جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند ساخته می شوند

قیمت:
69,000 تومان
مشخصات کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند ساخته می شوند
کشور مبدا
تعداد صفحات
256 صفحه
شابک
9789651473043
سال خلق اثر
2019
سال انتشار
2019
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
6
این کتاب در یک نگاه
کتاب «مدیران بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند» سعی در ارائه راهکارهایی برای مدیریت کارا و موثر دارد. در این کتاب ابتدا با چرایی‌های مدیریت آشنا شده و سپس شیوه‌های گوناگونی برای مدیریت با روش‌ها و سازوکارهای متفاوت را می‌آموزیم.

بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند ساخته می شوند

کتاب «مدیران بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند» سعی در ارائه راهکارهایی برای مدیریت کارا و موثر دارد. در این کتاب ابتدا با چرایی‌های مدیریت آشنا شده و سپس شیوه‌های گوناگونی برای مدیریت با روش‌ها و سازوکارهای متفاوت را می‌آموزیم. کتاب به قلم کسی نوشته شده که خود، مدیریت را بدون آموزش رسمی و با غلبه بر ترس‌ها و سازگاری با شرایط مخلتف آموخته و در این کتاب به خواننده یادآوری می‌کند که ترس در این راه طبیعی است و با توجه به تجربه شخصی خود راه‌های غلبه بر آن را بیان می‌کند.
«مدیران بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند» عنوان کتاب پرفروش مجله وال استریت و رتبه نخست در زمینه کسب و کار در سایت آمازون را بدست آورده‌است.
نظر خوانندگان درباره کتاب «مدیران بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند» چیست؟
-‌ ای کاش این کتاب را زمانی می‌داشتم که شروع به مدیریت یک تیم در اینستاگرام کردم. جولی تمامی گستره‌های مرتبط با تبدیل فرد به یک مدیر را در کتاب پوشش می‌دهد، از اولین جلسه‌ با تیم‌تان تا دستیابی به اهداف بزرگ به همراه یکدیگر. گرچن روبین، نویسنده اثر «پروژه شادی»
- در استارت آپ‌ها، افرادی که از آن‌ها خواسته می‌شود مدیریتی را بر عهده بگیرند، به ندرت به موفقیت نایل می‌شوند. جولی ژو به مدیران جدید ابزارهای لازم برای کمک به پیروزی اعضا و شرکت‌ خود را ارائه می‌دهد.
لیلا جناح، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت‌های سماسورس
- کتاب تربیت یک مدیر راهنمایی عالی، قابل درک و جامع برای افرادی است که در حال گذار به حوزه مدیریت هستند. این کتاب از جمله چیزهایی است که ما در میان مدیران جدید در شرکت اسلَک توزیع می‌کنیم که احتمالاً می‌تواند استاندارد جدیدی برای مدیران جدید ایجاد کند.
نیر ایال، نویسنده اثر «قلاب»
جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند
در بخشی از «مدیران بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند» میخوانیم:
«شما، به عنوان مدیر، براساس نتایج تیم‌تان قضاوت می‌شوید. بنابراین کارتان این است که تمام تلاشتان را بکنید تا کمک کنید تیم‌تان موفق شود. اگر تیم‌تان در مهارت‌های کلیدی مشکل دارد، پس باید وقتتان را صرف آموزش یا استخدام کنید. اگر فردی برای دیگران مشکل ایجاد می‌کند، باید جلوی او را بگیرید. اگر افراد نمی‌دانند که چه کاری باید انجام دهند پس باید یک برنامه تهیه کنید. بسیاری از این کارها جذاب نیستند. ولی از آنجایی که مهم‌اند، باید انجام شوند. و اگر فرد دیگری برای انجام آن‌ها نباشد، مسئولیت انجام آن با شما خواهد بود.
به همین دلیل سازگاری، ویژگی کلیدی مدیران عالی است. وقتی تیمتان تغییر می‌کند، اهداف تغییر می‌کنند، افراد اضافه یا کم می‌شوند، فرایندها دگرگون می‌شوند و کارهای روزانه‌تان تغییر خواهد کرد. اگر به هدفتان متعهد باشید، احتمالا از تغییرات در کارتان لذت می‌برید یا حداقل خیلی بابت این تغییرات ناراحت نمی‌شوید. در عوض، اگر فعالیت‌های خاصی مانند دیدن بیماران، آموزش به دانش‌آموزان، کدنویسی یا طراحی محصول را خیلی دوست دارید و نمی‌خواهید آن‌ها را کنار بگذارید، آنگاه ممکن است اهداف و علایق فردی‌تان مغایر با نیازهای اساسی تیم باشد.
این سؤال از هر سؤال دیگری مهم‌تر است و با قاطعیت پاسخ بله دادن به این سؤال می‌تواند جبران‌کننده‌ سایر موارد باشد. به همین خاطر است که مدیرانی با توانایی‌ها و ضعف‌های بسیار متفاوتی را می‌بینید که شرکت‌ها را به خوبی مدیریت می‌کنند. مهم‌ترین اشتراک آن‌ها این است که اولویت شماره‌ یک همه‌ی آن‌ها موفق ساختن تیمشان است و آن‌ها بسیار مشتاق تطبیق دادن خودشان برای تبدیل شدن به رهبر مورد نیاز سازمانشان هستند.»
«وقتی در مخمصه‌ای گیر کرده‌اید، مدام به شکست‌هایتان فکر می‌کنید و داشتن توانایی لازم برای موفقیتتان را زیر سؤال می‌برید. یک راه برای خروج از حلقهٔ منفی، بیان داستان متفاوتی به خودتان است. به جای فکر کردن به اینکه «چرا نمی‌توانم کارم را خوب انجام دهم؟»، به تمام چیزهایی فکر کنید که خوب انجام می‌دهید.»
درباره نویسنده
جولی ژو کارشناس علوم کامپیوتر از دانشگاه استنفورد و تاجر چینی-آمریکایی اهل شانگهای است. او از بیست‌وپنج سالگی مدیر تازه‌کار تیم‌های کوچک بوده و رفته رفته تجربیات ارزشمندی در این زمینه بدست آورده است. ژو در کتاب «مدیران بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند» سعی درراهنمایی مدیران تازه‌کار در مسیری دارد که خود با تجربه و پشتکار طی کرده. جولی ژو معاون طراحی محصول در فیس بوک و یکی از بنیانگذاران شرکت
اینسپیرت است.
 
برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر می‌توانید از دسته بندی خرید کناب روانشناسی نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند ساخته می شوند»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.