جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

فلسفه در 30 روز

قیمت:
75,000 تومان
مشخصات کتاب فلسفه در 30 روز
کشور مبدا
تعداد صفحات
136 صفحه
شابک
9789649663043
سال خلق اثر
2007
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
4
این کتاب در یک نگاه

دومینیک ژانیکو در 14 نوامبر 1937 در پاریس متولد شد. در لوسیه لاکانال فلسفه خواند. توجهش نخست به برگسون و سنت معنویت گرایی فرانسوی جلب شد و رساله دکترای خود را درباره ی همین موضوع با عنوان «تبارشناسی معنویت گرایی فرانسوی» نوشت. ژان بوفره، لوئی آلتوسر و ژان هیپولیت از دیگر استادان ژانیکو بودند. وی در 18 آگوست 2002 درگذشت.

 


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب فلسفه در 30 روز

با خواندن این کتاب در 30 روز فیلسوف بزرگی نمی شوید. اما می آموزید که چگونه تفکر فلسفی را آغاز کنید. دومینیک ژانیکو نشان می دهد که نباید فلسفه را چیزی هراس انگیز تلقی کرد. فلسفه حتی ممکن است سرگرم کننده نیز باشد. او خواننده را به بررسی برخی از پرسش های مهم فلسفی و پرورش رویکرد انتقادی و ذهن جستجوگر، که ویژگی اصلی فلسفه های معتبر است، فرا می خواند. با خواندن هر فصل در یک روز فلسفه برایتان بسیار قابل فهم و در دسترس خواهد بود.

هر فصل کوتاه به یک پرسش می پردازد. برخی از این پرسش ها عبارت است از انسان چیست ؟ اختیار چیست ؟ آیا فلسفه فقط خواندن کتاب های مشهور دوران گذشته است؟ آیا به دین نیاز داریم ؟ خیر و شر چیست؟ به علاوه، در این کتاب با بعضی از متفکران بزرگ از افلاطون تا نیچه هم آشنا می شوید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «فلسفه در 30 روز»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.