جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

سوپ جوجه برای روح معلم

قیمت:
30,000 تومان
مشخصات کتاب سوپ جوجه برای روح معلم
کشور مبدا
تعداد صفحات
467 صفحه
شابک
9789648501995
سال خلق اثر
2002
سال انتشار
1398
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه
مجموعه سوپ جوجه برای روح، گزیده‌ای است از داستان‌های واقعی، لطیف و نکته آموز که با بازخوانی رنج و شکوه توأمان حیات آدمی، در لحظه‌های خلوت آسودن و آموختن، جانی دوباره به گام‌های زیستن می‌بخشد و غبار ملال را از خاطر می‌زداید و چون هوایی تازه، دل را سرشار از شوق زیستن شادمانه می‌کند.
بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب سوپ جوجه برای روح معلم

این کتاب، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه و دل‌انگیزی است که درباره معلم و شاگرد نوشته شده و تأثیر هریک از آنها به‌مثابه سوپی است برای روح که می‌تواند در تلطیف و تقویت روحیه معلمین و شاگردان نقش مؤثری ایفاء کند.

درباره ترجمه کتاب سوپ جوجه برای روح معلم

  • کتاب سوپ جوجه برای روح معلم نوشته جک کنلیفد تاکنون به 4۳ زبان زنده دنیا ترجمه شده است.
  • کتاب سوپ جوجه برای روح معلم (Chicken soup for the teacher's soul: stories to open the hearts and rekindle the spirits of educators) در ایران توسط ع‍ل‍ی‌اک‍ب‍ر راس‍ت‍ک‍ار م‍ح‍م‍ودزاده‌ ترجمه و نخستین بار در سال ۱۳۸۵ توسط نشر فروزش انتشار یافته است.

امتیاز کتاب سوپ جوجه برای روح معلم در گودریدز

  • تعداد نظرات: 62
  • تعداد امتیازدهی: 672
  • میانگین امتیاز (از 5): 3.96

نقل قول های کوتاه و جذاب از کتاب سوپ جوجه برای روح معلم

  • معلم بودن کار دشواری است؛ اما گاهی فراموش می‌کنیم که زندگی روزمره برای برخی از شاگردانمان تا چه حد دشوارتر است.
  • شاگردان ما بسی با اهمیت‌تر از مطالبی هستند که به آنها تدریس می‌کنیم.
  • «خجسته است تأثیر روح انسانی واقعی و دوست‌داشتنی بر دیگری» جورج الیوت
  • او به من آموخت که هیچ مانعی در زندگی، آن‌قدر بزرگ نیست که نشود بر آن غلبه کرد. فقط باید به تلاش ادامه داد و در هر مرحله، یک قدم به پیش رفت.
  • معلمی برگزیده‌ترین حرفه است، زیرا هر کسی که کسی شده، یک معلم به او آموزش داده چگونه کسی بشود.
  • «افرادی که روی شما تأثیر می‌گذارند کسانی هستند که به شما باور دارند.» هنری دروموند
  • «هر کس دست از یادگیری بکشد پیر است، چه در بیست‌سالگی و چه در هشتادسالگی. هرکس که یادگیری را ادامه بدهد، جوان می‌ماند. مهم‌ترین چیز در زندگی این است که ذهنتان را جوان نگه‌دارید.» هنری فورد

نظر خوانندگان در سراسر دنیا، درباره‌ی کتاب سوپ جوجه برای روح معلم چیست؟

کاربری در آمازون نظرش در مورد کتاب را این‌گونه بیان می‌کند:

من این کتاب را برای دخترم که به‌تازگی معلم شده است گرفتم. کتاب را دوست داشت! من هم که قبلاً معلم بودم، پس از دخترم آن را خواندم. داستان‌های کتاب تأثیرگذار، سرگرم‌کننده و بسیار قابل‌لمس هستند! این کتاب یک هدیه عالی برای هر معلمی است که دوست دارد مطالعه کند. همچنین ممکن است خواندن خوبی برای والدین باشد تا نگاهی به زندگی معلم‌ها داشته باشند! من قطعاً این کتاب رو توصیه می‌کنم!

کاربری در گودریدز در مورد تجربه‌ی مطالعه‌ی این کتاب می‌نویسد:

این کتاب برای معلمان، دانش آموزان و هر کس دیگری که عاشق داستان‌های انرژی‌بخش و روحیه‌دهنده است، مناسب است. کتاب مملو از داستان‌های معلمانی است که به دانش آموزان کمک کرده‌اند تا بر موانع غلبه کنند تا بتوانند یاد بگیرند و افراد بهتری باشند. همچنین داستان‌هایی از دانش‌آموزانی دارد که معلمان را ترغیب کردند که به تدریس ادامه دهند. حتی اگر معلم یا دانش‌آموز نیستید، این کتاب نشان می‌دهد که چگونه گاهی اوقات حتی اگر از تأثیرگذاری خود بی‌خبر باشید، می‌توانید کل دیدگاه یک فرد را نسبت به زندگی تغییر دهید. کتاب به شما دیدگاهی در مورد پرورش بهترین‌ها در کودکان می‌دهد تا بتوانید به یادگیری و موفقیت آنها کمک کنید.

درباره‌ی نویسنده کتاب سوپ جوجه برای روح معلم

جک کنفیلد سخنران و نویسنده انگیزشی آمریکایی است. او بیشتر به‌عنوان یکی از خالقان مجموعه کتاب‌های «سوپ مرغ برای روح» شناخته می‌شود که در حال حاضر 275 عنوان و ۵۰۰ میلیون نسخه از آنها در ۱۰۰ کشور دنیا ترجمه و چاپ شده است. کنفیلد و شریک نویسندگی او، مارک ویکتور هانسن، از پرفروش‌ترین نویسندگان ایالات‌متحده هستند.

نظر نویسنده درباره کتاب سوپ جوجه برای روح معلم

با حضور در کلاس‌های درس بسیاری از معلمان بزرگ، تدریس در مدارس دولتی و صرف بیش از بیست سال آموزش معلمان، با خرسندی فراوان این جلد از مجموعه سوپ مرغ برای روح را به شما تقدیم می‌کنیم. هر روز همراه با صد میلیون والدین دیگر، فرزندانمان را به شما - معلمان - می‌سپاریم. با این کتاب می‌خواهیم بگوییم از فداکاری‌های شما قدردانی می‌کنیم، چالش‌های شما را می‌شناسیم و از کمک شما به فرزندانمان قدردانی می‌کنیم. در مواجهه با کلاس‌های اغلب شلوغ، کمبود بودجه‌ و سطح بالای توقعات، بااین‌وجود همچنان به کار جادویی خود با دانش‌آموزان ادامه می‌دهید. شما آنها را آموزش می‌دهید، تربیت می‌کنید، راهنمایی می‌کنید و آنها را تشویق می‌کنید تا توانایی‌های خود را شکوفا کنند. شما چالش‌برانگیزترین و پرارزش‌ترین حرفه‌ای را که وجود داشته و دارد را انتخاب کرده‌اید. لطفاً این کتاب را به‌عنوان یک کارت «تشکر» بابت تمام زحماتتان در نظر بگیرید.

نکات جالب درباره کتاب سوپ جوجه برای روح معلم

در اینجا برخی از نکات جالب در مورد این کتاب آورده شده است:

  • کمپانی سوپ مرغ برای روح توسط نویسندگان کتاب در سال ۱۹۹۳ با هدف «تبدیل جهان به مکانی بهتر برای زیستن» تأسیس شد.
  • مجموعه اصلی سوپ جوجه برای روح به‌طور مداوم از سال 1994 تا 1998 در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار داشت.
  • «هر بار با یک داستان زندگی خود را تغییر دهید»‌ شعار سوپ مرغ برای روح است.
  • داستان‌های سوپ مرغ برای روح داستان‌های الهام‌بخش و واقعی درباره افراد عادی است که تجربیات خارق‌العاده‌ای دارند. شما هم می‌توانید داستان‌های خود را برای آنها ارسال کنید.
  • این برند در طول سال‌ها بسیار گسترش یافته و امروزه علاوه بر کتاب، در زمینه تولید برنامه‌های تلویزیونی، پادکست و غذاهای حیوانات خانگی نیز فعالیت می‌کند.

کتاب سوپ جوجه برای روح معلم یک گزینه عالی برای تمامی کسانی است که در حوزه آموزش فعالیت دارند.

افتخارات و جوایز کتاب سوپ جوجه برای روح معلم

  • شماره ۱ در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز
  • از مجموعه کلاسیک پرفروش سوپ جوجه برای روح

نقد رسانه ها، افراد مشهور، و منتقدین درباره کتاب سوپ جوجه برای روح معلم

کتاب سوپ جوجه برای روح معلم نوشته جک کنلیفد با استقبال خوبی از سوی رسانه ها مواجه شده است. در زیر نقدهایی کلی از رسانه ها درباره این کتاب آورده شده است:

  • «کتابی الهام‌بخش و دلگرم‌کننده» — Barnes & Noble
  • «این داستان‌ها شما را به گریه خواهند انداخت و با آنها خواهید خندید. درباره بچه‌هایی که عمیق‌ترین تأثیر را روی معلمان خود گذاشتند. سختی‌ها و خوشی‌های زندگی معلمان، خنده‌دارترین لحظات آنها، دلگرم‌کننده‌ترین تجربیات آنها، همراه با نکات عالی زیادی برای کلاس درس.» —Simon & Schuster

خرید کتاب سوپ جوجه برای روح معلم

اگر اولین باری است که از بوک لند خرید می‌کنید می‌توانید کتاب سوپ جوجه برای روح معلم را با 25 درصد تخفیف تهیه کنید. برای آشنایی با شیوه‌ خرید آنلاین کتاب می‌توانید راهنمای خرید را مطالعه کنید.

اگر به ادبیات داستانی علاقه‌مندید،‌ به صفحه خرید رمان هم سری بزنید. 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «سوپ جوجه برای روح معلم»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
کتاب‌های پیشنهادی خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده‌اند
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.