جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

داستان کوتاه در ایران/ داستان های پسامدرن/ جلد 3

قیمت:
325,000 تومان
مشخصات کتاب داستان کوتاه در ایران/ داستان های پسامدرن/ جلد 3
کشور مبدا
تعداد صفحات
700 صفحه
شابک
9789644485145
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
5
این کتاب در یک نگاه

کتاب «داستان کوتاه در ایران 3: داستان‌های پسامدرن» نوشته‌ی حسین پاینده است و نشر نیلوفر آن را منتشر کرده است. حسین پاینده در کتاب «داستان کوتاه در ایران 3: داستان‌های پسامدرن» به تبیین و معرفی داستان‌نویسی پسامدرن که متاخرترین جریان در داستان کوتاه ایران است، پرداخته است. این کتاب برای کسانی که به داستان کوتاه و نقد داستان علاقه دارند، مناسب است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب داستان کوتاه در ایران/ داستان های پسامدرن/ جلد 3

جلد سومِ کتاب «داستان کوتاه در ایران 3» به طور مشخص داستان‌نویسی پسامدرن ایران را واکاوی و بررسی می‌کند و تمامی مباحث نیز متکی بر حوزه نقد ادبی است. این کتاب شامل ده فصل است و نویسنده با تکیه بر اندیشه و نظریه‌ی پست مدرن و با آوردن نمونه‎‌هایی که در نظر داشته به تحلیل داستان‌نویسی ایران در دوران جدید پرداخته است. برای نمونه، بیست داستان کوتاه را گردآوری کرده و با تمرکز بر محتوا و ساختار آن‌ها به خواننده کمک می‌کند تا با خصوصیات داستان‌نویسی پسامدرن ایران از طریق مشاهده و مطالعه ویژگی‌های آن آشنایی یابد. او در انتخاب داستان‌ها به سراغ نویسندگان صاحب سبک و توانا رفته و با حلاجی مضامین و عناصر اصلی داستان‌ها وجوه مختلف آثارشان را پیش روی خواننده گذاشته است.

درباره نویسنده کتاب داستان کوتاه در ایران

حسین پاینده نویسنده، مترجم و منتقد ادبی در سال ۱۳۴۱ متولد شده است. او مدرک کارشناسی خود در رشته‌ی ادبیات انگلیسی را از دانشگاه علامه طباطبائی و ارشدش را نیز در همین رشته و در دانشگاه تهران دریافت کرده است. او همچنین مدرک دکترای خود را نیز در رشته‌ی نظریه و نقد ادبی از دانشگاه ساسکس واقع در انگلستان دریافت کرده است. پاینده در حوزه‌ی نقد ادبی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های ادبیات معاصر محسوب می‌شود و آثار مهم و ارزشمندی در این حوزه تالیف و ترجمه کرده است. او در سال 1386 جایزه‌ کتاب فصل جمهوری اسلامی ایران و در سال‌های 1393 و 1398 جایزه‌ ادبی جلال آل‌احمد را به خود اختصاص داد. همچنین در سال 1398 جایزه‌ کتاب سال دانشگاهی را دریافت کرد و به عنوان پژوهشگر برگزیده‌ی سال انتخاب شد.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «داستان کوتاه در ایران/ داستان های پسامدرن/ جلد 3»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.