جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

محکم در آغوشم بگیر

قیمت:
215,000 تومان
مشخصات کتاب محکم در آغوشم بگیر
کشور مبدا
تعداد صفحات
248 صفحه
شابک
9786007443590
سال خلق اثر
2008
سال انتشار
2008
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
87
این کتاب در یک نگاه

کتاب محکم در آغوشم بگیر یا «هفت گفتگو برای یک عمر زندگی با عشق» توسط دکتر سو جانسون در سال 2008 نوشته و به چاپ رسید.  کتاب محکم در آغوشم بگیر در ایران نیز توسط انتشارات میلکان و با ترجمه سمانه پرهیزکاری در 240 صفحه منتشر شد و در مدت زمان کوتاهی با توجه به استقبال خوبی که از آن شد، توانست به چاپ بیست‌وششم خودش برسد.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب محکم در آغوشم بگیر

نویسنده در این کتاب عشق را از زوایا و دیدگاه‌های مختلفی بررسی می‌کند. او همچنین درصدد است تا به ما بگوید چه تعاریفی برای عشق وجود دارد و در نهایت عشق واقعی و تعریف درست آن چیست. این کتاب برای کسانی است که در زندگی‌شان به دنبال یک عشق ناب و جاویدان هستند و یا در روابط عاطفی‌شان دچار مشکلاتی هستند و می‌‌خواهند این مشکلات را از سر راه بردارند و طعم یک عشق راستین و واقعی را بچشند.

کتاب محکم در آغوشم بگیر به سه بخش اصلی تقسیم می‌شود که بخش اول آن به سوالاتی راجع به عشق پاسخ می‌دهد و سعی می‌کند آگاهی جدید و تازه‌ای از عشق را به انسان‌ها بدهد. بخش دوم به شما می‌گوید که چطور در زندگی‌تان به یک ارتباط و عشق پایدار و محکم دست پیدا کنید و در بخش سوم کتاب نیز به قدرت بی‌نهایت عشق اشاره می‌کند و به شما کمک می‌کند تا با استفاده از این قدرت آسمانی زخم‌ها و آسیب‌های خود را درمان کنید.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره‌ کتاب محکم در آغوشم بگیر چیست؟

لاله در مورد تجربه‌ی خواندن این کتاب می‌گوید: «عشق والاترین اتفاقی است که می‌تواند در زندگی شخصی یک‌نفر رخ دهد و او را به بهترین و زیباترین احساسات برساند. اما این عشق را باید منطقی انتخاب کرد و به آن رسید. در این کتاب به زیبایی از عشق سخن گفته شده است و در کلمه به کلمه‌ی آن درسی برای آموختن است که ما را شگفت‌زده می‌کند. شناختن عشق درست و واقعی که باعث کمال و رشد انسان شود، کار راحتی نیست و باید با درک بالا و اطلاعات به آن رسید که این کتاب بهترین راهنمایی است که می‌توان از آن کمک گرفت و حتی اگر در یک عشق هستید که از نظرتان دلپذیر نیست باز هم این کتاب برای شما راه‌حل‌هایی دارد که تا حد امکان عشق شما را دلپذیر و شاداب و تازه کند. خواندن این کتاب را به تمام عاشقان جهان پیشنهاد می‌کنم.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه‌ خواندن باشند

پاراگرافی از کتاب که از اختلافات بین دو نفر و تاثیرات این اختلافات می‌گوید: «موضوع دعوای بین این دو نفر اصلاً مهم نیست. مهم این است که وقتی دو نفر به این پایه از اختلاف برسند به طور کلی نسبت به یکدیگر احساس کینه، احتیاط و میل به دوری پیدا می‌کنند و بعد از آن هر تفاوت یا اختلاف نظری را با دید منفی نگاه می‌کنند و هر حرف بی‌ربطی که از هم بشنوند را تهدیدی از جانب طرف مقابل می‌دانند و هر حرکت مبهمی برایشان بدترین معنا را به همراه دارد. دچار ترس‌ها و تردیدهای بی‌دلیل می‌شوند و تمام‌وقت باید آماده‌ی دفاع از خود و دفع حمله‌ی طرف مقابل باشند. در این اوضاع حتی اگر بخواهند به هم نزدیک شوند هم نمی‌توانند. در باب این وضعیت فقط می‌توان آن ترانه‌ی انگلیسی را تکرار کرد که می‌گوید: وقتی تمام روز با هم بگو‌مگو داریم، چطور می‌توانیم شب که شد یکدیگر را ببوسیم!»

پاراگرافی دیگر از کتاب که به مفهوم عشق می‌پردازد: «ما حالا می‌دانیم که عشق، اوج تکامل و قاطع‌ترین مکانیزم بقا برای بشر است. نه به این دلیل که ما را تحریک می‌کند تا جفت‌گیری و تولید مثل کنیم. ما بدون عشق هم قادر به کار هستیم، بلکه چون عشق ما را به سمتی می‌کشاند که از نظر احساسی با اندک افراد ارزشمند دیگری پیوند بخوریم که به ما پناهگاهی امن در برابر طوفان‌های زندگی عرضه می‌کنند. عشق محافظ ماست و طراحی شده تا حفاظت احساسی فراهم کند و ما بتوانیم با ناملایمات زندگی کنار بیاییم.»

پاراگرافی از کتاب که در مورد زمانی که با دیگران در ارتباطی امن و خوب هستیم می‌گوید: «میکولینسر در مجموعه مطالعاتی نشان داد که وقتی ما حس می‌کنیم به شکل امنی با دیگران در ارتباط هستیم، خودمان را بهتر درک می‌کنیم و بیش‌تر خودمان را دوست داریم. وقتی فهرستی از اهداف ارائه شد تا آدم‌ها خودشان را توصیف کنند، افراد با حس امنیت بیشتر، صفت‌های مثبت را انتخاب کردند و وقتی درباره‌ی نقاط ضعف از آنها سوال شد، به راحتی گفتند که از ایده‌آل‌شان کمترند اما هنوز حس خوبی به خودشان دارند. همچنین میکولینسر، همان‌طور که بالبی پیش‌بینی کرده بود، متوجه شد که بزرگسالانی با روابط امن‌تر، کنجکاوتر بودند و نسبت به اطلاعات جدید ذهن بازتری داشتند. آن‌ها با ابهام احساس راحتی می‌کردند و می‌گفتند از سوال‌هایی خوششان می‌آید که می‌شود به شیوه‌های مختلف به آن‌ها پاسخ داد.»

درباره‌ نویسنده کتاب محکم در آغوشم بگیر

دکتر سو جانسون، ۱۹ سپتامبر ۱۹۴۷ در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او در دانشگاه‌های اوتاوا کانادا و سن‌دیگو آمریکا به تدریس می‌پردازد و همچنین مدیر موسسه‌ی زوج و خانواده اتاوا کانادا و مرکز بین‌المللی زوج‌درمانی هیجان‌مدار است. او جایزه‌های زیادی از جمله جایزه برجسته‌ی حوزه‌ی درمان زوج و خانواده از انجمن درمان خانواده و ازدواج آمریکا و جایزه‌ای هم برای تحقیقات موثرش در مورد درمان خانواده از آکادمی درمان خانواده آمریکا دریافت کرده است.

یکی از کتاب‌های بسیار تاثیرگذار دکتر سو جانسون کتاب «زوج‌درمانی هیجان‌مدار» است که بسیار از آن استقبال شد.

برای مشاهده موارد مرتبط به صفحه خرید کتاب روانشناسی مراجعه کنید. 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «محکم در آغوشم بگیر»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.