.»

و در جای دیگری از کتاب: «با کلماتی که به کار می‌برید اعتماد به نفس‌تان را به نمایش بگذارید، با طرز صحبت‌تان، با رفتار و حالت‌هایتان. زبان بدن اگر حالتی مثبت داشته باشد نشان‌دهندۀ اعتماد به نفس است. به سمت مخاطبان‌تان حرکت کنید. دست‌هایتان را از هم باز کنید. دکمۀ کت‌تان را باز بگذارید. در چشم طرف مقابل‌تان نگاه کنید. نشان بدهید که کنترل اوضاع را در دست دارید.»

درباره نویسندگان کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان

لی میلر یکی از مشهورترین افراد در آموزش مذاکره در آمریکا است. او در سال 1958 چشم به جهان گشود. میلر فارغ‌التحصیل رشته حقوق از دانشگاه هاروارد است. سمینارها و همایش‌های او با موضوع مذاکره از محبوبیت زیادی برخوردار است. لی میلر مدیر شرکت  NegotiationPluاست.

جالب است بدانید که جسیکا میلر، دختر لی میلر است که او نیز از مدیران شرکت NegotiationPlus است. جسیکا نیز مانند پدرش علاقه شدیدی به موضوعاتی چون مذاکره و آموزش توسعه فردی دارد. لی میلر و جسیکا میلر کنار هم توانستند کتاب پرکاربرد اصول مذاکره موفق برای زنان را در زمینه اصول و فنون مذاکره بنویسند و این موضوع که یک پدر و دختر با هم فعالیت می‌کنند، برای مخاطبین‌شان بسیار از توجه‌ها را برانگیخت.

جسیکا در مقدمه کتاب می‌نویسد: «دلم می‌خواست این کتاب را با پدرم بنویسم، چون توانایی‌اش در مذاکره در تمام جنبه‌های زندگی کمک حالم بوده. وقتی نوجوان بودم بیشتر مذاکره‌هایی که می‌کردم، طوری بودند که خودم نمی‌دانستم مذاکره‌اند، بحث با دوستان و خانواده و اطرافیان. امروز مدام در حال مذاکره‌ام، در خانه، سرکار، همه‌جا. درسی هم که من و پدرم می‌خواهیم به شما خوانندگان بدهیم، همان درس‌هایی است که خودم از بچگی از پدرم آموختم. این کتاب در واقع فرصتی است تا این آموزه‌ها را با شما در میان بگذارم.»

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «اصول مذاکره موفق برای زنان»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
کتاب‌های پیشنهادی خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده‌اند
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.