جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

ویل

قیمت:
125,000 تومان
مشخصات کتاب ویل
کشور مبدا
تعداد صفحات
488 صفحه
شابک
9786222543174
سال خلق اثر
2021
سال انتشار
1400
قطع
وزیری
جلد
سخت
نوبت چاپ
4
این کتاب در یک نگاه

کتاب «ویل» نوشته ویل اسمیت و مارک منسون را محمدرضا شفایی به فارسی برگردانده و نشر میلکان آن را منتشر کرده است. این کتاب برای کسانی که به ویل اسمیت و مباحث خودشناسی علاقه دارند مناسب است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب ویل

کتاب «ویل» نوشته ویل اسمیت و مارک منسون را محمدرضا شفایی به فارسی برگردانده و نشر میلکان آن را منتشر کرده است. این کتاب برای کسانی که به ویل اسمیت و مباحث خودشناسی علاقه دارند مناسب است.
ویل اسمیت این کتاب را با همکاری مارک منسون (نویسنده کتاب "هنر ظریف بی‌خیالی") نوشته است و به تعبیر خودش دو سال برای آن وقت گذاشته و آن را "کار عشق" نامیده است. کتاب «ویل» در واقع محصول درون‌نگری نویسنده است، و از قدرت‌های درونی انسان می‌گوید. به این معنا که انسان آن‌چه را بخواهد و به آن بیندیشد را اگر با اراده قوی دنبال کند، به دست خواهد آورد. این‌که انسان در مسیرهایی که دنبال می‌کند در مواجهه با عقل و احساس چگونه عمل می‌کند، کجا عاقلانه و کجا احساساتی رفتار می‌کند و این‌ها چه پیامدهایی برایش دارند، از نکاتی است که به شکلی ظریفی در متن کتاب گنجانده شده است. کتاب «ویل» هرچند داستان زندگی ویل اسمیت است، اما برای خوانندگان نیز از این لحاظ جذابیت بیش‌تری پیدا می‌کند که فرصت می‌یابند، درباره زندگی و اعمال خودشان، کامیابی‌ها و ناکامی‌های‌شان و راه‌های رفته و نرفته، بیش‌تر فکر کنند.
جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند
«وقتی ذهن خودت را به تصرف درآوری آن گاه آسان است در دنیای مادی مانور بدهی. به این باور دارم. وقتی ذهن خودت را شناختی، هر تجربه، هر احساس، هر نتیجه؛ چه مثبت چه منفی، به راحتی به جلو می‌بردت تا تجربه و رشد بیشتری داشته باشی. این اراده (Will) واقعی است. به جلو رفتن با وجود همه چیز. و جلو رفتن در راهی که دیگران را با تو همراه کند؛ به جای اینکه آن‌ها را پشت سر بگذاری.»
درباره نویسنده
ویل اسمیت، متولد 1968 بازیگر، تهیه‌کننده فیلم و رپر آمریکایی است. او نامزد دریافت پنج جایزه گلدن گلوب و سه جایزه اسکار بوده و همچنین برنده چهار جایزه گرمی و یک گلدن گلوب شده ‌است. اسمیت برای بازی در نقش بوکسور محمد علی در فیلم علی (۲۰۰۱) و دلال سهام کریس گاردنر در فیلم در جستجوی خوشبختی (۲۰۰۶) نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد. فوربز در سال ۲۰۱۳ اسمیت را پول‌سازترین ستاره جهان معرفی کرد. در آوریل ۲۰۰۷ نیوزویک او را «قدرتمندترین بازیگر هالیوود» نامید. فیلم‌های او تا سال ۲۰۱۶ بیش از ۷٫۵ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشته‌اند.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «ویل»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.