جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

از قر و قمبیل های ‏قلمی ‏بی قال و قیل

قیمت:
195,000 تومان
مشخصات کتاب از قر و قمبیل های ‏قلمی ‏بی قال و قیل
کشور مبدا
تعداد صفحات
176 صفحه
شابک
9789643343798
سال خلق اثر
2006
قطع
وزیری
جلد
سخت
نوبت چاپ
7
این کتاب در یک نگاه
کتاب «از قر و قمیل‌های قلمی بی قال و قیل»، نوشته بزرگمهر حسین‌پور است. اگر مجله چلچراغ را خوانده باشید، حتما می‌دانید که پشت جلد این مجله اختصاص داشت به کمیک استریپ‌هایی به نام ساندویچ که کاری از بزرگمهر حسین‌پور بود. در کتاب قر و قمیل‌های بی قال و قیل، ما مجموعه‌ای منتخب از این کمیک استریپ‌ها همراه با کارهایی از نویسنده که برای اولین‌بار به چاپ می‌رساند را خواهیم دید.
بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب از قر و قمبیل های ‏قلمی ‏بی قال و قیل

 برای آن دسته از کسانی با کمیک استریپ آشنایی ندارند باید بگوییم که داستان مصور یا کمیک استریپ، داستان یا لطیفه‌ای در قالب تصویر است. تصاویرکمیک استریپ به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار می ‌گیرند و داستانی را روایت می‌کنند. کمیک استریپ طنزآمیز معمولا در بخش سرگرمی روزنامه‌ها و مجله‌ها چاپ می‌شوند. امروز، تعداد این کمیک استریپ‌ها در فضاهای مجازی بسیار زیاد شده است، چرا که روزنامه‌‌ها، برای صرفه‌‌جویی در مصرف کاغذ، کارهایشان را به‌ صورت آنلاین منتشر می‌کنند. برخی از Comic Stripها هم موضوعی جدی دارند. گاهی نویسندگان و هنرمندان، با همکاری یکدیگر، کتاب‌های کمیک استریپ منتشر می‌کنند.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب «از قر و قمیل‌های قلمی بی قال و قیل» چیست؟

سیما در مورد این کتاب ‌می‌گوید: «من از طرفداران این نویسنده هستم و زمانی که کارهایشان در مجله چلچراغ چاپ می‌شد آن را دنبال می‌کردم و به همین دلیل این کتاب را تهیه کردم و واقعا لذت بردم.»

علیرضا نیز در مورد این کتاب نظرش را نوشته است: «زبان طنز زبانی است که وقتی با نقاشی و کمیک تلفیق می‌شود باید خیلی خیلی دقت کرد تا خواننده را جذب کند. نویسنده این کتاب با توجه به سال‌ها تجربه، حالا توانسته در هر صفحه از کتابش روایتی را خلق کند که همـخواننده را بخنداند و هم او را به فکر فرو ببرد. حتما این کتاب را بخوانید.»

درباره نویسنده کتاب از قر و قمیل‌های قلمی بی قال و قیل

بزرگمهر حسین‌پور در سال ۱۳۵۵ به دنیا آمد. او رشته نقاشی را در دانشگاه آزاد تهران به پایان رساند. از سال ۱۳۶۹ به‌عنوان کارتونیست و کاریکاتوریست در نشریات گوناگون کشور مانند گل آقا، کیهان کاریکاتور، روزنامه زن، سروش نوجوان، رشد نوجوان، روزنامه نوروز، روزنامه آفتابگردان، روزنامه اقبال و هفته‌نامه چلچراغ به کار پرداخته است و  مدیریت بخش هنری مجلات زنان فردا، عروس هنر و دانش یوگا را بر عهده داشته است. وی هم‌اکنون از کارگردانان پرکار انیمیشن ایران است که کارگردانی فیلم‌های بسیاری را به انجام رسانده است.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «از قر و قمبیل های ‏قلمی ‏بی قال و قیل»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.