جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

آخرین راز شاد زیستن

قیمت:
139,900 تومان
مشخصات کتاب آخرین راز شاد زیستن
کشور مبدا
تعداد صفحات
216 صفحه
شابک
9789651426964
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
49
این کتاب در یک نگاه
«اندرو متیوس» یکی از مشهورترین نویسندگان کتاب‌های توسعه فردی و خودیاری است که کتاب «آخرین راز شاد زیستن» یکی از آثار او است. 
بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب آخرین راز شاد زیستن

همانطور که متیوس می‌گوید: «مأموریت ما در زندگی تغییر جهان نیست - ماموریت ما تغییر خودمان است.» کتاب آخرین راز شاد زیستن با لحنی شیرین و طنزآمیز، نقشه‌ راهی برای سردرگمی‌ها است. خواندن این کتاب برای ما بینشی جدید به زندگی به ارمغان می‌آورد.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب آخرین راز شاد زیستن چیست؟

«تام»، «اندرو» و «لونیا» از کاربران سایت‌های خارجی درباره کتاب می‌نویسند: «وای! متیوس، استاد ارتباط است. این نویسنده استعداد واقعی در پرداختن به یک موضوع جدی، رساندن پیام و لبخند زدن خواننده را دارد. مهارت‌های نوشتن او بسیار بهتر از برخی از نویسندگانی است که خوانده‌ام. او اطلاعات کافی برای رساندن پیام به شما می‌دهد و با کارتون‌هایش ایده‌ها را تقویت می‌کند. این یک کتاب جدی است که به شیوه‌ای بسیار ساده و خواندنی ارائه شده است.»

«ارائه‌دهنده شگفت‌انگیز ایده‌های توسعه فردی است. آقای متیوس با هر کتابی که می‌نویسد، بهتر می‌شود. من این کتاب را سه بار خوانده‌ام. برای من از بهترین کتاب‌های اوست.»

«این کتاب به من لبخند می‌زند! من دوست دارم که نویسنده کتاب یکنواختی ننوشته است و میزان درخورتوجهی از طنز، چاشنی آن است. این کتاب پر از مفاهیم اساسی برای ایجاد انگیزه در خود برای رسیدن به موفقیت است. از لحن مکالمه‌ای که نویسنده هنگام نوشتن این مطلب استفاده کرده بود، خوشم آمد. از آنجایی که بسیاری از کتاب‌های این دسته می‌توانند بسیار کسل‌کننده باشند، این کتاب در واقع لبخندی بر لبانم نشاند و دلیلی به من داد که بخواهم آن را تمام کنم. من این کتاب را به هر کسی که در حال حاضر در بلاتکلیفی گیر کرده است و دوست دارد در زندگی روبه‌جلو حرکت کند، توصیه می‌کنم. ایده‌های کتاب، عالی هستند.»

«میلا» هم از تاثیر کتاب بر زندگی‌اش می‌نویسد: «این کتاب روش زندگی من را تغییر داد. بعد از مرگ دوست‌پسرم و نفرتی که خانواده و دوستانش نسبت به من ابراز کردند، خودم را قربانی می‌کردم و فکر می‌کردم که زندگی‌ام به پایان رسیده است. نمی‌دانستم چگونه صبح از خواب بیدار شوم و برنامه‌ریزی کنم که به اجبار کارهایم را انجام ندهم. حالا من از زندگی لذت می‌برم، به دنبال عجله کردن در طول روز نیستم تا خوشحال شوم، من هر روز خوشحالم و از چیزها لذت می‌برم. من عشق و عقایدم را می‌پذیرم. من خودم را می‌پذیرم و به خاطر این کتاب استفاده از مواد فرعی و سیگار را ترک کرده‌ام و آن اعتیاد را با عشق به ورزش جایگزین کرده‌ام. من این کتاب را به همه توصیه می‌کنم.»

یکی از کاربران سایت آمازون بدون ذکر نامش می‌نویسد: «کتاب حیرت‌انگیزی که زندگی‌ام را تغییر داد. طوری نوشته شده بود که انگار نویسنده فقط با شما صحبت می‌کند. در فرودگاه بودم که کتاب را خریدم. در هواپیما، مهماندار کتاب را دید و به من گفت که این کتاب زندگی او را تغییر داده است. وقتی شروع به خواندن کردم، کتاب شروع به پاسخ به بسیاری از سؤالات من کرد. سوالاتی درباره اینکه چرا اتفاقات برای من رخ می‌دهد. من شروع به استفاده از برخی از تکنیک‌های او کردم و مطمئناً زندگی من خیلی خیلی سریع عوض شد.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشد

در قسمتی از کتاب خاطره‌ای شیرین از کودکی نویسنده با همان زبان طنز کتاب می‌خوانیم: «وقتی ده ساله بودم با ارزش‌ترین دارایی من توپ فوتبالم بود. با آن غذا می‌خوردم، می‌خوابیدم و حتی هفته‌ای یک‌بار واکسش می‌زدم... به جای کفش‌هایم! اطلاعات من درباره فوتبال نقص نداشت اما در سایر موارد آنقدرها روشن نبودم. مثلاً چیزی درباره تولد نوزادان، نمی‌دانستم. یک روز بعدازظهر در خیابان بازی می‌کردم که توپ نازنینم گم شد. همه‌جا دنبال آن گشتم و سرانجام به این نتیجه رسیدم که حتماً کسی آن‌را دزدیده است. پس از جستجوی فراوان رد خانمی را گرفتم که به‌نظر می‌آمد توپم را زیر لباسش مخفی کرده است. با عجله به طرفش دویدم و گفتم: «آهای خانم! برای چی توپ منو زیر پیراهنت قایم کردی؟» و بعد معلوم شد که توپی در کار نیست اما دست‌کم در آن بعد از ظهر من فهمیدم که بچه‌ها چطور به‌دنیا می‌آیند و خانم‌های  باردار چه شکلی‌اند! و البته چند دقیقه بعد توپ گمشده هم پیدا شد. اما برای من جالب‌تر از همه این بود که چطور تا آن روز، هرگز به زنان باردار توجه نکرده بودم و چرا از آن روز به بعد، خود را در محاصره خانم‌های باردار می‌دیدم!»

جملاتی تاثیرگذار دیگری از کتاب را می‌خوانیم: «اگر در پی آرامش بیشتر برای ذهن خود هستید به هر چیزی که برایتان روی می‌دهد برچسب خوب یا بد نزنید.»

«با خود به خوبی رفتار کنید تا جهان با شما به نیکی رفتار کند.»

در بخشی دیگر از کتاب، نویسنده درباره دنیا می‌نویسد: «ما برای یادگیری به دنیا آمده‌ایم و جهان، معلم ماست. وقتی در درسی مردود می‌شویم باید دوباره ثبت‌نام کنیم... و دوباره! شرط ورود به کلاس بعدی، یادگیری درس فعلی است (و درس‌های دنیا، بی‌پایانند!)»

درباره نویسنده کتاب آخرین راز شاد زیستن

«آندره متیوس»، سخنران و نویسنده در 4 نوامبر 1957 در استرالیا چشم به جهان گشود. آقای متیوس کتاب‌های پرفروشی در زمینه خودیاری و توسعه فردی دارد که به همین سبب در این حوزه شناخته‌شده است. برخی کتاب‌های او به زبان‌های گوناگون چاپ و منتشر شده است. از کتاب‌های معروف او می‌توان به «راز شاد زیستن» اشاره کرد که در ایران هم مورد توجه قرار گرفته است. متیوس علاوه بر نویسندگی، تصویرساز هم است.

برخی از کتاب‌هایش همراه با تصویرسازی‌های خودش چاپ شده است که طرفداران زیادی دارد. «تک نسخه کامیابی» و «شادی در یک کلام» از کتاب‌های دیگر این نویسنده تواناست.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «آخرین راز شاد زیستن»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.