جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

قیمت:
239,000 تومان
مشخصات کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
کشور مبدا
تعداد صفحات
160 صفحه
شابک
9786222542924
قطع
وزیری
جلد
سخت
نوبت چاپ
32
این کتاب در یک نگاه

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک (Big Panda and Tiny Dragon) عنوان کتابی تصویری نوشته‌ی جیمز نوربری است که با الهام از فلسفه‌ی بودایی نوشته شده و توانست در لیست پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های ساندی‌تایمز قرار گیرد. کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک را نشر میلکان با ترجمه‌ی نازنین فیروزی به چاپ رسانده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

پاندای بزرگ و اژدهای کوچک (Big Panda and Tiny Dragon) عنوان کتابی تصویری نوشته‌ی جیمز نوربری است که با الهام از فلسفه‌ی بودایی نوشته شده و توانست در لیست پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های ساندی‌تایمز قرار گیرد. کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک را نشر میلکان با ترجمه‌ی نازنین فیروزی به چاپ رسانده است.
در این کتاب که با تصاویری جذاب، ساده و هنرمندانه توسط جیمز نوربری مزین شده، در سفری ماجراجویانه از بهار تا زمستان با یک پاندای بزرگ و یک اژدهای کوچک همراه خواهید شد و ایده‌هایی قابل‌تامل و فلسفی را در قالب مکالمات آن‌ها خواهید خواند. 

نظر خوانندگان در سراسر دنیا، درباره کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک چیست؟

نظر درسا نامداریان از خوانندگان کتاب: کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک یک کتاب مصور پر از جمله‌های قشنگ و درعین‌حال عمیق است که انسان را به آرامش دعوت می‌کند. این کتاب برخلاف بقیه به جای مقدمه، "کلام آخر" دارد و نویسنده در انتهای کتاب با شما صحبت کرده است. جیمز نوربری می‌گوید زمانی که خودش از نظر روحی حال خوبی نداشته، در یه فروشگاه کتاب‌های دست دوم، با یک کتاب در مورد آیین بودا آشنا شده و پاندای بزرگ و اژدهای کوچک را تحت‌تاثیر عرفان شرق نوشته است. علاوه‌بر این توضیح می‌دهد که تمام نقاشی‌های کتاب را در دوران قرنطینه‌ی کرونا با اندیشه‌ی بهتر کردن روحیۀ مردم خلق کرده است. 
این دو دوست روزها و ماه‌ها کنار هم سفر می‌کنند، از فصل‌ها و شرایط مختلف باهم عبور می‌کنند و به رشد یکدیگر و شناخت بهترشان از محیط پیرامون کمک می‌کنند و یاد می‌گیرند در سخت‌ترین شرایط مثل وقتی که هوا طوفانی است، به صدای برخورد قطره‌های باران روی سنگ گوش کنند و خوشحال باشند از اینکه دوستی دارند که در شرایط سخت کنارشان است و شاید ساده‌ترین کاری که برایش انجام می‌دهد خوردن چای و گوش کردن به اوست.»
نشریه گاردین در نکوداشت این کتاب نوشت: «درعین‌حال که تصاویر جذابیتِ وینی دِ پو را دارد، نوشته‌ها مانند سخنان حکیمانۀ باستانی، عمیق‌اند.»
شَنون از کاربران سایت گودریدز نیز نظرش را در این سایت نوشته است: «این مجموعه باعث خنده و گریه‌ی من شد و وقتی احساس ناراحتی کنم دائما به این کتاب رجوع خواهم کرد. ناگفته نماند که تصاویر خیره کننده در سرتاسر آن به‌تنهایی می‌تواند احساسات آدم را برانگیزد.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

هر صفحه از کتاب شامل روایتی کوتاه و جالب است که در ادامه تعدادی از آن‌ها را می‌خوانید:
- اژدهای کوچک پرسید: «فکرهای بد باعث می‍شن من آدم بدی بشم؟» پاندای بزرگ گفت: «نه. موج‌ها اقیانوس نیستن. فکرها هم ذهن نیستند.»
- پاندای بزرگ پرسید: «کدومش مهم‌تره، سفر یا مقصد؟ «اژدهای کوچک گفت: «همسفر.»
- اژدهای کوچک گفت: «نمی‌تونم احساسم رو توضیح بدم.» پاندای بزرگ لبخند زد و گفت: «عیبی نداره. کلمه‌ها برای همه‌چیز کافی نیستن.»
- اژدهای کوچک گفت: «از حرف زدن و گوش دادنت خوشم میآد و از سفر کردن با تو لذت می‌برم. ولی بیش‌تر از همۀ این‌ها، حسی رو دوست دارم که تو بهم میدی.»
- اژدهای کوچک گفت: «می‌خوام دنیا رو تغییر بدم.» پاندای بزرگ در جواب گفت: «از نفر بعدی که به کمکت احتیاج داره شروع کن.»

درباره نویسنده کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

جیمز نوربری (James Norbury) نویسنده‌ی بریتانیایی این اثر، تاکنون چندین کتاب منتشر کرده است، اما کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک با موفقیت چشم‌گیری روبه‌رو شد و او را به چهره‌ای شناخته‌شده در سرتاسر جهان تبدیل کرد. نوربری در دانشگاه در رشته‌ی جانورشناسی تحصیل کرده و گیاهخوار و حامی حقوق حیوانات است.

برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر می‌توانید از دسته بندی خرید کناب روانشناسی نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «پاندای بزرگ و اژدهای کوچک»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.