جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

با اطمینان میدانم که

قیمت:
119,000 تومان
مشخصات کتاب با اطمینان میدانم که
کشور مبدا
تعداد صفحات
128 صفحه
شابک
9786007443989
سال خلق اثر
2014
سال انتشار
2014
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
15
این کتاب در یک نگاه
اوپرا وینفری، بازیگر و مجری سیاه‌پوست شناخته‌شده و پرطرفدار آمریکایی، کتاب «با اطمینان می‌دانم که» را در سال‌های فعالیتش، از فراز و فرودهای زندگی و تجربیاتش گرد هم آورده و مثل توصیه‌هایی برای زیستن آن‌ها را به مخاطبینش ارائه داده است. «با اطمینان می‌دانم که» موانع زندگی، بحران‌ها و آنچه که انسان را از مسیر خوش زندگی به سمت سختی‌ها کشانده را توصیف می‌کند. اوپرا وینفری از تجربه‌ی زیسته‌ی خویش وام گرفته و راه‌حل‌هایی پیش روی مخاطبین خودش قرار می‌دهد تا از موانع زندگی عبور کنند. چهره‌ی اوپرا وینفری دیگر این روزها برای بیشتر زنان جهان شناخته شده است، او که از سختی‌های زندگی‌اش گذر کرده، تجربه‌ی تبعیض نژادی را لمس کرده و سواستفاده‌ی جنسی را نیز در خاطر دارد، در این کتابش می‌گوید که چگونه چرخه‌ی قربانی بودن را شکسته، دریچه‌ای تازه بر زندگی‌اش گشوده و امروز قهرمان زندگی خودش است، وینفری اکنون الهام‌بخش زنان بسیاری در سرتاسر دنیاست.

 
بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب با اطمینان میدانم که
یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال‌های اخیر در دنیا «با اطمینان می‌دانم که» است، اوپرا وینفری تاثیر مفاهیمی چون شکرگزاری، معجزه، قدرت، لذت‌های زندگی و... را در دل جزئیات زندگی امروزی انسان مدرن بررسی کرده و ارزش‌ کوچکترین لذت‌های زیستن را پاس داشته؛ این نویسنده که به ثروتمندترین زن رسانه‌ی جهان شهرت دارد، نقشه‌ی گنج خوب زندگی کردن را بیرون کشیده و به گفته‌ی خودش حالا دیگر از بالا رفتن سن‌اش خوشحال است و سختی‌های گذشته‌اش را پشت سر گذاشته. این نویسنده طوری از معجزه‌ی کشف لحظات مهم زندگی‌اش گفته است که به نوعی مخاطب را با ثمره‌ی زندگی‌ و تجریبات عمر پر فراز و نشیبش آشنا می‌کند.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب با اطمینان می‌دانم که چیست؟

عموم مخاطبین کتاب «با اطمینان می‌دانم که» از بینندگان برنامه‌های تلوزیونی او در دنیا هستند. یکی از کسانی که کتاب اوپرا وینفری را مطالعه کرده است نوشته: «من این کتاب را خواندم و به شدت پیشنهاد می‌کنم که همه بخوانند، در هر برهه‌ی سختی که برای همه پیش می‌آید این کتاب انگیزه خوبی برای ادامه دادن می‌دهد.»
 کتاب‌های انگیزشی در سالهای اخیر داخل ایران طرفداران زیادی پیدا کرده، در همین راستا یکی دیگر از کسانی که این کتاب برایش مفید بوده نوشته است: «این کتاب طی چهارده سال نوشته شده است و طی این سال‌ها اوپرا از هر آنچه اطمینان یافته صحبت می‌کند، این کتاب پر است از امید، صداقت، نور و ایمان. شامل تجربه‌ها و صحنه‌هایی از زندگی این مجری تلوزیونی است که به شما آرامشی بی‌همتا می‌دهد. کتاب به نحوی هم یک کتاب زندگی‌نامه محسوب می‌شود. چون اوپرا تماما از تجربه‌ها و خاطرات خود صحبت می‌کند و بعد از تعریف هر کدام از آن‌ها نکته یا نکاتی که از آن‌ها اطمینان حاصل کرده است را بازگو می‌کند.» دیگر مخاطبین هم معتقد بوده‌اند که افق‌های دیدشان به زندگی با خواندن این کتاب ارتقا پیدا کرده است.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

«با اطمینان می‌دانم که نداشتن یک رابطه صمیمانه، نشان دهنده‌ی فاصله‌ی شما از دیگری نیست، بلکه نوعی بی‌اعتنایی به وجود خودتان به شمار می‌رود... هر وقت با یک تصمیم سخت روبرو می‌شوم، از خودم می‌پرسم اگر از اشتباه کردن، رد شد، احمق به نظر رسیدن و تنها شدن نمی‌ترسیدم، چه تصمیمی می‌گرفتم؟ با اطمینان می‌دانم که وقتی نمی‌ترسی، پاسخی که به دنبالش هستی با وضوح نمایان می‌شود و وقتی به دل ترس‌هایت  قدم می‌گذاری، باید مطمئن باشی که بزرگترین چالش زندگیت، اگر اراده کنی، می‌تواند بزرگترین نیروی زندگیت باشد... با اطمینان می‌دانم که هرروز زندگی این فرصت را در اختیارت قرار می‌دهد که نفسی تازه کنی، از قید و بند رها شوی و تا جایی که می‌توانی صاحب یک زندگی بدون پشیمانی و سرشار از لذت، خنده و شادی باشی. می‌توانی آن‌طور که روحت به تو القا می‌کند در صحنه زندگی همچون رقص والس، حرکت کنی یا کنار دیوار بنشینی و اجازه دهی سایه‌ای از ترس و تردید تو را پس زند... با اطمینان می‌دانم که تو نه برای کوچک شمردن خودت، بلکه برای شکوفایی هرچه بیشتر خلق شده‌ای. برای این که با شکوه‌تر و خارق‌العاده‌تر باشی و برای اینکه از هر لحظه برای اعتلای خودت استفاده کنی.»

درباره نویسنده کتاب با اطمینان می‌دانم که

اوپرا وینفری برای مدت طولانی تنها سیاه‌پوست میلیاردر دنیا بود، او را عموما علاوه‌بر مجری‌گری و فضای رسانه به خَیر بودن می‌شناسند. مسیر زندگی او از سختی‌های زیادی گذشته است، به همین دلیل شناخت عمیقی نسبت به مشکلات زندگی در مقاطع مختلف عمرش پیدا کرده، در همین راستا توصیه‌های او و رویکرد نیکوکارانه‌اش برای اقشار مختلف جامعه کاربردی بوده و حال‌وهوایی انگیزشی و تاثیرگذار دارد.
 
دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «با اطمینان میدانم که»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.