جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

صلاح کار و من خراب

قیمت:
140,000 تومان
مشخصات کتاب صلاح کار و من خراب
کشور مبدا
تعداد صفحات
662 صفحه
شابک
9786005965599
سال انتشار
1399
قطع
رقعی
جلد
سخت
نوبت چاپ
1
این کتاب در یک نگاه
مریم احمدی شیرازی در آموزش وپرورش معلم بوده و از آغاز شکل گیری طرح آموزش خانواده در انجمن مرکزی اولیا و مربیان به عنوان مدرس رسمی آموزش خانواده در آموزش وپرورش شناخته شده است.

 
بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب صلاح کار و من خراب
عضویت در گروه های بررسی کتاب شورای کتاب کودک، ارائه ی طرح کارگاه های ورودی شورا کتابخوانی برای کودکان بیمار و عضویت در هیئت مدیره ی شورای کتاب کودک در کارنامه ی ایشان ثبت است. در سال 1372 به مناسبت سال جهانی خانواده، طرح ایرانی "فعالیت های فرهنگی با نوزادان" را با کمک شورای کتاب کودک ارائه داد و از آن به بعد، این طرح در مراکز فرهنگی و آموزشی مختلف ارائه شد و در موسسه مادران امروز پیگیری می شود. اما محور مشترک فعالیت های او تمرکز بر برنامه های آموزشی و فرهنگی مخصوص خانواده ها است.
دغدغه ی کار فرهنگی برای خانواده ها، او را بر آن داشت تا در سال 1377 به همراه همسرش، سیامک جولایی، موسسه مادران امروز را بنا نهد که هدف آن افزایش سطح آگاهی خانواده ها به منظور ایجاد ارتباط های بهتر در خانواده و جامعه است.
در اوان جوانی تجربه ی مشارکت در تألیف کتاب سوادآموزی برای کودکان محروم از سواد و نگارش کتاب ها و جزوه های آسان برای پایش سواد، دریچه ی علم به زبان ساده را بر او گشود و از این رهگذر به تألیف بیش از بیست عنوان کتاب در زمینه ی آموزش خانواده ها و مشورت در تألیف و انتشار بیش از پنجاه عنوان کتاب مخصوص خانواده ها و کودکان و نوجوانان پرداخت. ارائه ی نزدیک به چهل عنوان طرح درس برای خانواده ها و اجرای آن ها، ارائه ی برنامه هایی نو برای آموزش خانواده ها در سراسر ایران، از جمله برنامه ی "راه دور" در موسسه مادران امروز، از دیگر فعالیت های فرهنگی اوست.
مریم احمدی شیرازی همچنان می آموزد و می آموزاند.
دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «صلاح کار و من خراب»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.