جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

در 30 ثانیه/ فلسفه

قیمت:
230,000 تومان
مشخصات کتاب در 30 ثانیه/ فلسفه
کشور مبدا
تعداد صفحات
155 صفحه
شابک
9786004394086
سال خلق اثر
2009
سال انتشار
2009
قطع
وزیری
جلد
نرم
نوبت چاپ
3
این کتاب در یک نگاه
«می اندیشم، پس هستم»، «اگزیستانسیالیسم»، «دیالکتیک هگلی» «روش سقراط» و «ساختارشکنی». بله. شما می‌دانید این‌ها چیستند. اگر چیزی هم ندانید، حتما اسمشان به گوشتان خورده. اما آیا آن‌قدر می‌دانید که بتوانید مثلا در مهمانی شامی درباره این موضوع‌ها بحث کنید و در جمع بدرخشید؟

کتابی که در دست‌تان دارید، رویکردی انقلابی در این زمینه اتخاذ کرده تا پنجاه موضوع و مبحث شگفت‌انگیز دنیای فلسفه را به شما معرفی کند. این کتاب، رهبران متفکر را ترغیب می کند تا دست از مباحثه های بی‌فایده بردارند و پیچیده‌ترین ایده‌های فلسفی را در بخش‌هایی دوصفحه‌ای با توضیحی کمتر از چهارصد کلمه و تصویری استعاری، مطالعه کنند و در زندگی به کار گیرند.اکنون شما می‌توانید فقط با این کتاب و بدون سردرد، اتاق تاریک یا کیسه یخ از مهم‌ترین مباحث فلسفه و آنچه در ذهن بزرگ‌ترین فیلسوف‌های جهان گذشته، آگاه شوید.

آقای «بری لور» (Barry Loewer) سرپرست نویسندگان این کتاب و مدیر گروه فلسفه دانشگاه روتگرز نیوجرسی است و مباحثی که به آنها علاقه دارد شامل بنیادهای متافیزیکی علم، فلسفه فیزیک و ذهن می‌شود. او با کمک «جرجز ری» کتاب «معنا در ذهن» و با کمک «کارل جیلت» کتاب «فیزیک نگری و ناخشنودی‌هایش را به رشته تحریر درآورده. او همچنین مقالات بسیاری در زمینه فلسفه فیزیک کوانتوم، متافیزیک قوانین، شانس و فلسفه ذهن نوشته است.
دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «در 30 ثانیه/ فلسفه»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.