جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

پاچینکو

قیمت:
230,000 تومان
مشخصات کتاب پاچینکو
کشور مبدا
تعداد صفحات
672 صفحه
شابک
9789644085208
سال خلق اثر
1401
سال انتشار
1401
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
5
این کتاب در یک نگاه
تنها می‌شد برندگان معدودی باشند و بازندگان بسیار و با این حال ما به بازی ادامه دادیم چون امید داشتیم شاید از برندگان باشی.

تاریخ به‌ندرت مهربان است. در اثر حماسی باشکوه و پر فروش مین جین لی چهار نسل از خانواده مهاجر فقیر و مغرور تبعید شده از وطنی که هرگز نشناخته‌اند برای در اختیار گرفتن سرنوشت شان مبارزه می‌کنند.

در اوائل دهه 1990 سونجای نوجوان دختر محبوب ماهیگیری معلوم در ساحلی نزدیک خانه‌اش در کره دلباخته بیگانه‌ی ثروتمندی می‌شود. مرد به او قول‌های بسیار می‌دهد اما وقتی سونجا متوجه می‌شود حامله است و اینکه محبوبش ازدواج کرده حاضر نمی‌شود با او بماند؛ به جای آن تقاضای ازدواج کشیشی مهربان و بیمار را می‌پذیرد که دارد به ژاپن می‌رود. اما تصمیم او برای رها کردن وطن و دست رد زدن به سینه‌ی پدر قدرتمند پسرش به حماسه‌ای پرشور تبدیل می‌شود که بر سرنوشت نسل‌های بعد تاثیر می‌گذارد.

پاچینکو داستانی از عشق، فداکاری، جاه‌طلبی و وفاداری است. از بازارهای خیابانی شلوغ تا تالارهای بهترین دانشگاه‌های ژاپن تا سالن‌های پاچینکو و دنیای زیرزمینی تبهکاران شخصیت‌های پیچیده و پرشور لی - زن‌های قوی و سرسخت، خواهرها و برادرهای وفادار و پدرهای گرفتار بحران‌های اخلاقی - با وجود تمام بی‌تفاوتی تاریخ زنده می‌مانند.
دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «پاچینکو»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.